Eenmaal beneden aan gekomen zien we iedereen al aan een grote tafel zitten, we gaan er snel bij zitten en bestellen allemaal ons drinken waarna we rustig de menukaart.
Al snel heb ik besloten om voor de kip en frites te gaan, nadat we allemaal besteld hebben beginnen we al snel verschillende gesprekken aan tafel veel gaan er over hoe leuk de tour tot nu toe is. Het is geweldig om ze zo enthousiast te horen vertellen over alle optredens en alle fans die ze ontmoet hebben. Op een gegeven moment hoor ik Niall al een tijdje niet meer praten dus ik kijk naast me en zie hem dromerig naar zijn bord staren."Niall, wat is er?" vraag ik met een bezorgde toon in mijn stem."Ik realiseer me nu pas hoe ik erg ik je heb gemist." zegt hij terwijl de tranen in zijn ogen verschijnen."maar nu ben ik er toch!" zeg ik voor dat ik hem een knuffel geef."ja maar je zal ook ooit weer naar huis moeten, je hebt jouw school en familie en vrienden." zegt hij teleurgesteld."Niall hou op, ja ik moet weer terug voor mijn school maar over een half jaar ben ik klaar en dan kom ik je zeker weer een keer opzoeken want ik kan niet zonder je, en ja ik heb ook mijn vrienden en familie maar jullie horen daar ook onder!" zeg ik lichtelijk kwaad omdat niall zo snel opgeeft.
Ondertussen zijn de jongens stil gevallen en luisteren allemaal stil naar onze conversatie."Guys, wees blij dat jullie elkaar weer zien en denk niet aan later, leef alsjeblieft nu." zegt Liam voordat hij een hap van zijn pasta neemt. Hij had gelijk, we waren pas weer een paar uur samen en maakte nu alweer ruzie over als ik weg zou gaan."Eigenlijk zijn we heel raar!" zeg ik lachend tegen Niall die mij vervolgens met een pruillip aan kijkt waardoor ik het niet kan laten om mijn lippen op die van hem te drukken."En daarom passen ze zo goed bij elkaar, omdat ze alle twee debielen zijn." zegt Harry met een stem alsof hij de conclusie van een sprookje voorleest."En ze leefde nog lang en gelukkig." maakte Louis het dus ook snel af. Iedereen schoot in de lach.
Na een tijdje waren we klaar met eten en besloten we om met zijn om gewoon te gaan slapen, morgenavond zouden de jongens de jongens een optreden hebben en we zouden op tijd opstaan zodat we eerst nog de stad in konden.
Eenmaal op de verdieping aangekomen namen we afscheid van de rest en liepen Niall en ik onze kamer in, we kleedde ons snel om en al snel viel ik in slaap in de armen van de jongen die ik zo gemist had.
--
Whoop hoofdstuk 10 alweer!
ik hoop dat al mijn lezers nog heel zijn na al het vuurwerk!
ook hoop ik dat jullie een comment achter laten en voten!
Want wow al meer dan 300 reads :o
JE LEEST
i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)
FanfictionSommige mensen dromen weg bij de muziek van one direction zo ik ook alleen bij mij ontstaan er dan tranen in mijn ogen en realiseer ik me hoeveel ik hem mis, mijn love, mijn leven, mijn Niall.