"Apa yg kau buat dgn Taeyeon selama nih, Kris? "Tnya Baekhyun sebaik sahaja mereka keluar dripda mall itu. Taeyeon hnya menunduk di blakang Baekhyun.
"Kau sibuk apahal? Nih hal aq dgn Taeyeon jer. "Kata Kris. Baekhyun mahu menumbuk Kris tpi Taeyeon menarik tgn Baekhyun supaya Baekhyun tdk menumbuk Kris.
"Aq sibuk dlm hal kau nih sbb aq ambil thu psal Taeyeon! Kalau Taeyeon xmsuk dlm kerja bodoh kau nih, aq pun xhingin nk campur! "Kata Baekhyun. Kris masukkn tgnnya ke dlm poket.
"Dia sendiri yg sanggup jdi hamba aq. Aq xpaksa. Btw, kalau kau nk tahu, dia skarang nih dh xsuci tau. Dia sanggup jdi pemuas nafsu aq walaupun dia thu aq pergunakn dia sahaja. So, kau xleh slhkn aq. Dia tuh yg bodoh. "Kata Kris. Air mata Taeyeon menitik sedikit demi sedikit. Baekhyun terkejut mendengar apa yg Kris katakn. Baekhyun melihat wajah Taeyeon untk memastikan apa yg Kris katakn itu btul atau tdk.
"Kan aq dh ckp dkt kau! Jgn sesekali bgi dia ambil kesucian kau! If kau dh kawin ngn dia, brulh kau bleh bgi! Knapa kau bodoh sangat? Kau dh cukup bsar untk thu apa yg betul dan apa yg slh! So, skarang nih aq xrse yg Kris nih akn bertanggungjawab ats kau! "Kata Baekhyun dan dia menggoncangkan bdn Taeyeon. Taeyeon menangis teresak².
"Aq sygkn dia! Aq akn buat apa sahaja yg dia suruh! Kau jgn nk sibuk boleh x?! "Kata Taeyeon.
"Aq sibuk sbb aq sygkn kau! Aq xnk kau menyesal nnti. Aq thu perangai Kris nih mcm mne. So, aq nk kau lupakn dia dan hidup dgn aq. Aq janji akn buat kau bahagia. "Kata Baekhyun bersungguh² dan dia memegang tgn Taeyeon. Taeyeon menarik tgnnya.
"Aq percaya yg Kris sahaja bleh buat aq bahagia. So, kau bleh pergi dri hidup aq dan jgn kacau aq lgi. "Kata Taeyeon dan dia trus msuk ke dlm kereta Kris. Baekhyun mahu menghalangnya tetapi telefonnya berdering.
"Wae, Chanyeol? "Tnya Baekhyun di dalam talian.
"Engkau dkt mne, Baekhyun? Aq cri dkt kdai jam tuh, xde pun kau. Jgn² korang tinggalkn aqkn?! "Kata Chanyeol smbil buat suara merajuk. Baekhyun tergelak kecil tpi dia tetap memandang Kris yg berdiri di dpnnya itu.
"Kejap lgi aq dtg kat sne. "Kata Baekhyun dan dia memutuskan talian.
"Aq akn perhatikn kau. Kalau kau buat xelok lgi dkt Taeyeon, aq mmg akn bertindak. "Ugut Baekhyun dan dia trus msuk ke dlm mall itu semula. Kris langsung tdk tkut akn ugutan Baekhyun dan dia pun msuk kedlm keretanya.
Di dpn kdai jam
"Kau pergi mne tdi, Baek? "Tnya Chanyeol dgn muncungnya. Baekhyun menarik² mulut Chanyeol.
"Aq pergi tnds tdi. Buang hajat. Dhlh mse kau telefon tuh, aq tgn meneran tau! "Kata Baekhyun tipu dan dia sempat membuat lawak.
"Xlawak kay! "Kata Chanyeol dan dia trus jln. Merajuk dgn Baekhyun yg meningalknnya.
"Yah, Chanyeol! Tunggulh aq. "Jerit Baekhyun dan dia berlari laju ke Chanyeol.
Di rumah Baekhyun
"Appa! Lama xjumpa appa! "Kata Baekhyun dan dia msuk trus memeluk ayhnya yg sdh lma dia tdk jumpa itu. Mr Byun tergelak melihat anaknya yg msih seperti bdk kecil.
"Ish, xmalu ke kwn² kamu tgok? "Kata Mrs Byun dan dia menghidangkan air untk ahli Exo.
"Knapa nk malu? Lagipun appa nih, appa Baek. Bkn org lain pun. Kan, appa? "Kata Baekhyun dan dia duduk di tepi ommanya.
"Baek, erm.. Spe kwn perempuan kamu tuh? Taeryung? Taehan? Eh, Taehan nme lelaki. Apa eh nme perempuan tuh. Ha! Taeyeon! "Jerit Mrs Byun smpai Baekhyun tersedak. Suho cpat² bgi tisu ke Baekhyun.
"Knapa dgn dia, omma? "Tnya Baekhyun dan dia mengelap mulutnya.
"Tdi dia ada dtg rumah. Dia bgi nombor telefon dia. Dia sruh kamu telefon dia malam nih. "Kata Mrs Byun. Baekhyun melihat ke arh kertas kecil yg tertulis nombor telefon Taeyeon. Baekhyun pelik knapa dia kna telefonnya pda malam ini?
Waktu malam
"Mcm ada benda jer yg aq lupa nih. Apa eh? Erm, ha! Taeyeon! Tpi, knapa dia sruh aq telefon dia eh? Dia nk ckp pape ke kat aq? "Kata Baekhyun seorang diri. Dia mengeringkan rambutnya dgn tuala. Dia mengambil telefon bimbitnya dan mendail nombor telefon Taeyeon. Dia berfikir beberapa kali sebelum menelefon Taeyeon.
"Hello? Siapa nih? "Kedengaran suara Taeyeon seperti selepas menangis di hujung talian.
"Nih aq, Baekhyun. "Kata Baekhyun dan Taeyeon hnya meng'oh'kn sahaja.
"Knapa kau sruh aq telefon malam² nih? And knapa suara kau mcm bru lepas nangis? "Tnya Baekhyun. Taeyeon senyap seketika dan Baekhyun pun turut diam kerana dia thu Taeyeon akn jwb soalannya.
"Aq just nk luahkn perasaan. Ibu bapa aq xde mlm nih. So, aq rse kau je yg bleh dgr luahan hati aq. "Kata Taeyeon dgn suara seperti mahu menangis. Baekhyun hnya diam dan dia mahukn Taeyeon trus berckp.
"Kris, dia pukul aq. Aq xthu sbb apa. Aq dh bgi apa yg dia nk. Tpi, dia still pukul aq smpai ada luka. Sebenarnya, bkn bru je. Dh lma dia pukul aq. Aq skarang nih pun jdi pemuas nafsu dia. Aq mmg xkisah semua tuh sbb aq sygkn dia. Tpi, aq xsangka dia sanggup pukul aq. Aq terseksa. And tdi dia kata kalau aq mengandung ank dia, dia sruh aq gugurkn ataupun dia yg akn bnh ank tuh. Aq kata aq xnk. Aq nk bela baby nih. Dia pergi sepak aq lepastuh. Dan mesti kau pelikkn knapa aq diam je mse dkt kdai jam tdi. Sebenarnya, aq dh ingt balik. But, aq xbgithu dia. And satu masa tuh, dia dpt thu and dia ugut aq and pukul aq. Dia ugut supaya aq xbgithu dkt kau psal yg aq dh ingt semula. Aq pun terpaksa ckp yg aq bencikan kau sbb aq xnk dia pukul kau. Aq thu yg dia akn buat apa sahaja. Aq xnk kau masuk dlm hal aq ngn dia. Aq xnk kau kna tumbuk dgn dia. Mse lepas kau tumbuk dia tuh, aq hantar dia dkt bilik sakit. Mse tuh xde org. Dia lpskn marah dia dkt aq. Tpi aq biarkn je selagi dia xsentuh kau. Aq mintak maaf. Aq bkn nk sruh kau kesiankn aq, but aq just nk seseorang yg bleh dgr luahan aq. Thx, Baekhyun. "Kata Taeyeon panjang. Baekhyun rse kasihan dgn Taeyeon. Dia mengeluh perlahan.
"Its okay. Kalau dia sruh kau gugurkn baby tuh, kau bgithu aq. Aq bleh jga baby tuh. "Kata Baekhyun dan Taeyeon mengucapkan terima kasih berkali² dkt Baekhyun.
---------------------------------------
Bersambung
Dont forget to vote this fanfic.
Do ask your friend to read this fanfic too.
Comment if something tht you dont like in this fanfic.
Sorry if hv some typo.
Thx.
YOU ARE READING
I Will Make You Be Mine||BAEKYEON
RomanceSeorang lelaki bernama Byun Baekhyun yg sangat handsome, peramah dan popular di sekolahnya itu telah jatuh cinta kepada Kim Taeyeon yang merupakan budak baru di sekolahnya. Kim Taeyeon seorang perempuan yg cantik tetapi sombong. Baekhyun pula buat...