Dnes je Pondělí , Toť znamená School today . Aghr. Vážně děkuji za den ve škole s Cameronem a Nashem .. Když jsem přišla do školy, sla jsem si dáte věci do skříně . Otevřela jsem skříň a z toho něco vypadlo .Dopiss?! Jak originální !? Otevřu ho .
Čau Viki,
Jak asi víš kdo ti píše , ano tady Cameron .. Hele jsi mi docela fuk ale dobře . Jestli si myslíš že k tobě chovám city tak se ti to zda :D Milá Viki vyžeň si mě z hlavy . Díky ;).
Po přečtení jsem si uvědomila , co me čeká po příchodu do třídy . Pro jistotu jsem napsala Nashovi .
For Nash: Čau , pls pomůžeš mi, po škole v Coste Cafe.
From Nash: ok, see you later ;)
For Nash: Byee :)
No dobrý a jdeme do třídy , jelikož Nash chodí o třídu výš , budu to muset zvládnout s učiteli. Zvoní na první hodinu a přichází náš švihlý učitel s nějakým klukem, ale já na ně ho nevidím ,jelikož nevidím na dálku . Tak jsi musím nasadit brejle. Ale kdo nám to přišel Cameron s jeho courami . Nám prej pomoct s Fyzikou . Já pomoct nepotřebuji , jelikož u Špilberka mám dobrý známky . Uběhla půlka hodiny a já na Camerona ani ne Koukla ale cítila jsem jak na mě kouká . Si myslí ,že budu další nějaká holka ,která mu skočí mu na prut. Zvoní a já jdu na WC . Vylezu z Wc a jdu na Francouzštinu poslední hodina jelikož pak jdeme na nějakou exkurzi o Rakovině a nemocech . Paní Francouzštinářka je v pohodě . Takže docela easy s ní. Končí hodina a já vyrazim ke skříňkám . Učitelka tam čeká a já se jdu převléct a vzhůru na tu blbost. Už to velmi rychle uteklo. Aspoň jsem se dozvěděla co má čeká když se mi nevíjde léčba. To mi připomíná že mi zítra říkají výsledky toho nádoru jestli se léčí po první dávce prášku .No nic jdu za Nashem do Costy . Dala jsem si Shake Vanilkový a šla jsem si sednout . Za ani né pět minut se dostavil Nash . První co jsem udělala dala jsem mu papír od Camerona a zeptala jsem se co je to zač .
Nash: co je s tím debilem ?
Já: no já nevím
Moje emoce to nevydrželi a jen tak tak jsem začla brečet .
Nash nebyl po zadu,kouknul se mi do očí a políbil mě.Dnes je to akční , tak uvidíme příště páčko :)
YOU ARE READING
•Uvidíme se později •
FanfictionMladá Viktorie je zamilovaná od školky do místního frajera Camerona. Pak přijde nehezká věc. A vše jednou skončí .. -Psáno v roce 2016,nic zajímavého věřte