4.BOLUM

110 4 8
                                    

Hesap mı? ne hesabı?ben mi vericem?yha afedersinde sen kimsinde benden bi hesap bekliyosun
"ne hesabı?" dedim bana " vedasız gidişlerden hiç hoşlanmam "dedi bu ne demek yani?ne vedasından bahsediyo? " eee bana ne yani" diye sorunca sinirli bi sekilde " insan bi veda eder dimi, cidden sana çok sinirliyim nasıl beni öyle bırakıp gittin" ne gitmesi yha hic bi sey anlamıyorum.

"Şey biraz daha açsan seni anlamıyorum " dedim ve " ya brn emir nasıl unutursun" OHAAA BEN ŞOKKK😮😮😮 BU OLMAZ BU EMİR OLAMAZ yha bu benim küçüklük aşkım herşeyim emir olamaz......

Kader işte 😏 " ciddi olamassın sen misin " dedim ve bir daha beni öptü " ewet benim gülümm" dedi ay yha çok tatlı gülüm diyo yha küçükkende bana gülümm derdi.

"ama neden beni bırakıp gittin" " bîrakıp gitmedim. sadece ailece gezicektik ve kaza oldu evi amcamlar
tasıdı ve eli-elif öldü. ondan sonra da aklıma gelmedi hiç bir şey daha yeni dışarı çıkıp oksijen alıyorum. 5 yıldır fazla dısarı çıkmıyorum ama aklım hep sendeydi geldiğimdede siz çoktan taşınmıştınız" dedim.

Bu en uzun konuşmamızdı🤗,"yhaa öyle olsun ama benim sana söylemem gereken şeyler var *picmsiglmsme*
benimde var ama belki söylerim ben sana aşığım gülüsü.....
ama ilk önce o söylesin "  seni seviyorum ecemm" OHAA BU KADAR HIZLIMI? neyse bizma rcem böype devam et....

"BENDE SENİ SEVİYORUM" dedim ve sarıldım ki bu ona yetmemiş olsa gerek beni dudaklarımdan öptü suan eve gidip one directiondan keci keci yi dinlemek istiyorumm😉.

Sonra elimden tuttu ve beni tüm lisedeki arkadaşlarıyla tanıştırdı sevgilim diye😏😏😏

Onu gerçekten seviyorum, emir bana dönerek " insallah burcu seninle uğraşmaz".dedi " o kim ki benimle uğraşıcak ..... yemez yani😏" dedim.

İclal, nursena,dilara,şevval,sude ve esra varken yemez di, burcu bizi el ele görünce çıldırmış olmalıydı.
emir tunanın yanına gitti. tuna " oooo brn dememişmiydim yeni yenge diye al bakk ehuehuehu" emir tunaya dönerek "piclesme lan " dedi ben emirlerden buraz uzaktaydım burcuyu gördüm bana doğru yürüyodu.

Ne yürümesi koşuyordu sanki napabilicek,😏 kolumdan tuttu ve beni tuvalete çekti işte sen şimdi bittin pis sürtük....














xdxdxdxdxxxxddddxdx çok pis kavga cikicak ehuehuehu cok pislikim jdjdksjdhdj bu kavga gercekghhh sjsjsjsjs ve final yapmiycam eheueueueu ve sonn olarak sude  onun adini bilemedigim icin keci keci yazdim k.b bebeyim bsjssjus okuyan herkese çok tsk 😘😘😘😗😗😗😙😙😚😚😍😍❤❤❤💚💚💙💙💜💜💛💗💟💖💞💓💕❣💌 ve son olarak size bi haberim varr solucan 4 cikiyomus 😂😂😂🤗🤗🤗🤗🤗

ACILAR VE SOLUCAN👊👊👊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin