Burcunun yanımıza gelmesiyle emirden bi tokat yemesi bir oldu. Şuan butcu kadar bende şaşkınım
Emir bi kıza tokat attı😯😯 cidden bu is baya uzıycak.Burcu Emirden tokat yedikten sonra ( ohh canıma diyesin😋😋) Emir bağırmaya başladı " burcu 3 sene oldu yeter artık benim hayatıma ve benim yaptıklarıma karışma!!" dedi. bu sefer Emir gerçekten de sertti onu hiç böyle görmedim.
Burcu ağlamaya başladı, yanına arkadaşları toplandı ve sanırım burcuyu lavobaya götürdüler. Emir bana dönerek elimi tuttu ve okuldan çıkardı. neden bekçi bi sey demedi, ahh pardon o koskoca müzisyen koray sağlamın oğlu ona söz yok.
Arabasına doğru yaklaştığımızda elimle beni dönderdi ve öptü.....
otoparkta brni hiç bırakmadan öptü daha sonra tıslayarak,
"seni seviyorum tatlı şey" dedi."Ahhhh bende seni tatlı çocuk" daha sonra sarıldım ve arabasına bindik. Emir arabaya binince emniyet kemerini takmadı ve ciddi bir ses tonu ile " şey kemerini takarmısın tatlı çocuk" dedim. cidden çok tatlı.
Nereye gidiceğimizi cidden çok merak ediyorum. etrafa meraklı gözlerle bakınca " merak etme prenses geldik şimdi"dedi. ayhh bana prenses dedi yhaaa. bugün giydiği sey dikkatimi çok çekti siyah t-shirt siyah pantolon ama sorun orda degildi giydiği t-shirt çok dardı ve baklavalarını sayabiliyodum nerdeyse ama nerdeyse onları görebilmeyi herşeyden çok isterdim...
-----------------------------------------------------------"Anlamıyosun Emir ben karanlıktan çok korkuyorum bitanem" derken emirde benim gitmem için tutuyodu.
evet beni bi ağaç eve getirdi ama bu gecede burada kalacağımızı söyledi. karanlıkta. cidden çok korkarım, " merak etme ecem ben varken hic bi sey olmaz sen bana güvenmüyomusun" dedi ve ağır yerden vurdu. " tamam ama sadece tek bi gece ve gece beni hiç bırakmıycaksın hep sarılıcaksın" dedim. tabii ki de kabul etti.Akşam oldu cidden çok karanlıktı emire artık uyuyalım ne olursun bakışı attıktan sonra yatağa yattı hemen koşup yanına geçtim beni göğüsüne bastırdı. elim karnının oraya ( yani baklavalarının oraya)
Elimi biraz orda gezdirdim. ve sonra dayanamıyıp ona " lütfen t-shirtünü çıkart" dedim. bana gülerek " neden" dedi sonra " sadece lütfen " dedim ve sonra " tamam ama neden " dedi. ve ben " sadece o harika baklavaları görmek dokunmak istiyorum " dedim.
T-shirtünü çıkardı. offf allahım bu ne manzara dedim ıçimden 😂😂😂 dokundum ve sarıldık uyuduk.
-----------------------------------------------------------O mis gibi kokuyu burnuma çekerek uyandım. Emirin kokusu beni ölüyodu " hadi kalk okul vakti tatlı kız" dedi ve hemen kalktım saçımı biraz düzelttikten sonra arabaya binip yola çıktık okula gittiğimizde Emir benim elimi tuttu herkes bize garip bi şekilde bakarken Emir bana dònerek " sanırım sınıfımı değıştiricem senden ayrı kalmak istemiyorum" dedi " tabii ki de değiştiriceksin söylemene gerek yok " dedim gülerek ve sonra zil çaldı derse girdik.
Bütün ders emiri düşündüm tenefüste bi kenara çekip onu öpmem gerek farkındaydım ama bi türlü zil çalmıyordu neyse ki sonunda çaldı Emirin sınıfına gidince tuna diye bi çocuk yanıma gelip " ecem emir suan müdürun odasında sanırım isi zor " dedi. olamaz hepsi benim yüzümden ya emir okuldan giderse işte buna katlanamam yani bende okul değisırim ama arkadaşlarım onları nasıl bırakîcam.😣 sanırım bi seçim yapmam gerek.....😣😣😣
siz olsanız kimi secerdiniz yorum yapmayi ve oy vermeyi unutmayin okuyan herkese cok tsk ediyorum bunu yazabilmek icin butun gece uyumadım😂😂😂😂 neyse herkese gunaydin banada iyigeceler 😂😂😂 herkese cook tsk 😘😘😘😘😘