6.

2.4K 199 26
                                    

!!!!!!! TATO ČÁST OBSAHUJE SEXUÁLNÍ SCÉNY!!! 13 + !!!!!!!

Hodiny ukazovaly pět hodin ráno. Každý kolem mě, byl zralý na to jít do postele a spát, jenže to nepřipadalo v úvahu. I když i samotný boss byl unaven, museli jsme tu všichni zůstat a vymýšlet plán na to jak se jim postavit. Seděl jsem jako jediný u okna a koukal se ven, ranní paprsky se pomalu začaly probouzet a osvětlovaly ulici, kterou před chvíli osvětlovala pouze pouliční lampa. 

Cítil jsem na sobě, něčí pohled, rozhlédl jsem se kolem a spatřil Jimina, který na mě koukal, přivřenými oči. "Jak to mohl vědět?!" vyhrkl a došel rychlou chůzí ke mě, jeho ruce se ocitli na límečku mého trička, když si mě držel tak aby mě mohl uhodit do tváře. 

"Co děláš kurva!" vyhrkl jsem a chytl se za čelist. 

"Jak to že jsi věděl, že tu jsou? Nikdo z nás neslyšel auto!" rozhazoval kolem sebe rukami. 

"Děláš si prdel, že jo? Myslíš si jako že jsem s nimi spolčený?!" Mlčel. Cítil jsem bolest v hrudníku. Můj kamarád, parťák si myslí, že jsem spolčen našim nepřítelem. "Seru na to." pokroutil jsem hlavou a odešel do chodby, obul jsem si boty a s hlasitým prásknutím dveří jsem odešel. 

Z kapsy od bundy jsem si vytáhl krabičku cigaret a jednu z ní vyndal, strčil jsem si ji mezi rty a zapalovačem si cigaretu zapálil. Zavřel jsem oči, když jsem do sebe vtáhl nikotin a následně ho vydechl ven do ovzduší. 

Během několika dalších minut, jsem byl v klubu. I když se tu za pár minut zavírá, mě jako spolupracovníkovi to nechají otevřený. Vstoupil jsem dovnitř a kývl hlavou k barmanovi. "Čus." vyhrkl abych ho přes hudbu slyšel. Mávl jsem rukou a cigaretu típnul do popelníku. 

"Je tu Traci?" 

"Zrovna odešla do šaten, snad jí stihneš." zasmál se a já rychlím krokem odešel. 

Po schodech jsem sešel dolů do šaten. Bez klepání jsem vstoupil dovnitř, zrovna v té chvíli, když si počítala svůj plat. "No nekecej. Copak tě sem přivádí?" zasmála se a okamžitě mě objala. 
"Je to několik dní co jsi byl tu dole." oblízla si rty a já se uchechtl. 

"Jo, bylo teď hodně povinností. Však víš." pokrčil jsem rameny a sledoval její postavu jak se ode mě vzdaluje. Ohnula se a já měl dokonalý výhled na její zadeček, který byl dokonalý. "Víš co, seru na to." vyhrkl jsem ze sebe a jedním dlouhým krokem jsem jí přitiskl na zeď. Svou hruď jsem přitiskl na její záda a zlehka jí svou rukou hladil po stehně. Ukazováčkem jsem zavadil o její lem kalhotek, a mezi své zuby jsem skousl její ušní lalůček, což jí donutilo hlasitě zavzdychat. 

"Dlouho jsi nebyl takhle drsný." vydechla, když jsem svou dlaní, zajel pod její rudě červený tanga a vnikl do ní jedním prstem. 

"Jsi vždy tak perfektně připravená, bejby." zašeptal jsem jí do ucha. Její záda se prohnula, když jsem přidal další prst a začal jí sát její hebkou kůži na krku. Bez jakýchkoliv problému jsem jí otočil čelem k sobě a jedním pohybem z ní strhl podprsenku. Její pevná prsa se uvolnila z toho nepříjemného sevření a já měl dokonalý pohled na její hruď. Když se naše rty spojily, její ruce vyhledaly mé tričko které roztrhla. 

"Ale no tak." zakňučel jsem a následně se jí opět přisál na krk. Její dlouhé nehty zlehka jezdily nahoru a dolů po mé nahé hrudi, mezitím co se jednou rukou snažila rozepnou můj opasek a následně i stáhnout kalhoty. 

"Připravena na tvrdý sex." 

"S tebou vždycky." vydechla, když jsem v poslední chvíli jejího vrcholu vyndal z jejích kalhotek ruku a chytl jí pevně za vlasy. Hlasitě vykřikla když se její tenká látka, kterou měla na sobě přetrhla a já si ji vyzvedl tak, že si své nohy obmotala kolem mého pasu. Její záda se stále opírala o studenou zeď, když jsem do ní vnikl a zatahal jí za vlasy. Oba dva jsme vydechli vzrušením. 

Její vzdych a hlasité hekání mě dovádělo k šílenství. Má pánev se pohybovala rychleji a rychleji a já měl pocit, že za chvíli budu. Nehty zarývala hluboko do mých zad, když jsem se přesouval a hodil jí na velký pracovní stůl. Klekl jsem si na zem, a zabořil hlavu mezi její stehna. 

"Bože!" vyhrkla, když mě tahala za vlasy a prohýbala se v páteři. "Už- Už budu!" vykřikla a já přestal. Podíval jsem se jak zhluboka dýchá a stále kroutí svou pánví, aby měla pocit toho, že ji stále uspokojuji. "Dodělej to." vyhrkla a opřela se svými lokty o stůl. Oblízl jsem si rty a ušklíbl se. 

"Dodělej si to sama, když po tom tak toužíš." zašeptal jsem a dostal se nad ní, Uviděl jsme jak svou rukou bloudí po svým těle až se dostala mezi svá stehna, vnikla do sebe nejdříve jedním prstem a vzdychla. Její druhá ruka se objevila na mém zátylku, když si mě přitáhla blíže do polibku, který jsem jí ochotně oplácel. 

"Jsi tak sexy, když si to děláš sama." zašeptal jsem mezi polibky a chytl jí zápěstí. 

"Proč mě nenecháš to dodělat." zesmutněla a vydechla. "Už se chci udělat!" vyhrkla a já se usmál. 

"Ještě ne, bejby." políbil jsem jí a svým penisem jí dráždil vchod. Svíjela se pode mnou a snažila se abych do ní vnikl, ale zapomněla, že já jsem tu pán. 

"Na čtyři pěkně jako pejsek." poslechla a otočila se tak aby byla na čtyřech. Chytl jsem do dlaně její vlasy a hrubě do ní vnikl. 

"Miluji sex s tebou." vyhrkl jsem a přidával na rychlosti.

****

Jooo takže tady to máte. První sexuální scénu, kterou jsem kdy psala. Možná to není nic moc, ale snažila jsem se, nevím jak bych to všechno měla popisovat a tak. 

Miluji vás. 

Danger is BACK | Vkook |Kde žijí příběhy. Začni objevovat