Cidden bu kadarıda olamaz. o kim ki beni tuvalete cekiyo ama iclal duyarsa kaçışı yok.
Burcu beni tuvalete götürdükten sonra kızları dışarı çıkardı, aralarından biri gidip iclale haber vermis olmalıydı ki burcu beni tam karşısına alıp konuşucakken iclal tuvalete girdi.
"Hayırdır mk ne oluyo" diyerek iclal,nursena,dilara,şevval,sude,elif ve sude tuvalete girdiler, kavga olacağı çok belliydi ama bu sefer iclal çok çabuk bırakacak gibi görünmüyodu.
İclal hemen burcunun saçını eline dolayarak diziyle karnına tekme attı.
Ardından burcunun diğer yancıları bizimkilere daldı ki bizimkilerde bos durmadı.iclalle burcuyu ayırıp hemen burcuya ben daldım.Müsait olmayan bi yerine çok sert ve sıkü bi şekilde tekmeyi geçirdim acımış olacağını düşünerekbıraktım zaten bırakır bırakmazda ayşe hoca tuvalete girdi.
Kesinlikle büyük sıçdık. beni kolumdan tutarak odasına götürdü.
Ayşe hoca bizim okul müdür yardımcîsıydı. sürekli okuldaki kişilere baģırdığı ve dövdüğü için kimse onu sevmezdi bide kavga etmediği veli kalmamıştır😂.Kolumu kendime doğru çekerek ittim.
sandaliyesine oturdu ve" ecem ben bıktım senin bu kavgalarından yeter artık seni tayfun hocaya yollıycam ben ilgilenmiycem hadi ýürü kızım"dediği an sevinçten havalara uçmak istedim o an tayfun hoca kızlara el bile kaldırmazdı. öyle 2 nasihat eder sınıfa yollardı.Tayfun hocanın odasına girdiğimde bekledeğim gibi oldu.2 nasihat etti havadan sudan konuştuk sonra sınıfa gönderdi.sınıfa girdiğimde hoca ders anlatıyodu.(dogal olarak 😂).
Zil çaldığinda emir hocanın çıkmasını beklemeden sınıfa girdi. benim yanıma gelmesini bekliyodum ama hemen burcunun yanına koşarak oturdu ve beklediğim bana sormasını beklediğim o soruyu burcu ya sordu "iyimisin?" bu da ne demek oluyordu bu piç kurusunun derdi neydi burda sevgilisi yani ben duruyoken niye onun yanına gidin ona 'iyimisin' diyordu.
Koşarak sınîftan çıktım peşimden gelmesini bekledim ama gelmedi. derdi ney bunun yhaa😭. beni üzmek mi? eğer öyleyse gerçekten başarıyordu. sınıftan koşarak çıkarken burcuda yapmacık bi sekilde emire yavsıyodu. yrmin ederim bu kızı sikcem.
Bahçeye çıktıgımda bi banka oturdum. hemen emir yanıma gelip sanki hiç bir şey olmamış gibi beni öptü. ki ben boş dururmuyum hemen yüzüne okkalı bi tokat attım emir şaşkın ve sinirli bir şekilde bana bakarken "git burcuyu avut sen" diye trip attım haklıydım da.
" kıza sen dalmıssın ki burcu benim arkadaşım" dedi vr sinir hü relirim tek tek yok oldu.
"yuhh ufak atta civ civler yesin tuttu tuvalete cekti brni aq bende daldım arkadaşın değil ESKİ sevgilin" diyerek onu düzelttim.
"Peki orda burcuya ne dedim biliyomusun?" diye sordu bana . biliyorum tabii ki de aq bende ordaydım.
"iyimisin dedin"dedim ve bu sefer o beni düzelterek "iyi olmuş dedim" dedi ve devam ederek"ben seni seviyorum ve sen gittikten sonra bi daha sana bana bize bulaşmamasî gerektiğini söyledim o kadar sinirliydim ki hoca çıkmadan onun yanına geldim ecem. ben seni seviyorum gülüm" dedi baba
Ahhh eriyordum galiba mecaz anlamda😂 ne de güzel gülüm diyo yha o bana òyle😍😍😍.
"senin gülünü yesinler" diyerek boynuna sarıldım ve öptüm. kıskanmıs olmalıydı ki " hayır seni sadece ben yiyebilirim😠" dedi sert bi şekilde. tam konuşacaktım ki burcunun bize doğru yaklaştığını gördüm bu kız akıllanmadımı? diyerek geçiroyodum içimden bize doğru yaklaştı ve bana bi tokat attı bana bana tokat attı düşüne biliyomusun? " napıyon lan sen amıkkk " diye bağırarak emirle beraber ayağa kalktık.
Sıkcem lan ben bu kızı yemin ederim akıllanmıyo ama inşallah bu seferde tayfun hocaya giderim yoksa fatma hoca beni ......eder .............
slmmm ya yemin ederim bu burcu akillanmiyo yha sjsjsjsjs bi daha ki bolumde yine kavga cikicak ve biraz gec yazabilirim o yuzden bunu uzun yaptim dgsjsjsjdjdjdj neyse solucan ve aciları okuyan herkese cok tskk herkesi seviyorum ve opuyorum😘😘😘❤💚💙💜💛💟veeee son olarak bi sey sorucam kitabin adini degismek istiyorum ltfn yoruma istediginiz bi adi yazmayi unutmayinn😚 vee medayadaki sarki cok guzel degil mi yha😂😂😂 bool boll vote vermeyi unutmayin ve yorum yapinn 😁😂🤗😘😗😚😙