and ?

47 2 2
                                    

Viky:
Nemohla jsem tomu uvěřit , on mě co ? Já si připadala jako v sedmém nebi .
Koukal na mě jak na debila .
Vycházeli jsme do školní tělocvičny. Ach naivní Chloe, myslí si zase jako každý rok že bude královnou plesu . Každý rok je to šprtka Evelin,jednou to byla Klaris , chudak holka . Je obézní a všichni se jí smějí.  Stačí jen aby šla do školy a hned ji všichni pomlouvají .
Král plesu byl skoro vždy Cameron nebo Nash.  Tento rok to bude asi Cameron. Skoro vždycky byl .

V tělocvičně to bylo oslňující . Všude cedule o volbě krále a královny plesu.
Je to v modré barvě. A to jako doslova i maskot je v modrém . Začínají hrát písničky. Cameron mě vzal ke stole s jeho kamarády . Chvíli jsme seděli a popíjeli šampaňské . Já moc ne ,přeci jenom je mi pouze sedmnáct ,ale trochu jsem si dala . Cameron s kámoši odešel kouřit  a já šla za Angel. Ta to tam rozjela ! Tancovala se všemi kluky. Taková Angel tu dlouho nebyla.

Nachvili jsem šla s Angel tancovat ,normálně mě Cameron hltal pohledem. No ani né pohledem. Po pár minutách to nevydržel a šel za mnou . Už se okolo mě obmotaly ruce Camerona. Začali jsme dravě tancovat.
,, Panebože, jsi tak sexy ! " říká mi Cameron.
,, neříkej " odpovídám mu.
Tancovali jsme tak ještě 10 min. Pak začala volba krále a královny plesu. Mohla to být Evelin a Cameron .
,, Královna plesu roku 2017 " napíná rozhlasatel Denik.
,, Byla to těžká volba ,spousta krásných dívek je na škole . Však dívka je jen jedna a to je ! Viktorie Greg's  ! "Křičí rozhlasatel a ja jdu k podium .
,, No jo Viktorií ,by mohl každý závidět Cameronovi. Ale teď nám zodpověz na otázku . Co ty a Nash ? " ptá se mě.
,, no ehm , nemám na to co říct .. Nash je stará kapitola a asi i bude . Teď jsem šťastná s Cameronem  a asi i budu." Říkám překvapivě Denikovi .
I Denik byl velmi překvapen . Ale co ? Měla jsem říct že mi chybí ,to bych Camerona hned naštvala .
,,no děkujeme ti Viky , ale teď vyhlásíme krále plesu , což byla jasná volba. Asi všichni tady víme kdo to je ? Nebo kdo to bude ? " říká Denik.
,,Králem plesu se roku 2017 stává .................. Cameron Dallas!!!! " křičí Denik do mikrofonu .
Cameron stává ze židle a jde k pódiu . Má zase svůj namyšlený pohled a pak se koukne na mě hravě . Denik mu předá korunu a Cameron mě požádá o tanec . Samozřejmě neodmítnu . Začneme tancovat .
,, Myslel jsem si to " říká Cameron.
,,fakt ? Pro mě to byla docela i překvapení " odpovídám mu.
,, Děkuju ti " říká Cameron.
,, Za co ?" Ptám se překvapivě .
,, Za to že si tu se mnou a děláš mě tu šťastným " řekl .
,,Wau vážně ?" Říká zvedave .
,, Ano díky moc " říká mi .

Cítila jsem se milovaná a šťastná .  Můj život byl prozatím naplněn radostí .
Za to len děkuji Cameronovi .

-- děkuji moc teď jsem do psala další 35 . Díl wau , dik moc 😈👋🏽 za to ze jste stále aktivní ☺️💗

•Uvidíme se později •Where stories live. Discover now