Mark & Namjoon & Jin & Suga

21.6K 120 12
                                    

Pagi itu, Hyemin keluar dari rumah seperti biasa untuk pergi kerja. Suaminya, Haneul sudah seminggu tidak pulang kerumah.

Semasa di dalam kereta, datang sebuah kereta menghampirinya. Turun 2 orang lelaki yang berbadan sasa terus menangkap Hyemin dan dimasukkan ke dalam kereta.

Hyemin yang terkejut tidak dapat berbuat apa-apa. Tangannya digari dan mulutnya di tampal pelekat sementara kepalanya disarungkan guni. Dia diapit lelaki itu dan tidak tahu ingin dibawa kemana.

Kereta berhenti, dia dibawa keluar. Apabila guni penutup mukanya dilepaskan, Hyemin terkejut. Dia telah berada di dalam sebuah bilik sebuah rumah batu. Tetapi tidak tahu akan lokasinya.

Hyemin menjadi amat takut apabila dirinya yang sedang duduk di atas sofa diperhatikan oleh 4 orang lelaki yang tidak dikenalinya.

"Mana laki kamu hah... mana dia menyorok..?" bentak ketua mereka yang di panggil Namjoon oleh anak buah mereka.

"Aku tidak tahu.. sudah seminggu dia tidak pulang kerumah... Kau... Kau mahu apa dari aku..." Hyemin cuba memberanikan dirinya walau hakikatnya dia amat takut.

" Laki kau sudah pinjam duit sama aku... sekarang bunga sudah jadi 300,000 won. Sudah 3 bulan tak bayar hutang... sekarang dia mahu lari ka dari aku..." Namjoon berkata lagi.

Kini baru Hyemin faham. Suaminya telah meminjam duit dengan ceti haram. Hatinya sangat marah dengan suaminya. Tidak cukup habis semua barang kemasnya di gadai, kini berhutang pula dengan ceti haram.

Dan yang menjadi mangsanya adalah isterinya sendiri. Hyemin tahu suaminya menggunakan duit itu untuk berjudi, kerana suaminya adalah taik judi.

"Tolong lah encik... saya tidak tahu menahu tentang itu.. dia pun dah seminggu tidak pulang ke rumah.. saya tidak tahu kemana dia pergi.. saya akan cuba bayar sikit-sikit pada encik.. tapi tolonglah lepaskan saya.. " Hyemin mula merayu dan berlembut untuk dilepaskan.

"Kau nak bayarkan untuk dia... hahahaha.... kau nak bayar dengan apa hah... baiklah.. memang kau kena bayar untuk laki kau.. kau kena bayar dengan tubuh kau.." Namjoon menerangkan niatnya sambil mendekati Hyemin dan mengusap kepalanya. Berdesing telinga Hyemin mendengarkan kata-kata itu.

"Jangan kurang ajar.. aku akan report pada polis nanti.." Hyemin naik marah. Tetapi tiba-tiba satu tamparan keras ke pipinya. Panggggg..... hingga dia hampir terjatuh. Dan tidak disangka satu tumbukan padu pula hinggap ke perutnya. " ouhhhh.." . Hyemin tertunduk menahan kesakitan dan senak di perutnya dengan tangannya masih bergari di belakang.

Seumur hidupnya, dia tidak pernah ditampar dan ditumbuk begitu.

Namjoon mendongakkan kepala Hyemin dan menunjukkan beberapa gambar anak tunggalnya kepadanya. "Aku bagi kau pilihan.. kau nak serahkan tubuh kau untuk kami atau... kau nak kami rogol anak dara kau beramai-ramai dan lepas tu jual pada bapak ayam.. biar dia jadi pelacur" Terkejut Hyemin dengan ugutan yang diterimanya.

"Jangan... tolonglah jangan libatkan anak aku.. dia tak tahu apa-apa..." Melinang air mata Hyemin teringatkan anak tunggal perempuannya.

Hatinya hancur bila mengenangkan suaminya yang kaki mabuk dan taik judi.

"Sekarang macam mana.. kau nak aku lepaskan kau dan anak kau menggantikan tempat kau sekarang..." ugut Namjoon lagi. Hyemin menjadi serba salah.

Dia tidak mahu anaknya menjadi mangsa keadaan. Biarlah dia saja yang menanggung semua bahana suaminya.

"Aku merayu.. tolonglah jangan libatkan anak aku.. biar aku yang menanggung semua ini.." Air mata Hyemin semakin membasahi wajahnya yang masih manis dan cantik walau tidak bersolek. " haha... bagus... kau memang isteri yang baik.. sanggup lakukan apa sahaja untuk keluarga kau.." Namjoon mengusap air mata Hyemin yang pasrah.

 imagines°Where stories live. Discover now