Mingyu salah seorang member SEVENTEEN (kingka di high school Pledis). Ahn Eunju, jugak queenka di high school tersebut. Kawan baik Mingyu sejak kecil, selalu bergaduh dengan Mingyu namun menyukai lelaki itu dalam diam.
Mingyu sebenarnya gay. Dia couple dengan Jeonghan yang juga meupakan member SEVENTEEN dalam diam dan rahsia itu cuma Eunju seorang je yang tau. Sebab Mingyu selalu bawa Jeonghan ke rumah bila family dia tak ada dirumah. Eunju pulak menumpang dirumah Mingyu sebab familynya di luar negara. Eunju selalu terdengar bunyi orang sedang BUAT.
Di perpustakaan di sekolah,
Eunju sedang menyusun buku di rak buku .Pada masa tu , dia sedang berdiri di atas kerusi. "Ahn Eunju ...aku boleh nampak black underwear kau", Mingyu lalu menarik ke atas sikit skirt Eunju, kali nie Mingyu boleh nampak dengan jelas underwear Eunju. Eunju terkejut "yah, pervert".
Eunju segera turun dari atas kerusi lalu menumbuk bahu Mingyu. Muka Eunju dah berubah jadi merah sebab malu,"sakitlah bodoh...kau ingat aku nak tengok sangat".
~~~
Eunju masuk kedalam bilik Mingyu. Ketika itu ,Mingyu menanggalkan butang bajunya satu-persatu, sehingga dia separuh naked. Eunju yang memerhatinya tiba-tiba rasa panas. Badan Mingyu sexy betul. Mingyu menoleh ke Eunju, Eunju cepat-cepat memandang kearah lain, pura-pura tak nampak.
"So apa pendapat kau, pasal perkahwinan tu" Eunju bersuara. "Aku tak kisah, aku ikut je" balas Mingyu sambil membelek pakaian yang ada dalam almarinya. Eunju tiba-tiba rasa geram, sebab Mingyu macam tak beri perhatian langsung tentang apa yang dia cakapkan.
Eunju lalu mendekati Mingyu dan menghentikan tangan Mingyu yang sibuk membelek pakaiannya. "Kau akan berkahwin dengan aku...kenapa kau nampak relax je... habis Jeonghan macam mana...kaukan couple dengan dia?", "habis tu kau nak aku buat macam mana? Family aku suruh aku berkahwin dengan kau sebab diorang ingat aku gay...came on aku memang gay pun" balas Mingyu selamba.
Mingyu lalu mencapai baju berwarma putih "aku nak keluar jumpa Jeonghan sekejap" , "malam nie jangan lupa kita kena makam malam bersama dengan family kita"ujar Eunju, "oh! Aku tak lupa pun" sahut Mingyu.
~~~
Keluarga Kim dan keluarga Ahn nampak sangat gembira dengan perkahwinan nie. Akhirnya harapan mereka tercapai apabila Mingyu dan Eunju setuju dengan perkahwinan tersebut. Mereka tak tahu yang Mingyu dan Eunju sebenarnya cuba berpura-pura.
"Mingyu dan Eunju nampak sangat sesuai...Mingyu harap kau boleh jaga Eunju kami dengan baik"ujar puan Ahn. Mingyu memegang dagu Eunju, lalu dengan perlahan dia mencium bibir Eunju didepan family mereka. "Wah sweetnya diorang", Eunju tersenyum pudar, Mingyu cuma berlakon.
Mingyu rasa bosan asyik berbincang pasal perkahwinannya dengan Eunju. Tiba-tiba Mingyu menarik tangan Eunju " Omma ,Maaf kami kena beredar sekarang". "Nampak mereka ingin berdua-duaan...pergilah"sahut puan Ahn gembira.
~~~
Di pub milik Vernon, (tempat member SEVENTEEN melepak )
Mingyu ternampak alur boobs Eunju, c-cup, sexy. Kenapalah pakaian dia malam nie terdedah sangat, mengiurkan. Sebenarnya tak Mingyu seorang yang nampak, member SEVENTEEN yang lain pun sama. Cara diorang pandang Eunju, tak ubah macam nak makan perempuan tu hidup-hidup.
"Membosankan semua lelaki sama saje" fikir Mingyu lalu menanggalkan baju kotnya lalu menutup bahagian alur boobs Eunju. "Thank you" balas Eunju.
~~~
Didalam bilik Eunju,
Eunju sedang tidur tapi dia terjaga apabila Mingyu berbaring disebelahnya ''Aku dah putus dengan Jeonghan'' Mingyu bersuara kecewa. "Kenapa ?", "aku tak tahu... Eunju aku sangat cintakan dia... aku nak sangat bersama dengan dia walaupun aku tahu hubungan kami salah" luah Mingyu sambil memeluk erat Eunju. Eunju tak tahu nak cakap apa, dia cuma diam lalu menepuk belakang Mingyu.
YOU ARE READING
imagines°
FanfictionSmut imagine about bts, exo, got7, nct & seventeen. Contain byuntae, smut, mature, erotic, adult, sex scene and all that related. This imagine is in malay & english.