Göz kapaklarımı açmama sebep olan şeye baktığımda karşımda emiri gördüm. Şaşırdım, "hadi kalk daha seninle çok işimiz var,ha bu arada 5 dakikan var çabuk!" yine nereye gidicektik.
Hemen kalkıp hazırlanmaya başladım emir bu çünkü beklemez gider. 5 değilde 15 dk içinde hazırlanıp aşağı indim indiğimde arabaya yaslanmış bi şekilde beni bekliyordu.
Yanağından bi tane öptükten sonra ön yolcu koltuğuna binerek kemerimi taktım 'nereye gideceğiz?' diye sormadan hemen cevap verdi " bugün okul havasında değilim biraz dolaşıcaz " dedi.
Sahile geldik, biraz sinirli biraz öfkeli biraz heycanlı karışık bi durum yaşıyodu belliydi,bi şey olmuştu " iyimisin?" dedikten sonra daha lafımı bitirmeden kolumdan tutarak arabaya doğru ilerledik.
Hiç bikmediğim bi ormana gittik az ilerisinde bi ev vardı emirindi, içeriyi girdikten sonra bana " senden ayrılmam için bana bi sebep söyle" dedi ne oluyoruz? neydi bu şimdi.
"Ayrılmak mı istiyosun?" dedim ciddi ve kararlı bi ses tonuyla evet dese anında gidicektim çok sinirliydim aynı zamanda üzgün " sadece soruyorum biz neden sevgiliyiz?" dedi.
" birbirimizi sevdiğimiz için" dedim " sen beni seviyomusun bu mu beni sevme şeklin? hiç bi şekilde yanımda olmuyosun sen nasıl beni seviyosun?" dedi ve kalbimde bi yara oluştu sevdikleri tarafından bir çok kez kalbi kurılmıştı, kesin babası ile kavga etmişti annesi ile ayrıldıktan sonra babası çok değişmişti her ne kadar zengin olsalarda babası için itibar bi şey kastedmiyodu sarhoş halinde yakalanmak hiç bi şeydi onun içib ama emir için itibar her şey demektir bu yüzden sürekli fikiri ayrımcılığından kavga ediyolardı.
"Seni sevdiğimi başka hangi şekilde gösterebilirim?" diye sordum çünkü gerçekten kırılmışa benziyodu." bana benzesen her şeyin planlı olmasa anında yapsan " dedi ve yakasından tutup dudağına yapıştım uzun bir süre bırakmadım bıraktıktan sonra " böyle mi mesela" dedim sırıtarak " aferin benim akıllı sevgilime " dedi gülümseyerek .
Hava cidden çok soğuktu ve emir bir geceyi burda geçireceğimizi söyledi şömineyi yaktıktan sonra annemi arayıp haber verdim.aslında istemiyodum korkuyodum ama emir koruyacağını söyledi.
Saat 23:00 olmuştu uyumak üzereydik ki kapı çaldı kim gelmiş olabilir ki bu saat te .......
Slmm baya özlemişim yazmayı djdjdj alın size 350 kelimelik bölüm ffhhktey bu arada 1k olmuşuz tebriklerr ☺☺☺💙💙💙 okuyan herkese çok çok tşk saranghe😍😍