Dej mi svoji lásku

124 4 2
                                    

Přijdu do školy ,zase začíná strašná škola ale co bychom dělali kdyby nebyla ? No první hodinu máme tělák s klukama .Aghr! No vzala jsem si věci a šla ehm do tělocvičny . Klučičí tělocviky jsou super . Dneska budem dělat posilování . Ehm super !? Už budou zas očumovat . Dneska jsem si vzala Nike tepláky a triko od Jordan. Ptáte se kde jsem to vzala . Mám to po tátovi a po bratranci. No jinak jsem šla do třídy kde byla celá naše 3.A. ++
4.B. . Nazula jsem si boty a šla cvičit . Awwr ,vidím Nashe bez trika jelikož mu je vedro .Ale kdo tu není ? Cameron . Kde se fláká ? No jo neřešit ... . Třeba se opil . No cítím jak si mě někdo prohlíží .Viz Nash . No nic neřešit . Skončil Tělák ,skončilo trápení a teď Matika . Děláme nějaké rovnice ani tomu nerozumím . No jak jsi Matika utekla a čeká mě Francouzština . Francouzština je v poho až na nějaký věci . Máme třídu hned vedle kabinetu pana Špilberka . A ten jsi vždy nechá zaplou TV s nějakým dokumentem . Po Francouzštině jsem šla na Fyziku a to byl cely můj den.

Cameron:
Ta holka mi vlezla do hlavy, čím je zvláštní od ostatních nevím . Pořád slyším Nashe . Viki sem ,Viki tam . Aghr mám toho po krk. Nejvíc mě sere když mluví že jsou spolu .Žárlim ? Ne Pff. Já Cameron Dallas . To určitě .

Nash:
Musel jsem Viki prostě očumovat ,má tak hezký zadek noo. Po tělocviku jsem měl Fyziku se Špilberkem . Byl mu zase slyšet přírodopisné pořady z TV. No neva. Špilberk je v poho ,ale mě nemá rád . No ani se nedivím jsem takový ten badboy. No nic . Seru na to a odejdu ze třídy a jdu ven . Ano ,jdu za školu . Mám chuť si zakouřit . No co ? Vytáhnu si cigaretu a začnu kouřit . Ale kdopak to jde ,Angel . No Angel je kus to teda jo  ale mě se líbí i Viki . No co ?
N: Angel, kde bydlí Viki?
A: proč ?
N: chci to vědět
A: u Dams street 2613
N: dík
A:ale ty jsi u ní byl ne ?
N: jo ale jenom jsem to potřeboval.

Odešla do školy a já volal Cameronovi kde je ?
C: Čus Bro
N: Čau
C: co potřebuješ ?
N: jen potřebuju pomoct
C: S čím ?
N: donesl by jsi Viki kytky na adresu kterou ti pošlu .
C: noo možná jo
N: když už dík , kde jsi ?
C: doma,včera byla kalba . Kde jsi vlastně byl ?
N: U Viki a pak jsem neměl náladu.
C:ok , Cus
N:zdariis

Cameron:
Tohle mi hraje do karet . Můj plán začal .

From Nash : U Dams street 2613

Dneska pohodlná část. No jo tak cauky a tohle věnuji nikomu 😂.

•Uvidíme se později •Where stories live. Discover now