Loceng jam di tepi katil dimatikan. Mata meniliti setiap penjuru bilik kemudian ruang kosong di sebelahnya di tenung lama sehingga air dikelopak matanya mengalir. Dia rindukan Yongmi.
Sudah seminggu sejak kau menghilangkan diri. Ini semua berpunca dari dia sendiri. Kalau dia mengawal egonya dan tidak memaki hamun Yongmi, pasti ini takkan terjadi.
Pagi itu, dia tidak ke mana mana. Hanya terperap di rumah, menunggu kepulangan Yongmi. Gambar Yongmi di dalam phone nya ditatap penuh rindu. Pagi ini saja dah banyak kali dia mengeluh.
Andai dia dapat undurkan masa, dia janji tidak akan bertelingkah. Gambar tadi diletakkan di atas dada dan memejamkan mata sejurus itu dia tertidur berharap kelak dia terjaga Yongmi berada disebelahnya.
~~~
Pipi Yongmi digosok perlahan kerana tidak mahu dia terjaga. Kalau bukan disebabkan paksaan dari Taeyong dan yang lain, pasti Yongmi tidak akan pulang lagi. Yongmi masih marahkan dia. Hati dia masih terasa dengan kata kata Jaehyun pada malam kejadian itu.
Sedang Yongmi teringatkan kejadian malam itu, terasa jemari dia di genggam seseorang. Mata Yongmi bergerak memandang Jaehyun yang masih berbaring di atas katil yang dikongsi bersama. Dia tersenyum. Matanya jelas menunjukkan yang dia amat merindui Yongmi. Walaupun hanya Yongmi dan Jaehyun di dalam bilik itu, mereka berbicara hanya menggunakan isyarat mata.
Tubuh Yongmi didakap erat. Wajah dia sembamkan ke dada Jaehyun sambil rambut panjang Yongmi dia belai. "I miss you, Yongmi ah" ucap Jaehyun lalu menghadiahkan satu ciuman di dahi Yongmi. Yongmi memejamkan mata menikmati ciuman hangatnya. "Nado bogoshiepo Jaehyun oppa."
Tubuh Yongmi di tindih. Ciumannya mula merebak keseluruh wajah Yongmi dan kemudiannya turun ke leher. Dia menggigit kulit leher Yongmi meninggalkan kesan merah menandakan Yongmi milik dia selamanya. "Ahh Jaehyun ahhh." moan Yongmi sambil meramas rambutnya.
Yongmi merengek bila jari panjang Jaehyun meramas boobsnya yang masih berbaju itu. Dia tersenyum mendengar suara Yongmi yang merengek suka itu.
Baju dan seluar Yongmi ditanggalkan. Tangan Jaehyun beralih ke seluar dalam Yongmi. Jarinya mula mengurut kelentit Yongmi perlahan membuatkan si dia kebasahan. Yongmi yang cuba menahan rengekannya mencari bibir manis Jaehyun.
Dalam ciuman itu, mata Yongmi terbuka apabila Jaehyun memasukkan jarinya ke dalam lubang vagina Yongmi. Jaehyun menggerakkan jarinya masuk dan keluar dengan cepat menyebabkan Yongmi mendesah dengan kuat.
Aktiviti itu diteruskan sehingga Yongmi mencapai klimaksnya yang pertama. Jaehyun tersenyum puas melihat Yongmi mencapai klimaks.
Jaehyun bangun lalu menanggalkan seluarnya sambil diperhatikan Yongmi. Yongmi memberikan senyuman manjanya kepada Jaehyun sambil tangannya bergerak dari perut turun ke batang keras Jaehyun dan mula meramas perlahan dick Jaehyun.
"Ugh." Jaehyun mengeluh sambil matanya terpejam bila telapak tangan suam itu tidak henti mengurut dicknya ke atas dan ke bawah. Semakin lama semakin laju. Apabila reaksi Jaehyun menunjukkan klimaksnya semakin hampir, lantas Yongmi memberhentikan aktivitinya.
Jaehyun membuka matanya melihat Yongmi yang sedang menutup mukanya sambil tertawa. "Memang sengaja nak tease oppa ke huh?" Jaehyun menarik tangan Yongmi yang dari tadi menutup mukanya. "Saranghae" ucap Yongmi sambil mencium bibir Jaehyun.
"Hmph oppa.." rengek Yongmi bila Jaehyun menggosok dicknya di kelentit Yongmi. Bibir mereka bertaut kembali sementara Jaehyun memasukkan dicknya ke dalam Yongmi. "Ahh... Jaehyun yaa... Uhmm.." Yongmi memejamkan matanya.
Jaehyun mula melajukan pinggulnya dengan cepat memenuhi kepuasan dia dan Yongmi. Wall Yongmi semakin sempit, Jaehyun sukakannya dan dia menggerakkan pinggulnya lebih laju dari tadi. Punggung Yongmi terangkat bila dick Jaehyun terkena g-spot nya.
Jaehyun meletakkan tangannya ke pinggang Yongmi agar dicknya kekal terkena pada g-spot Yongmi. Rengekan Yongmi memenuhi ruang bilik itu.
Mereka mencapai klimaks dalam masa yang sama. Jaehyun merebahkan badannya di sebelah Yongmi. Yongmi meletakkan kepalanya di dada Jaehyun yang masih lagi turun naik.
Matanya di pejam rapat sambil menghidu bau dari tubuh Jaehyun. Dia sukakan bau chanel egoist yang Jaehyun pakai itu. Bau itu membuatkan Yongmi tidak mahu melepaskan pelukannya.
"Kang Yongmi."
"Hmm?" sahut Yongmi
"Marry me? Oppa janji akan jaga Yongmi dan jadi appa yang baik untuk anak kita nanti." tutur Jaehyun sambil bermain dengan jari Yongmi.
Yongmi hanya tersenyum tanda menerima lamaran Jaehyun. Jaehyun mencium dahi Yongmi.
"Gomawo Yongmi ah."
YOU ARE READING
imagines°
FanfictionSmut imagine about bts, exo, got7, nct & seventeen. Contain byuntae, smut, mature, erotic, adult, sex scene and all that related. This imagine is in malay & english.