Part 7

104 11 0
                                    

"Baekhyun! Sooyoung! Apa korang buat dkt sini? "Tnya Kris tergagap². Taeyeon membetulkn bjunya yg selekeh itu.

"Patutnya kitaorg tnya apa yg korang buat dkt sini! "Mrh Baekhyun krana Kris dan Taeyeon bercumbuan didlm bilik sakit.

"Erm, Yeon keluar dulu eh. "Kata Taeyeon dan dia trus keluar dripda bilik sakit itu. Baekhyun pun turut keluar dan dia menarik tgn Taeyeon.

"Kau ni dh knapa? "Jerit Baekhyun kpada Taeyeon.

"Aq thu kau cintakn sangat dkt Kris. Tpi, perlu ke kau bercium smpai bgi dia pegang brg berharga kau?! Kau nih murah ke apa?! Kau nk ke nnti Kris tuh jdikn kau sebagai pemuas nafsu dia?! "Marah Baekhyun. Taeyeon terkelu. Dia tdk dpt berckp pape krana terkejut melihat Baekhyun yg benar² mrh.

"A.. Aq percaykn Kris. Aq percaya yg dia cintakn aq sepenuh hati dia. Kau jgn sibuk. Aq pndai jga diri sendiri. "Kata Taeyeon dan dia cuba pergi tetapi sekali lgi Baekhyun menarik tgn Taeyeon dan Taeyeon jtuh ke dlm pelukan Baekhyun.

"Aq syg kau. Aq cintakn kau sejak kau msuk ke skolh nih. Aq xnk kau terluka disbbkn lelaki xgna macam Kris tuh. Tpi, kalau kau nk jgk dgn Kris tuh. Aq xkisah. Aq nk kau pegang janji aq nih. Jumpa aq bila² msa kalau kau ada masalah. And aq nk kau janji dgn aq yg kau xkn bnarkn dia mengandungkan kau sebelum kau kahwin dgn dia. "Kata Baekhyun dan dia melepaskan pelukan itu. Dia memegang bahu Taeyeon dan dia melihat ke mata Taeyeon. Taeyeon terpaku.

"So, aq anggap kau janji dgn aq. If kau mungkir janji, aq xteragak² jadikn kau isteri aq. "Kata Baekhyun lgi dan dia mencium dahi Taeyeon dan dia berlalu pergi.

"Balut tgn kau nnti! Kalau kna jangkitan kuman, ssh nnti! "Jerit Taeyeon kpda Baekhyun yg sdh jauh itu. Tpi Baekhyun tetap dgr. Dia tersenyum gembira.

Waktu rehat

"Kau pergi mna tdi, Baekhyun? "Tnya Chanyeol yg penuh dgn mknan dlm mulutnya.

"Tnds. Kau nih, nk ckp pun habiskan mkanan dlm mulut kau tuh dulu! "Marah Baekhyun smbil menolak² pipi Chanyeol.

"Baekhyun! Betul ke yg kau cium dahi Taeyeon dkt luar bilik sakit? "Tetiba Hyoyeon dtg dan tnya kpd Baekhyun. Baekhyun tersedak mndgr soalan Hyoyeon.

"Apa yg kau merepek nih. "Kata Baekhyun menafikn apa yg Hyoyeon kata.

"Stu skolh dh kecoh! "Kata Yoona. Baekhyun mencari kelibat Taeyeon.

"Taeyeon mna?! "Tnya Baekhyun dgn gelisah. Dia bgn dan trus berlari mncari Taeyeon.

Di dpn tnds perempuan

"Perempuan murahan! Kalau kau dh ada Kris tuh, xpyhlh nk dkt Baekhyun oppa kitaorg! "Kata seorang pelajar perempuan dan dia menolak² kepala Taeyeon. Taeyeon pula hnya biarkn sahaja mereka berbuat begitu pdanya.

"Eh, kau ingat yg Baekhyun oppa tuh nk sangat ke dkt kau?! Kau nih perempuan xsdar diri! "Seorang lgi perempuan menampar Taeyeon.

"Apa yg korang buat dkt dia nih?! "Jerit Baekhyun menyebabkan pelajar perempuan itu terkejut.

"O.. Oppa. Biar kami jelaskn dkt oppa. "Kata perempuan yg tlh menampar Taeyeon tdi.

"X. Kau xperlu jelaskn. Aq nk korang mintak maaf dkt Taeyeon skarang! "Kata Baekhyun dgn mrh. Mereka yg tlh memukul Taeyeon itu langsung tdk bergerak untk meminta maaf pda Taeyeon.

"Korang xnk mintak maaf kat Taeyeon ye. Kau nk aq bgitau dkt guru disiplin ke pasal nih?! Kalau xnk, mintak maaf skarang! "Kata Baekhyun lgi. Mereka berdua menghulurkan tgn dan mereka meminta maaf pda Taeyeon. Taeyeon memandang tgn mereka dan Baekhyun gilir².

"Hurm, aq maafkn korang. "Kata Taeyeon tnpa menyambut huluran tangan mereka. Taeyeon trus pergi dri sana diikuti Baekhyun. Mereka berdua ug tlh memukul Taeyeon itu dgn mrh pergi msuk kelas.

"Taeyeon-ah, gwenchana? Ada sakit dkt mne²? "Tnya Baekhyun risau. Taeyeon hnya menggeleng dan dia melihat tgn Baekhyun yg berbalut itu.

"Tgn kau sakit lgi ke? "Tnya Taeyeon pula. Baekhyun tersenyum kecil.

"Xdh. Just ada luka lgi. "Kata Baekhyun smbil melihat Taeyeon jln dri blakang. Baginya, Taeyeon cantik sangat walaupun dia melihat dripda belakang.

"Oh, Kris! "Jerit Taeyeon riang melihat Kris. Kris tersenyum dan dia mendepakn tgnnya lalu Taeyeon berlari dan memeluk Taeyeon. Hati Baekhyun hancur.

"Jom msuk kelas. "Ajak Kris dan Taeyeon mengangguk. Kris membiarkn Taeyeon dan dia berjln ke Baekhyun.

"Aq nk kau jauhi diri kau dripda Taeyeon. "Kata Kris. Baekhyun smirk.

"Sebenarnya kau tuh yg patut jauhi diri dripda Taeyeon. Kau xlyk dgn dia selepas apa yg kau buat dkt Taeyeon. "Kata Baekhyun dan dia mahu msuk ke dlm kelas tpi dihalang Kris.

"Tpi dia xingt apa yg berlaku. So, kau jgn nk bnyk ckp. Kau ikut jer ckp aq! And kau tuh sebenarnya xlyk dgn Taeyeon. "Kata Kris dan dia menolak kuat Baekhyun.

GEDEBUSH!

-----–------––---–---------------------

Bersambung

Dont forget to vote this fanfic.
Do ask your friend to read this fanfic too.
Comment if something tht you dont like in this fanfic.
Sorry if hv some typo.
Thx.

I Will Make You Be Mine||BAEKYEONWhere stories live. Discover now