Nama aku Hweji. Cerita ni berlaku masa aku belum jadi wife Jb, actually aku kenal dengan Jb lama dah, tapi masa tu semua berjalan dengan lancar, takde sebarang aksi yang mengghairahkan pernah berlaku antara aku dan Jb.
Tapi entah kenapa sejak dua menjak ni banyak perkara yang dah terjadi antara kami, dari yang ringan2 sampai yang berat2 (faham2 je la)... kami selalu lakukan phone sex sampai masing2 klimax, entah macam mana 1 hari tu aku takleh klimax dan nafsu aku meronta2 untuk dipuaskan.
Masa tu waktu lunch hour, then aku dan Jb decide untuk pergi studio JYP dia (masa ni 1st time aku nak 'main' dgn dia), on the way tu kami dua2 diam.
Then bila sampai studio aku pergi bilik air untuk buang air kecil n cuci la apa yang patut, lepas tu aku lepak kat sofa, jantung aku rasa mcm nak tercabut!
Jb duduk kat sebelah aku, masing2 senyap, aku pun tak tunggu lama terus terkam Jb (bila nafsu dah kuasai fikiran tu la jadinya), aku duduk atas riba Jb sambil mengadap muka dia, kami french kiss, lama! aku kulum lidah Jb n dia pun buat sama, sambil tu tangan Jb meraba breast aku yg bersaiz 38c, aku bisik kat Jb 'nak raba kat luar je ke'? Jb macam faham maksud aku membuka butang blouse aku satu persatu, sambil tu kami masih french kiss n kulum mengulum diantara 1 sama lain, perlahan2 Jb cium tengkuk aku sampai meremang bulu roma aku sambil tangan dia membuka bra aku.. tanpa membuang masa Jb mencium breast aku, menghisap n menggentel2 nipples aku (favourite part aku), aku mmg ghairah giler! Pussy aku dah banjir! aku biarkan Jb hisap lama2 nipples aku...mmg aku dah tak tahan!
Jb jilat, gigit manja kat nipples aku... Jb tau itu aku punya favourite part... lama giler Jb main kat situ, aku pun tak tunggu lama bangun dari duduk mengadap Jb aku terus terkam badan Jb, gentel n jilat 1 after another.. dengar Jb punya moaning pun dah buat aku rasa mcm nk ter klimax!! hahaha!!
Sambil aku jilat n main nipples Jb, aku buka seluar slack n lucutkan seluar slack Jb, dick Jb cukup besar cukup untuk memuaskan aku, pada aku tu semua tak penting janji Jb 'main' bagus!
Aku masih lagi di nipples Jb, menjilat n menghisap..sambil tu tgn aku memainkan peranannya.. mengusap2 n mengurut2 manja dick Jb ...aku tengok muka Jb dah terkulat2 menahan kesedapan... aku pun terus turun kebawah, aku jilat2 sikit kepala dick Jb, jilat dari atas kebawah saja bagi Jb ternanti2, aku pun masukkan dick Jb dalam mulut aku aku kulum atas kebawah, bawah ke atas, sambil lidah aku kt dalam mulut main2 dick Jb (dick Jb dah keras macam kayu)... aku nak bagi Jb extra sedap dengan menjilat 'egg' dia.
Jb menggeliat sakan..hehe..lama gak aku kerjakan 'bird n egg' Jb... then dia tarik aku suruh duduk kat sofa, then Jb kata 'my turn'! Jb gomol breast aku especialy nipples aku sambil Jb lucutkan skirt n panties aku... then Jb slowly turun kebawah n mula menjilat pussy aku yg mmg dah sedia lencun.
Perghh!! sedap giler!! Lidah Jb main2 kat pussy aku then Jb jolok2 lubang aku dengan lidah, mcm istilah inggeris kata tongue fucking... mmg aku dah tak tahan!
Aku cakap kat Jb 'Jaebum, tak tahan la...', Jb pun bangun n baringkan aku kat sofa sambil memainkan dick dia pada pussy aku.. perlahan2 Jb memasukkan dick dia dlm pussy aku... Jb sorong tarik perlahan2, then makin lama makin laju, bunyi moaning aku dgn Jb jgn cakap arrr... mmg mengghairahkan!
Aku rasa mcm dah nak ter klimax, then aku ckp kat Jb 'Jaebum, i nak duduk atas u'... then aku bangun sambil tu aku ckp pada Jb, 'i dah nak klimax ni' then aku duduk atas Jb, sambil henjut2.. aku bleh rasa dick Jb sampai hujung dlm pussy aku.
Sambil aku henjut Jb hisap breast aku, mmg aku dah tak tahan! aku ckp pada Jb 'i dah nak cum!' then Jb pun henjut sama tapi lagi laju sama2 dgn aku sambil hisap nipples aku dan aku pun menjerit 'Jaebummm! i'm cuming!' mmg puas giler!
Lepas tu aku bangun n Jb baringkan aku, Jb masukkan dick dia sambil sorong tarik dengan laju, aku rasa macam Jb pun nak cum, aku pun sambil2 tu main nipples dia, then Jb cakap kat aku 'baby, i dah nak cum ni!' Jb pun henjut laju giler, then tetiba Jb keluarkan dick dia pancut atas perut aku... 'aaaaahhhh! feel so good!'.
Itulah apa yg aku dengar, kami tak buat mcm citer blue tu pancut dlm mulut, sorry... aku tak suka, Jb pun tak suka... lepas tu kami french kiss, then aku cepat2 pakai baju, Jb sempat peluk aku sambil cakap, 'baby, i really love ur breast'!! aku senyum je, then terus masuk bilik air cuci apa yg patut, aku dah lambat nak masuk office balik ni.
Lepas tu Jb hantar aku balik office. mmg lepas tu kami mmg ada buat lagi tapi tak selalu sbb line tak clear, kami slalu phone sex je, tapi masing2 puas walaupun sekadar melalui telefon sbb masing2 dah tau kesukaan masing2,ada sekali 2 Jb dtg office aku then kami buat kt office je, tapi express je, setakat cium2, Jb hisap nipples aku n pussy aku n aku kulum dick Jb then kami buat penetration tapi mmg cepat la.
So itu la ceritanya, lain kali aku cerita lagi pengalaman2 aku
main dgn Jb, ok chow!++++++
Follow my wattpad✔
♜Promote
please support and read my new fanfic 😁
YOU ARE READING
imagines°
FanfictionSmut imagine about bts, exo, got7, nct & seventeen. Contain byuntae, smut, mature, erotic, adult, sex scene and all that related. This imagine is in malay & english.