Rozdział 1: Początek...

382 12 3
                                    

-Hallo?? No hej. Właśnie wyjechaliśmy z Warszawy... Jakieś 2 godziny... Ok. Heej.- zakończyła rozmowę z mamą Marta. Emilka siedziała obok i nie mogla uspokoić śmiechu od żartu swojej przyjaciółki. - Także no... Moim skromnym zdaniem, Marta Hoying pasuje idealnie. 

-Tak samo jak Emi Grassi.

-Chyba emigracji. - zażartowała szarooka, wybuchając śmiechem z Emi.

-Słuchamy?

-Jeszcze pytasz....

Wzięły do ręki słuchawki, podłączyły je i zaczęły słuchać ZNOWU utworów w wykonaniu grupy Pentatonix. Obie były wielkimi ich fankami. Jak każde dziewczyny miały swoich "crushów". Emilka była wielką fanką Mitch'a Grassi a Marta- Scotta Hoyinga.  Snuły przeróżne i nierealne wręcz marzenia o wyjeździe do USA i wystąpieniu u ich boku, nie wspominając o ślubnych planach...

***

1,5 godziny drogi a przyjaciółki słuchają 5 piosenek na krzyż. Z racji późnej pory i zmęczenia całym dniem wycieczki leżały  na fotelach autobusu i słuchały w kolko jednych utworów.

-Oooo zobacz jaki piękny domek!!- wyrwała się Marta zwracając uwagę na nowoczesny domek, który znajdował się niedaleko autostrady.

-Noo... Ja ci mówię tez będę taki mieć. - odparła Emilka

-Razem z Mitchem??- znów zaśmiała się.

-Taak,- wydusiła po chwili nieokiełznanego śmiechu.

-I będziecie mieć psa o imieniu Puszek i będziecie zyc długo i szczęśliwie.- dodała "dusząc się " żartownisia.

-A co ty myślałaś?.- zaśmiała się. Potem obie przyjaciółki zasnęły ze zmęczenia na fotelach.

---------------------------

Cześć!!!

Oto całkiem nowa historia z nowymi postaciami. Wymyśliłam​ ją wraz z przyjaciółkią- Emi¹, właśnie teraz gdy wracamy z Warszawy. Mam nadzieje ze się spodoba!!

Info o bohaterach:

1) Wszyscy bohaterowie to postacie realne.

Emilka- przyjaciółka​

2) Na okładce  są Mitch i Scott.

Pozdrawiamy

Drematopia& Emi

Teenagers dreams/ PTX ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz