boy x boy
+++++++++
*jin pov*
Seperti biasa aku tidur di atas katil ku yang empuk dengan nyaman. Namun kali ini berbeza kerana aku berkongsi katil dengan namjoon shh kerana tampaknya dia sedang mabuk. Aku pergi ke tandas untuk mencuci muka sebelum tido dan memakai oversizes shirt berwarna putih. Sedang aku berjalan kearah katil, aku terperanjat kerana tiada sebarang kehadiran namjoon diatas katil yang tadinya sedang nyenyak tidur. Tiba-tiba aku merasakan kehangatan pelukkan dari arah belakang.
*end pov*
"Hyung..." panggil namjoon
"Hmm wae.." jwab jin
"Baegoppa.." rungut namjoon
"Ye nae hyung masak sekejap" balas jin
Lalu namjoon memeluk jin dengan lebih erat lalu berkata.
"Hyung... Dongsaeng teringin nak rasa bibir hyung.." pinta namjoon
"Yahh namj.." balas jin
Belum sempat jin membalas namjoon dengan pantas mencium bibir jin.
"N..nam.." bisik jin
"Hyung" pandangan sayu diberikan oleh namjoon
Lalu namjoon terus mencium bibir jin dengan penuh kerakusan. Setelah beberapa saat barulah jin dapat merasakan kemesraannya dan menikmati saat itu bersama namjoon. Mereka pun berlaga lidah, namjoon menggigit sedikit dibahagian bawah bibir jin untuk memudahkan lidah nya masuk kedalam mulut jin. Setelah beberapa ketika mereka pun moan bersama.
"Hyung.. Why you so preety this night?" tanya namjoon
"Yahh nam..namjoon shh" balas jin
Namjoon menolak jin kearah katil sehingga jin terbaring diatas katil yang empuk. Dia mendekati jin dengan perlahan.
"Hyung.." panggil namjoon
"Hmm" jawab jin
"May i??" tanya namjoon
"Hmm you may" izin jin
Namjoon pun mendekati jin, dia memberikan love bite dileher jin. Dengan ketinggian namjoon memang sesuai untuk dia berada ontop. (Asal aku tau?? Aku nmpk ke?? Kk sambung) Dia membuka t-shirt nya dan kini hanya yang tinggal adalah singlet dan boxer. Sekali lagi namjoon mencium bibir munggil jin.
"Ahhh~~" moan jin
"Arghh open more hyung.." desah namjoon
Dengan perasaan yang gelojoh namjoon pun membuka pakaian nya dan jin membuatkan mereka langsung tidak berpakaian. Namjoon mencium dahi jin lalu turun dibibir cantik itu lagi kemudian di leher.
"Arghhh nam-namjoon shh" desah jin
"Sekejap hyung" balas namjoon
Namjoon pun memasukkan dick nya kedalam lubang jin.
"Arghhhhh" desah jin
"Hold on hyung, yours to tight" bisik namjoon
"Ahhhh" desah jin lebih kuat
Semakin dalam namjoon memasukkan dick nya semakin kuat desahan jin. Lama kelamaan mereka sudah mula merasakan kenikmatan nya.
"Ahhh more namjoon yah more" pinta jin
"Arghhh" desah namjoon
Mereka moan agak lama sehingga cecair putih keluar dari dick namjoon. Kemudian mereka menukar posisi 69. Jin menghisap dick namjoon dengan rela dan menelan semua cecair putih itu. Namjoon menghisap dick jin seperti tiada hari esok. Banyak juga cecair yang dikeluarkan oleh jin. Desahan demi desahan kedengaran dari katil.
"Ahhhh" desah namjoon
Setelah kepenatan mereka pun baring sebelah menyebelah. Namjoon mencium dahi jin lalu menyelimuti hyung nya itu. Mereka pun tidur bersama dengan aman.
++++++++
Follow my wattpad ✔
YOU ARE READING
imagines°
FanfictionSmut imagine about bts, exo, got7, nct & seventeen. Contain byuntae, smut, mature, erotic, adult, sex scene and all that related. This imagine is in malay & english.