Viky:
Překvapila mě mama. Ona alkoholička ,hulička a ještě k tomu narkomanka má práci. Ale jak jako že je to pro mě nebezpečné. Co to znamená ? To fakt neví...Cítím se zvláštně ,divně až hrozně. Jsem v obejmutí Camerona ,jsem tak vystrašená to nejde ani popsat jak. Cameron o mě nic neví , je mi ho líto brečím jen tak a on neví proč.
Cameron:
,,Viky , nemá cenu brečet .,, Říkám jí .
Jenom zafňuká a dál leží.
,,No tak Viky " mluvím smutně .
Nemá to cenu ,Viky bude brečet ještě dlouho . Takže jí budu jen objímat a čekat dokud nedobrečí.,,Víš co Viky ? Půjdeme dneska na ples do školy ? Co ty na to ? ,, zeptám se Viky.
,,já nevím ,asi ano.,, Říká.
,,To bys ses měla jít chystat"odpovím.
,,Asi ano ,,odpovím zdrceně.
A tak se vydala do pokoje a já uklidil nádobí. No ano ,dal jsem to do myčky co si myslíte jako. Pak jsem zaklepal na Viky pokoj .
,,Viky jdu se domů připravit v půl sedmé jsem tady jo ?"ptám se.
,,Ano " odpoví stále zdrceně .Scházím schody a jdu domů . Myslíte že se mi tak chce ? Ani náhodou,zas mě sprdne že jsem nebyl ve škole a pak mu to budu muset vysvětlit . Nakonec budu muset lhát jelikož mu nechci říkat o Viky. Řítím se ulicemi New Yourku. Přijíždím před barák a pomalu parkuju.
Viky:
Stále mě to trápí ,ano ale opustit své dítě ze dne na den ,ano nenáviděla jsem ji ,ale byla to moje máma .
Jdu se oblíkat , začnu sprchou kde si umyju i vlasy. Potom si je začnu mírně sušit ,pak si je dám do urbanu .Mezitím si utřu tělo a vezmu si na sebe župan. Namažu si krémem obličej a nohy . Pak začnu fenovat vlasy ,když je dofénuju tak si je dám do drdolu a jdu se obléct . Vezmu si na sebe . ( Viz nahoře.) Mírně se nalíčím je 18:23 . Ok jdu dolů . Kouknu se do zrcadla . Nejradši bych mámě poslala dopis ,jak jdu na svůj první ples. Wau strašná podoba s mamkou když byla v mém věku no jo . Obouvám si podpatky a vyrážím ven . Kde Cameron je opřený o kapotu auta.
Cameron:
Zavírání auto a jdu k dveřím . Jen je otevřu a otec stojí za nimi
,,Kde si jako byl !!,, "Si myslíš že můžeš jen tak zmizet z domu ,,! Křičí na mě otec.
,,Tati je mi osmnáct ,myslíš si že tu budu bydlet do nekonečna. ,,říkám mu.
,, Hele chlapečku ,ty bys mi měl líbat nohy za to jak tě pořád dostávám z problémů " křičí na mě papá.
,,Nemám náladu jdu do pokoje.! "Odcházím a on na mě křičí .
,,Já si to s tebou vyřeším ještě .. !"Vešel jsem do pokoje ,vysprchoval se ,po sprše si nageluju vlasy . Utřu si tělo a jdu do pokoje kde si obléknu smoking . No jo fešák jsem . Je čas vyrazit pro Viky no. Řeknu pa mamce a jdu k autu , přijíždím k Viky domu a opřu se o kapotu auta. Wau Viky vyrazila z baráku ,je mega hezká ,nemůžu se vynadívat .
,, Aby ti neukapla slina " říká směšně Viky .
,,Zase se vrátila moje Vikynka". Říkám .
,,No to bych si nechala líbit " říká Viky.
Otevřu ji dveře jako správný gentleman . A pak je za ni zavřu ,oh sem to ale gentleman .
Nastoupím do auta a vyrážím směr škola . Celou cestu jsme si povídali ,byla to chvilkama i sranda . Přijíždíme před školu . Zaparkuju a jdu zase otevřít Viky dveře ,Viky vstoupí a chytneme se za ruce a jdem .
Slyším komentáře typu ,,oni spolu chodí ?" Nebo ,,další co bude u něj v posteli " měl jsem toho plnou hlavu .
Otočil jsem se k Viky a řekl
,, Viky přišel jsem si to užít ,nikoho jiného neposlouchej . Měj svoji hlavu . " Řekl jsem jí .
,, Ano ,budu ,, lehce odpověděla a já jsem ji políbil .-- dneska jako docela vedro no , teď jedu z výletu . Díky za ohlasy . A omlouvám se že tak pozdě díl .-Terka
YOU ARE READING
•Uvidíme se později •
FanfictionMladá Viktorie je zamilovaná od školky do místního frajera Camerona. Pak přijde nehezká věc. A vše jednou skončí .. -Psáno v roce 2016,nic zajímavého věřte