......,.....:.......#.....

105 4 2
                                    

Po večeru strávený s Nashem jsem ulehla a napsala Angel .
For Angel:
Ahoj Angel mám novinku !

Mezi tím jsem hrála hry na mobilu a přišla Smska.

From Angel:
Ahoj já too.
For Angel: Povídej :D
From Angel: Mám kluka !
For Angel : Já too ,jak jse jmenuje ten šťastlivec ?
From Angel: Cameron :P Koho ty ?
For Angel: Nash :) Jak dlouho ?
From Angel: 3 dny ..
For Angel : ať to Neřešíme přes mobil, Zítra ,Donuters ve 14:00?
From Angel : Ok , Dobrou :)
For Angel: Dobrou

Docela jsem naštvaná jelikož se.mi Cameron dost hodně líbil ,ale už mám Nashe a to je kus .Awwrr. Jdu se vysprchovat . Miluju Gely od Dermacol . Aww. No nic musím vylezt ze sprchy a nastává zima z venku . Obleču si pyžamo od Mé tety Lisy s Kočičkou . Ano vážně s kočičkou. Zalehnu do postele ale najednou někdo hází kamínky do okna . Aghr musím vstát z mé vyhřáté postele.
Počkat co tady on dělá ?!Nash
N: Pusť mě k tobě
V: nemůžu
N: proč , proč nemůžeš .. vše jen tajíš.
V: Je to složité ...
N: nic není složité jen mi to nechceš vysvětlit ..
V: Vylez ke mě a řeknu ti pravdu

Moc se mi do toho nechtělo

N:tak povidej
V:Začlo to v mých 2 letech moje matka začla podvádět mého otce s jejím vedoucím .. Táta o tom nevěděl ale vydělával peníze aby nás uživil moje matka do práce nechodila moc často . Proto táta toho měl plný zuby . Pak se mamka zavedla do průseru s Drogy a táta to za ní zachránil .Jak to skončilo ? Máma pokračovala v mých 5 letech táta dostal Nádor na plicích. Snažil se uzdravit ale kdo by se postaral o rodinu ? Byl se mnou každý den,noc. Táta byl super před mými 6 lety umřel . Máma se začala opíjet a mě vodila teta do školky a starala se o mě ale později se jí narodil syn. Pak jsem nastoupila na 2. Stupeň . Kde mě šikanovali . V 9 jsem měla dokonce jenom kluka a ten se jen vsadil o nějakou pitomou sázku .A pak nastoupila na střední a to už víš dál.
Brečela jsem ano brečela
N: Promiň neměl jsem být zvědavý.
V: Neva
N: ale vadi
V: nech to být ... Nashi?
N:no
V: Zůstaneš tu ?
N: ano ,
V: děkuju .
N: Nemáš za co

A poprvé jsem usínala v pocitu bezpečí .

Dneska docela zajímavá :D
__---Terka

•Uvidíme se později •Where stories live. Discover now