HESAP😡😡😡

128 2 0
                                    

Emirin ağzından

Nerde bu kız? bana vermesi gereken bi hesap var. Yani beni nasıl öylece veda bile etmeden bırakıp gidebilir ben benden hişlanıyodur diye düşünmüştüm.Hani hoşlanmasa ben bi knksı olarak vedatı hak ediyordum.

Adını bilmediğim ve sürekli genel olarak dolaşdığı kız vardı. İclal miydi neydi arabaya binip gidiyolardı. Hemen arabaya binip onları takip ettim. Bizim sürekli burcular la gittiğimiz kafeye gidiyorlardı.

Arabadan indim ilk önce yanına gitmek yerine başka bi masaya geçtim
ama en sonunda dayanamadım buda can yha kolundan tutarak acil cıkış merdivenlerine götürdüm.

Cidden dayanamadım dudakları o kadar güzeldiki 😍😍😍😍 ve onu öptüm önce şaşırmış olmalıydı ki karşılık vermedi sonra ise beni ittirmeye çalıştı sanki beni ittirmeye gücü yeticek dudaklarımı ondan ayırdığımda " benimle çıkıyosun " dedim bu da neydi şimdi kafayımı yedim ben? ona bi hesap sormam lazımdı ama napıyorum.

" Veya istersen çıkma ama bana hesap vericeksin gülüm" "nr hesabı ya sen neyden bahsediyosun ? sen kimsin seni tanıdığımı fazla sanmıyorum yani sadece adını falan, hem gülüm noluyo biliyorum çok güzelim ama 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏" bu kız bu kadar egolumuydu? yani ewet hatta bu azalmış hâli " vedasız gidişlerden nefret ederim" dedin ve susdu bakalım simdi nereye kaçıcaksın gülüm....

slmmm xdxdxdx gülüm bnm bi arkdsm bana cok dedigicin yazdim xdxdxdx artik eceminagzindan devam etcem ve bu arada bn ecem kadar egolu bi insan degilim😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 veeee bu bnce gayet baya uzun 255 kelime inanabiliyomusunuz😂😂😂😂 bnm icin bu cok fazla xdxdx neyse ecemi yazdiktan sonra final yapmayi dusunuyorum sizce final olsun mu???🤔🤔🤔🤔

ACILAR VE SOLUCAN👊👊👊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin