"Ne ara bu kadar kıskanç olmaya başladın? eskiden böyle değildinde" dedi demir,onu o kızla gördükten sonra ilk gün uyarımı yemiş oldum napıyım ama kız sevgilime bas baya yavşıyodu.Demir'de sürekli saçmaladığımı söyleyip duruyodu,bu gidişle demirle ayrılıcaz...
"Neresini abartyıorum demir,bi kız beni ara diyo ve sana numarasını veriyo tamam bende artık bana gelen numaraları arıycam " der demez, "hangi piç sana telefon numarasını verdi lan" diyerek efelenmeye başladı bitanecik sevgilim."yaaa nasıl bi duyguymuş ben gözlerimle gördüm demir bide öyle düşün" dedim az bile dedim " aşkım şimdi anlıyorum seni az bile yapmışssın hatta biraz daha dövseydin de ilk gün uyarı yedin be gülüm... çıkışta falan halletseydin bari" dedi demir ve ona tip tip batım." demir ergen miyim ben? ( ben birz öyleyim hvbvhjb)
iyice saçmalamaya başlamadan önce eve gidelim çook yoruldum cidden" dedim ve kafasıyla beni onaylayarak arabayı çalıştırdı evet az önce otoparkta konuşuyoduk çok saçma ( bncde xdx) eve geldiğimizde demiri öptüm ve arabadan indim.asansör beklemeyi sevmediğim için merdivenlerden çıktım eve gelir gelmez üstümü çıkarıp kendimi banyo ya attım.
Ahhh cidden hyat beni çok yordu,artık bi banyo yapmak bile bana çok zor geliyor. banyo değilde üşengeçlikten öyle bi suyun altında durup duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup mutfağa gittim arda oturmuş yeni bi kitap okuyodu 'KARANLIK LİSE' "güzel mi?" diye sorduğumda başıyla beni onayladı daha doğrusu ' defol git şuan kitabın en heycanlı yerindeyim' umursamaz bakışı attı bu duygu çok iyi biliyorum kıvanç ve nehir öpüşürken bende bu duyguyu hissetmiştim heyecan,aksiyon,romantif vs. çook yoruldum artık ödevimi bitirip leptopa öyle bi baktıktan sonra watpada girdim ve yazdığım hikayenin 778 okunma olduğunu görünce biraz fazla sevicik oldum, ama daha fazla dayananmam uykum var,uyudum....
SLMMM YTNHYHRT YAZMAYALI BAYA OLMUŞTU RYNHJRTTYHJRHJ HEP TAM BÖYLE ŞEY OLDUĞU YERDE ( NEY OLDUĞUNU ÇÖZEMDM) BIRAKIYODUM BUGÜN DE ÖYLE Bİ YERDE BIRAKMAK İSTEDİM FDHJFHJFHJ NEYSE BNU 5 DK YAZDIM VE UYKULU Bİ ŞEKİLDE YAZDIM FEHFHWFERHBBH ÇOK ÖDEV VARDI VE YARIN SINAV VARR HGHRTHTGU YORULMUŞ DERKEN KENDİMİ KASDEDİYODUM VE BU ARADA O WATTPAD ŞEYSİ DE BENİM ŞEYSİM RTGHHRTGRTGRT NEYSE HEPİNİZİ ÇOOK ÇOOK SEVİYORUM OKUYAN HERKESE ÇOOK ÇOKKK TEŞEKKÜR EDİYOM FUHBERGERHG BİLİGİSAYRDAN OLDUĞU İÇİN ÖPÜCÜKLÜ EMOJİ ŞEYSİ ATAMIYORUM K.B VE HEPİNİZE İYİ GECELER BB MUCK MUCK MUCK TGRGR