V & Jimin & Jungkook & Jackson

24.2K 139 12
                                    

Hasoo, seorang pelajar perempuan di sekolah tinggi Shinhwa. Sebenarnya,sekolah itu hanya untuk pelajar lelaki sahaja. Tetapi dia tidak tahu kenapa dia dapat sekolah disini. Disini agak ramai pelajar lelaki yang otak kotor tetapi Hasoo tidak kesah kerana dia sudah biasa.

Roommatenya ialah Jimin, Taehyung dan Jungkook. Hasoo hampir-hampir dicium oleh Jimin semasa Jimin mabuk. Taehyung pula suka mengintai Hasoo mandi tetapi dia selalu ditangkap oleh Jungkook. Jungkook sebenarnya kembar Hasoo. Cuma Hasoo tidak tahu tentang dia mempunyai kembar. Suatu hari di dalam dorm.

"Arghhh! Too much homework today!"

Rungut Hasoo di dalam dorm.

"Apa awak buat tu, Hasoo?"

Seorang lelaki berbadan tinggi masuk ke dalam dorm itu. Ya, dia ialah Taehyung. Hasoo hanya memandang Taehyung seperti budak kecil memandang ayahnya.

"Hmmm?"

Taehyung mencebik kerana soalannya tidak dibalas.

"Ya! Aku tanya kau buat apa?"

Marah Taehyung. Hasoo hanya membelek buku sekolahnya dan menghiraukan Taehyung. Taehyung hanya membuka butang bajunya dan baring di atas katil empuk. Tiba-tiba Jungkook dan Jimin pun masuk.

"Hasoo sayang ~"

Jimin memeluk pinggang Hasoo dengan erat. Dia menarik Hasoo lalu baring di atas katil.

"Yah! Kau dah kenapa ni Jimin! Lepaskan aku!"

Hasoo cuba melepaskan dirinya daripada Jimin tetapi gagal. Jungkook mencubit tangan Jimin dengan kuat dan Jimin melepaskan Hasoo. Hasoo lari ke arah Jungkook lalu memeluk Jungkook.

"Jangan sesekali kacau kembar aku."

Arah Jungkook kepada Taehyung dan Jimin. Mereka berdua hanya berdiam diri lalu baring di atas katil masing-masing.

"Hasoo-ah, ambil air untuk aku."

Taehyung memecahkan keadaan sunyi sepi itu. Hasoo hanya bercekak pinggang di depan Taehyung. Hasoo keluar dari dormnya lalu mencari Jackson, kawan baiknya.

"Ish mana Jackson ni -3- "

Hasoo mencari Jackson di semua bilik dan tiba-tiba...

"Gotcha!"

Seseorang menangkap Hasoo dari belakang. Hasoo tidak dapat melepaskan dirinya kerana lelaki itu menutup mulutnya dengan kuat dan membawanya pergi. Lelaki itu membawa Hasoo ke suatu tempat yang sunyi dan tiada orang datang.

"You're so beautiful baby."

Lelaki itu berkata dengan perlahan supaya tidak didengari Hasoo. Lelaki itu membuka butang-butang di bajunya satu per satu. Hasoo masih tidak sedarkan dirinya.

Lelaki itu mendekatkan mukanya ke muka Hasoo lalu mencium Hasoo dengan kasar sambil meramas 'boobs' Hasoo. Dia membuka semua pakaian Hasoo dengan berhati-hati.

Selepas itu, dia membuka pakaiannya pula. Selepas itu, dia mencium seluruh badan Hasoo dan membuat 'lovebite' di leher Hasoo. Dia membuka sedikit kaki Hasoo lalu memasukkan dia punya ehem2 *xDD* ke dalam ehem2 Hasoo. Hasoo terasa sesuatu di ehem2nya lalu dia terjaga.

"JACKSON!?"

Keadaan sunyi sepi itu tadi menjadi kebisingan di dalam sebuah gudang. Jackson tidak menghiraukan Hasoo lalu dia membuat kerjanya. Hasoo cuba lari dari Jackson tetapi gagal kerana Jackson mengunci badannya. Jackson in out manakala Hasoo mengerang kesakitan.

"Yah Jackson-ah! Stop it! Ahhh!" Hasoo berkata seperti orang lemas. Jackson meramas 'boobs'nya lagi dan lagi sehingga mereka berdua klimax. Jackson hampir-hampir klimax manakala Hasoo sudah banyak kali dia klimax. Hasoo seperti patung yang tidak bergerak. Badannya tidak bermaya untuk membuat itu. Dan akhirnya Jackson klimax.

 imagines°Where stories live. Discover now