Od večírku uběhl skoro měsíc . Nic se nezměnilo až na to ,že Cameron bydlí u mě . Jsme šťastný ,občas mi přijde dopis od mamky . Však mamka mě navštívit nemůže ,důvod ? Nevím . Za chvíli jsou už prázdniny ,těším se na ně a to moc . S Cameronem letíme na Kanáry na týden ,pak na týden k rodičům Camerona na chatu. Však pak už jen týden a jedu s Angel do Tater . Jsem tak šťastná .
12.6.2017
Vyrážím s Cameronem do školy . Jsme spolu šťastný ,někdy se najde někdo ,kdo nám to nepřeje ,ale co ?
Je přesně 7:40 a my dojíždíme ke škole.
Dnes máme já a Cameron spojený tělocvik.
Teď skoro pořad ,tělocvikář Camerona je nemocný . Zvoní a já jdu do třídy. Sedmi vedle Angel jako vždy a čekám na příchod učitele . Učitel vede nového spolužáka , sakra vždyť vypadá skoro jako Nash??!!! No kurva .,, Představuju vám nového spolužáka Nashe Filota ,, řekne učitel .
Je normální si změnit jméno Nashi ?,,Nashi řekni nám něco o sobě " řekne učitel Nashovi .
,, Jsem Nash Filot . Přistěhoval jsem se z Kentucky. Mám tu rodinu ." Řekne Nash a usměje se tím jeho hezkým ,ale malicherným úsměvem .
,,Sedni si támhle vedle Jasona " ukáže na Jasona.
Celá hodina ubíhala celkem v pohodě ,však jsem nic nepobrala. Koukala jsem na Nashe ,dokud mi na lavici nepřišel papírek .
Neslintej babe- N
Však po něm bych někdy slintala ,mám Camíka.Nevím co si myslí? Že mu skočím do náruče ?
Zvoní na přestávku a já se zvedám do skříňky pro tělák. Na tělocvik jsem měla :Tělák vyndala a šla do tělocvičen. V šatně jsem se oblékla a s Angel jsem se vydala do tělocvičny , kde na mě čekal Cameron . Viděla jsem Nashe jak každičký pohyb mě a Camerona pozoruje .
,,Je zpět " říkám Cameronovi .
,, vím ,mluví o tom celá škola . Povídá se ,že se vsází ,kdo komu dřív dá přes držku ." Říká Cameron.
Zvonííí
,, Takže všichni do pozoru ! Dneska si dáte kolečko na rozeběhnutí a pak si zahrajeme volley ball , takže vpravobok a běžte za sebou "
Řekne učitel .
,, Yes ,vyhrajeme kočko " říká Cameron .
Jsme nejlepší pár ve volley balle.
,,nikdo na nás nemá " říkámCameronovi .Běžíme s Cameronem v jedné lajně a povídáme si . Předbíhá nás Nash a my se jen smějeme a ani ho nevnímáme. Doběhneme a já jdu na záchod .
Vycházím ze záchoda a někdo mě přitlačí ke zdi .
,, Chyběl jsem ti kočko ? " ptá se mě Nash .
,, Nech mě Nashi , jsi nechutný "dořeknu to a někdo Nashovi dá pěstí ,ten někdo byl Cameron.
Ještě ,že ho mám .
,, Viky řekni , že ti je blbě a jdi domů" křikne na mě Cameron .
Já se rozutekla za učitelem a ten mě hned pustil . Šla jsem domů, bála jsem se . Co když je zas u Mafie ? Udělá mi něco ? Zabije ho Cameron ? Mám to cenu vědět ?Zabouchla jsem dveře od domu a šla do postele a brečela . Bála jsem se .
Je to tu zas ,pocit strachu .
Někdo si ke mě lehnul a objemul mě , cítila jsem Camerona .
To jsem potřebovala Camerone .
,, Ššš v klidu buď " říká Cameron .
,, Bála jsem se ho , udělal ti něco ? "Ptám se.
,, Ne babe ,nic mi neudělal " říká .
To jsem chtěla slyšet .-Tak zase nová kapitolka,děkuju za ohlasy :) --Terka
YOU ARE READING
•Uvidíme se později •
FanfictionMladá Viktorie je zamilovaná od školky do místního frajera Camerona. Pak přijde nehezká věc. A vše jednou skončí .. -Psáno v roce 2016,nic zajímavého věřte