Ráno jsem se probudila a to s radostí. Viděla jsem vedle sebe Camerona . Awwww .
Byl tak hezky ! Dnes je sobota ,však je vedro . Tady je to moc 27 stupňů dneska má být .
,, O čem přemýšlíš ? " zeptá se mě ranní hlas Camerona .
,, O ničem , jen jsem se zamyslela " říkám .
,, Aha , mužů si ještě zdřímnout ?" Ptá se mě ospale Cameron .
,,Proč bys nemohl ?"zeptám se ho .
,, Protože by to mé princezničce mohlo vadit " a stáhl mě s tím na postel a oba jsme se začli smát .
,, Jdi spát ,já jdu vařit tak pak přijď" řeknu mu a jdu dolu.
Ah blbej Nash ,bojím se ,že vstoupí mezi mě a Camerona a to Camerona naštve .
Začnu vařit , ah co udělám já bych řekla lívance. Baví mě vařit ,však on si lebedí a já si tu vařím :P.
Tak už to mám skoro hotový teď to jen dozdobit.To se mi celkem povedlo ,tak jdu zbudit Camerona .
On tady není ?! Tak kde je ?
,,Baf!!" Zakřičí na mě ze skříně .
,, Aaa " malém jsem dostala infarkt .
,, Camerone ,já ti udělala tak hezkou snídani a ty mě takhle vystrašíš ! Tak to jdi mě naštval !"seřvala jsem ho.
,, Babe ,tak se nezlob " říká mi při cestě dolu.
Tak jsme si sedli na zahrádku .
,, Jezus, to je cuteeeee"říká Cameron a dal mi pusu na tvář.
,, Kdyby to bylo teplý ,tak by to bylo lepší " dořekla jsem to a vyplázla jazyk a pak si ho vyfotila na Instagram .No , šla jsem si po snídani vybrat poštu . Cameron mezi tím úmysl nádobí .
Přišel mi dopis v obálce .
V obálce byla letenka do Californie a s tím dopis.
Ahoj beruško,
Slyšela jsem ,že si máma našla práci a ty jsi sama doma. Chtěla jsem tě poprosit ,aby ses zastavila u nás a chvíli pobyla. Jeď sama prosím něco ti potřebuji říct -Teta RosieTak to je všechno , přijedu. Letím dnes 18:30 ?!
Tak to je velký špatný .
,, Camerone ? " ptám se ho .
,,Ano " říká mi.
,, Dnes odlítám,dnes večer " řeknu mu a on se překvapí .
,, Aha ,kdy se vrátíš ? " ptá se mě zklamaně.
,, To nevím " řeknu mu .
,, aha " jediný co mi řekne .
,, Sakra Camerone, nemůžu za to . Aspoň si se mnou užij poslední den , pojď do bazénu " řeknu mu .
,, Tak si jdi pro plavky , jedeme k nám domů" zařve na mě když jdu nahoru a já se nad tím pousmála.
Vzala jsem si plavky a šla dolu .
Cameron na mě čekal ,ale nesmíme se moc zdržovat , musím si ještě zabalit !
Jeli jsme jen krátce a přijeli jsme k velké vile no .
Vzal mě k němu do pokoje a já se převlékla a pak šli k bazénu .
Cameron tam měl plameňáka a hned si na něho lehl .,, Pojď se se mnou vyfotit" řve na mě Cameron .
Jak hezká fotka to byla .
Už jsme se dokoupali a Cameron chtěl umýt auto tak jsem mu pomohla a šla jsme k jeho auto a on si mě přitáhnul a postrikal vodou .,, Ty jsi blbec" říkám mu.
,, Ale hezkej " říká mi .
,,a egoistický " říkám mu .
,, Hejj " řve .
,, Tss musíme dóm , musím si zabalit " říkám mu .
Nastupujeme a já se ohlídnu na Cameronuv dům a jedeme domu .Už jsem doma asi 2 hodiny už mám zabaleno .
Zachvíli jedu na letiště . Tak se bojím ,ale tak těším .
Cameron mi dal kufry do kufru a jeli jsme směr letiště .
Vystoupíme na letišti a Cameron vyndá Kufry.
Naposledy si ho vyfotím .A jdu směr k nástupu do letadla. S Cameronem se loučím právě.
,, Budeš mi chybět " říká mi Cameron .
,, Uvidíme se později ?"říkám .
,, Uvidíme se později " s tímhle mi dal pusu a já nastoupila do letadla.
Však to jsem nevěděla ,že se letadlo zřítí a tohle bude moje poslední pusa.Koneeeeec
-dlouho jsem říkala ,že budu končit nebo ne ? Já nevím . Napište jestli budeme chtít 2 díl .
Dekuju moc za 100 shlédnutí a jsem ráda, ze jste to vydrželi - Terka
YOU ARE READING
•Uvidíme se později •
FanfictionMladá Viktorie je zamilovaná od školky do místního frajera Camerona. Pak přijde nehezká věc. A vše jednou skončí .. -Psáno v roce 2016,nic zajímavého věřte