Şevval'di kaç zamandır sevgilisiyle buluşmak için sürekli okuldan kaçan şev'di.ama onu da geçtim ağlıyordu noldu acaba? bu kadar ciddi ne oldu?şevval kolay kolay ağlamayan bi kızdı uzun boylu az uzun saçlı mavi gözlü bi kız,ama sevgilisi hamza ıyyy acayip çirkin bi şey ne buluyolar lan bu çocukta.
"Ne oldu şev dur tahmin ediyim ayrıldınız" dedim yanına doğru eğilerek" kardeşimmm aldattı beni bu pis " dedi ağlaklı bir sesle " kimle lann oha hadi dövelim" dedim. biz okulun en popüler kızlardan biriydik haa bide benim kuzenim iclal var işte o tam popüydü. elide baya bi ağırdır yani nerde bi kavga iclal le ben hemen ordayız xdxdxdx.
"Irmak" dedi ciddimisin ırmak, buseler,pınar,merve bunlar bizim iclalle okulda en gıcık olduğumuz kızlardı,iclal ile ben dövmek için bahaneler arıyoduk.
"Ciddimisin şev istersen gel biz iclalle bu kızlara dalmaya gidiyoruz" dedim başını onaylayarak salladı ve beni takip etti. olanları iclale anlatınca grubu topladı geldi seda,aslı, sude, esra, ravza,dilara ve nursena.
"aha orda oturuyolar " dedi sude görürgörmez kimse beni tutamadı ve ben koşarak ırmağın saçından sürüterek şev'in önüne getirdim eee tabi sürüsüde arkasından geldi. yere fırlatır fırlatmaz karnına bi tekme attım " anlat lan senin derdin ne bu kızla " diye bağırdım tabi tüm okul bizi izliyodu.
"Bebim şevvalle bi derdim yok ben hamzayı seviyorum" dedi sonrada şev 'den yüzüne bi yumruk yer yemez hemen buse cengiz ırmağın yanına geçerek" ona dokunabilmen için önce bizi geçmen gerek" dedi iclal gülerek " tamam sıkıntı yok " dedi nursena pınarü iclal buse dikmeni sev ırmağı bende buse cengizi alıp dövmeye başladık hiç bırakmadık ama bi ses duyana kadar " durun siz ne yapıyosunuz burda?" dedi hamza.
xdxdx acaba hamza ne yapıcak ırmağımı koruycak şevvalimi ? yorumlarınızı bekliyorum xdxdx