AŞK KIRINTISI

22 3 0
                                    


Eve geldik ama içimden aklimdan bir türlü
Atamiyordum sürekli aklimdaydi murat onu düşününce anlamsız bir gulumse beliriyordu dudaklarim onda kendi kendime gülümserken annem karşımda beni izliyormuş yanima yaklaştı kazadan sonra ilk kez böyle gulsedigimi ve beni böyle gördüğünü soyledi sebebini sordu ama bişi yok dedim ama anlamisti sebebi muratmi dedi murat kim diye kekeleyince rehabilitasyon da adi okunca gozlerin parladi sürekli oraya bakiyordun hic bir alakasi yok deyince inandiramadim iste anlamisti.

Evet murat aklimda çıkmıyor dedim ama onemli değil oylesine takılmıştı zaten deyip konuyu kapatti annem canim annem anlimdan öpüp odan cikti yine kaldim yanliz evet yanlizdim sandalyeyi yaklastirdim ve oturdum pencereye yaklastim hava güzeldi dışarıda insalar vardi geziyorlardi mutluydular ama ben sandalyeye mahkum yanlizdim bu odan oteye bir hayatım olamazdi burda çürüyüp gidicektim
Umutsuzlugu bedenemin her anında hissediyordum ama bacaklarimda hissetmiyordum annemle tekrardan rehabilitasyon yolunu tutucaktik içimde yine o duygu belirmişti hemen sabah olmasını istiyordum bu dusunceler içerisinde uyukluyordum kalkiyordum saate bakiyordum bayram sabahını bekleyen çocuk gibi heycanliydim.

Evet nihayet sabah oldu kahvalti yaptık ve taksiye bindik yürüme konusunda umutsuzdum ama muratı görebilecek duygusuyla heycanliydim yolda girerken annem bana seni bu sefer razi ve istekli gördüm diyince birazcık utandim, sonunda geldik içeri girdik bakindim ama muratı goremedim icimde o anda bir bosluk hissetim tam o sırada muratla annesi belirdi kapida o an eline oyuncağı verilen bir cocuk misali oyle mutlu oldum.

Canım annem ya muratin annesiyle tanisti sohbet etmeye başladı bizde muratla tanıştık sohbet etmeye başladık akciger yetmezligi varmış 5 yildir yuruyemiyormus annesiyle yanliz yasiyormus babası 3 yasindayken vefat etmiş cok üzüldüm murata benim nasil bu hale geldimi sordu.

Ben; kaza gecirdik kaza da arabamizla diger araba kafa kafa geldi bende sıkıstim babam canım babam camdan firlamisti babam öldü dedim murat aglayarak cok acı cekmistim cok kötüydü dedim ben ölmek istedim ama yaşadım bunada yasamak denirse dedin icimi dokmustum ona acilar bir olunca kelimeler agzimdan firlamisti murat elimi tutup bana teselli verdi çok güçlü bir yapısı vardi aci insani zamanla guclendiriyormus bunu anladim adımın okunmasi ile sohbetimiz bölündü annemle geldi muratlada tanistilar muratla vedaslatiktan sonra iceri girmek uzere hazirlandik dokturumuz bi kaç test yapicagini soyledi durumum icin olumlu seyler soyledi ama fazla umutlanmamak konusunda uyardi bizi ama fazla umursamadim küçük bir olasikti disari ciktik murat kapida bekliyordu merakli gözlerle hemen sordu ne oldu, ne dedi, nasil gecti, üst ustte soru soruyordu bende anlattim doktorun dediklerini cok sevindi ama ben o kadar sevinmemistim murat bana hayatta herşeyin olabileceğini olumluseyler dusunmenin yararlarini en azindan annem için hayatta tutunmam gerektiğini anlattı
A

hh ahhh murat bu bedenim çok yorgun annem olmasaydı zaten çoktan olmuştum
 
     Muratla artık sık sık konusuyor arkadasligimizi ilerletmistik her anını anlatıyordu ben artik yürümek istiyordum odan çıkmak muratla birseyler yapmak bir yerlere gitmek istiyordum yurumeliydim yuruyecektim her insan bir şans daha olmalı bu hayatta benim de muratininda bizim bu hayatta son bir şansımız daha olmaliydi eminim muratta böyle dusunuyordur bu fikrimi muratta anlattım oda onayladi bu konusmalardan sonra anneme iyi doktorlar bulup ona gorunmek istediğimi söyledim oda çok sevindi. Canim annem nasilda mutlu oldu.

    Artik herşey cok güzel gidiyordu muratla herşey mükemmel bir sekilde ilerliyordu doktora gittik bu seyler olunca bu sefer muratla bizimle geldi içeri girdik şans benden yanaydı hem murat yaninda hemde doktor iyi seyler söyledi 2 aylik tedaviden sonra amelyat olucakmisim ondan sonra yuruyebilecektim cok sevindik cok mutlu olduk  tedaviye 3 gün sonra baslayacaktik hepimiz cok mutluyduk bu haberi kutlamak icin yemeğe gittik annem siparişleri verdi buralarda bir arkadaşım var diyip bizi yanliz birakmak icin masumane bir yalan söyledi ve gitti annemin gitmesiyle murat elimi tutup yanindayim gülen sakın hic birseyden korkma ben seni hiç bırakmayacağım seni seviyorum dedi adetta ruyadaydim sanki cok mutlu olmustum sadece yanaklarimin yandigini avuclarimin terledigini hissettim murat bende seni SEVİYORUM diye bildim sonunda yemeklerimi yedikten sonra annem geldi ve evlerimize gittik cok mukkemel bir gündü keske hiç  bitmese dedim kendi kendime ama bugün yasayacagim guzel gunlerim başlangıcı olacak.

        Tedaviye basladim olumlu sonuc aldiliyorduk hersey cok güzel görüyordu günler birbirbini kovaloyordu annem bu sabah bana bembeyaz bir elbise getirdi ve kizim bunu giy dedi sebepsiz yere annemi kirmak istemedin kabul ettim giydim  ama şaşırdım sonuc olarak yakismisti muratin yanina da gidicektim güzel olmustu oysa doktora gidicektim ama annem önce rehabilitasyon merkezine ugramamiz gerektigini soyledi ordan dosya alacakmis tamam dedim ve arabaya bindik rehabilitasyona dogru yol aldık o sırada oraya ılk gittimiz günü murati gördüğüm o gün aklima geldi ve gulunse ve nihayet geldik içeriye girince korudorun değiştiğin yani suslendigini fark ettim annem cok normal karşıladı ama ben sasirmistim ilerledik ve murati gördüm ilerde biraz  daha sasirdim yanima geldi bana baktı ellerimi tuttu   (GÜLEN ÖNCELİKLE SENI ÇOK SEVİYORUM HAYATIMA RENK KATIYORSUN BABAN SONRA HAYATINDA BIR ERKEK VE GUVENECEGIN BIR INSAN OLURSA BEN O INSAN O KISI OLMAK ISTIYORUM HAYATIMIZIN GERI KALANINI BIRLIKLE YAN YANA GECIRMEK ISTERMISIN O ILK BIRBIRIMIZI GÖRDÜĞÜNÜZ BU YERDE BU INSANLARIN SAHITLIGINDE SANA SORUYORUM    BENIMLE EVLENIRMISIN ?)
 
   Şaşırmıştım  o anda konusamadim adetta murat tekrar gulen sana SORUYORUM BENIMLE EVLENIRMISIN diyince bende EVET diye bagirdim çok mutluydum mutluluktan agliyordum annemde agliyordu kızı büyümüş evleniyor cok mutluyduk
   Ailelerin eşliğinde yüzükler takıldı eve döndük annem herşeyi buluyordu o yuzden bana o elbiseyi giydirmisti damadiyla plan yapmışlardı canlarim ikiside cok mutluydu ikisini de çok seviyorum iyiki varlar canim babam keske sende olsaydin bir yanin hâlâ bos hala yanliZ babamı dusunerek fotografiyla konusurak uyumustum
 

Tedavi guzel gidiyordu yakinda ameliyat olucaktim ameliyatttan sonra evlenecektik muratla bu şekilde anlaşmıştık gittikce heycanim artmıştı düğüm amelyat hergün daha heycanli daha istekli daha mutlu geçiyor tedavide olumlu sonuc alıyorduk günler su gibi akıyordu ameliyat olmama iki gun vardi gelip kapiya dayanmıştı. 


Engelimi unutmuştumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin