Youngjae

8.1K 65 2
                                    

"You'll get in trouble if you're entering my room once again!" teriak Youngjae lalu menghempas pintu biliknya. Eunji melepaskan keluhan berat. Air matanya bila bila masa sahaja akan gugur.

"Susah sangat ke dia nak terima aku sebagai adik dia?" soal Eunji sendirian. Mereka adik beradik tiri satu mak lain ayah. Ayahnya berkahwin dengan omma Youngjae beberapa tahun selepas kematian ayah kandung Youngjae akibat serangan jantung. 

Meskipun dahulu Eunji tidak hairan sekiranya Youngjae melayan dia secara kasar tetapi kini tidak lagi kerana dia sudah jatuh cinta pada abang tirinya itu. Bagi Eunji, walaupun dia tahu mustahil bagi Youngjae untuk mencintainya balik namun dia akan tetap mencuba.

Sudah seminggu sejak kejadian dia diberi amaran oleh Youngjae dan sudah seminggu juga Youngjae tidak pulang ke rumah. Eunji sendirian lagi di rumah. Omma dan Appa? Mereka sering ke luar negara atas urusan kerja. Jarang sekali mereka pulang. Mereka hanya akan memasukkan duit pada setiap bulan ke dalam akaun Eunji dan Youngjae.

Malam itu,

Sedang Eunji lena dibuai mimpi, terasa sesuatu yang berat di atas perutnya. Dia berpaling ke sisi dan terlihat Youngjae di sebelahnya yang sedang memejamkan mata itu. Hampir tergolek Eunji dibuatnya. Wajah Youngjae ditatap. Siapa tak rindu crush sendiri eh eh.

"Dah puas tengok muka aku?" tanya Youngjae. Muka Eunji terus bertukar merah. "Kenapa oppa masuk bilik Eunji?" soal Eunji memulakan bicara. "Tak boleh ke nak masuk bilik adik aku sendiri?" soalan dibalas soalan. "Aku nak kau" sambung Youngjae lagi. Terus membulat mata Eunji. "Oppa dah gila ke?"

Leher Eunji dicium dengan rakus dan meninggslkan hickeys pada lehernya. Eunji hanya mampu menahan air matanya. Dia tidak rela akan perbuatan yang sedang di lakukan Youngjae sekarang. Ciuman Youngjae beralih ke boobs Eunji.

Tangan kanannya meramas boobs kiri Eunji manakala mulutnya ligat menghisap puting Eunji yang sudah timbul dan mengeras itu. Eunji menggegam cadar katilnya dan kepalanya di palingkan ke kiri dan kanan menafikan nikmat yang diberikan oleh Youngjae. 

Puas dengan boobs Eunji, Youngjae turun ke pussy milik Eunji. Dia menjilat kelentit Eunji yang berwarna kemerah merahan itu sambil memasukkan jarinya ke dalam lubang pussy Eunji. Jari kedua dimasukkan, Eunji mengetap gigi dan mendongak menahan nikmat.

Sedari Eunji masih tidak memberi apa apa reaksi, Youngjae melajukan jarinya sambil menjilat kelentit Eunji. Selang beberapa saat, punggung Eunji terangkat menandakan dia ingin mencapai klimaks. 

Lantas Youngjae menarik jarinya keluar menghalang Eunji untuk mencapai klimaksnya. Eunji memberi reaksi tidak puas hatinya kepada Youngjae.

Youngjae hanya tersenyum sinis, "You want it so bad huh?" tanyanya sambil menanggalkan baju dan seluarnya yang masih tersarung di tubuhnya. Eunji mengangguk mengiyakan soalan Youngjae.

"Then, beg for it." kata Youngjae yang sedang leka menggosok dicknya di hadapan Eunji sambil mendesah perlahan membuatkan Eunji semakin tak keruan. "Oppa please. I want you so bad." rengek Eunji. 

Tanpa sepatah kata, Youngjae terus ingin menujah pussy Eunji yang sudah kebasahan tapi sempat di tahan Eunji. Youngjae mengangkat keningnya, "slow okay? This is my first time act." ucap Eunji. "I'll be gentle. Don't worry." balas Youngjae lalu memasukkan dicknya ke dalam Eunji dengan perlahan. Eunji mengerang kesakitan. Youngjae berhenti seketika memberi ruang kepada Eunji agar dia selesa dengan dicknya.

Sakit bertukar kepada nikmat dan kini mereka berada dalam posisi duduk. Eunji sudah dua kali mencapai klimaks tetapi Youngjae masih belum mendapat kepuasan. "Ugh oppa I'm near.!" kata Eunji sambil memeluk leher Youngjae. "Nado Eunji ah. Yea baby uh. Moan for me babe." balas Youngjae. 

Wall Eunji yang semakin ketat membuatkan Youngjae melajukan pergerakkannya. Walaupun sudah kepenatan, Eunji membantu Youngjae dengan menunggangnya selaju mungkin. "Ahh Youngjae opppaaaaa!" jerit Eunji

Youngjae sudah tersandar manakala Eunji merehatkan kepalanya di dada bidang Youngjae. "Thank you Eunji ah." tutur Youngjae lalu mencium dahi Eunji. "Oppa, saranghae." balas Eunji sambil memeluk erat leher Youngjae.

Pelukan Eunji dileraikan. Dia bangun dari katil king milik Eunji lalu menyelimutkan tubuh bogel itu agar Eunji tidak kesejukkan. Kemudian dia menyarungkan bajunya semula. 

Mata Eunji tidak lepas melihat Youngjae. Usai memakai baju, Youngjae berjalan menuju ke pintu. Sebelum beredar,

.

.

.

"I'm sorry Eunji ah. But, I can't love you back."

 imagines°Where stories live. Discover now