Škola!!

100 6 0
                                    

Zvoníííí ten sakra blbej budík .. mám tam vyzvánění Mercy od Shawna Mendese .. jelikož jeho písničky prostě OMG !
V: Nashi vstávej ..
N: Nebuď ...
V: vstávej nebo u mě už nikdy nepřespíš
N: No jo...

Šla jsem dolů abych uvařila snídaní no uvařila spíš přichystala ..
Takže namažu rohlík s máslem a k tomu džem . No to by stačilo .. už se mi dohřála voda na čaj .. dneska bylinkový na průdušky.
Ale koho pak to tu máme ? Ptám se Nashe. Nic mi neříkej ,vzbudila jsi mě ! Snad nebrečíš ? brečím .. No tak Nashi .. 
Dala jsem mu pusu a problém byl vyřešen..
7:30 a my vyrážíme do školy .. samozřejmě Nashovým autem.
Bydlím no ne daleko ale ne blízko u školy tak středně ...
Vylezu z auta a všichni na mě koukají jak na blba . Ano,to jsem já Viktorie která chodí s Nashem.. rovnou ceduly si napsat . Nu. Jdu ke své skříňce s číslem 155 a najdu biologie .. v tom mi někdo zavře skříňku .. nuu Cameron.
Co děláš ??Ptám se . Zavírám ?! To není odpověď ..Ale je .. Hele jdi za Angel a nech mě býti prosím jo .. s Angel chodím jen abys žárlila.. No to ne ty Sráči ,Angel je moje Kamarádka ! No snad nebrečíš ? .. ty mi říkej kdo brečí ... Nazdar Camerone.. Nazdar Viktorie Amálie .. ty !! Co já ? Nazdar Rone..
Nuu super .. Šla jsem na biologii a ta mě nebavila , měli jsme přestávku a já si začla poslouchat písničky . Zrovna hrála Shape of you - Ed Sheeran 💗

Ale někdo mě obejmul zezadu ale Nash ! Tak jsem ho taky obejmula.
Bohužel zvoňelo a já musela na Francouzštinu... Byla docela zábavná, hráli jsme hry . Vycházím z Fj a jdu ke skříňce pro matematiku ,aghrr zase otravný Cameron ..
V: co chceš ?
C: tebe
V: aghrr Camerone jsi tak zvláštní a divný
C: vidíš co se mnou děláš ..
V: dřív si za mnou chodil a dělal badboye a teď vypadáš jako děvkař !
C: ty nic neříkej ,nevím kdo chodí s Nashem který je rozmazlený jak můj pes..
V: mám ho ráda takový jaký je !
C: tím pádem by jsi mě měla ráda takový jaky jsem
V: ale já tě nemám ráda ...

V tu dobu začlo zvonit a já odcházela pryč ...

Omlouvám se ale nestíhám proto tady ta ... Terka

•Uvidíme se později •Where stories live. Discover now