i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)

2.2K 40 1
                                    

Jessica p.o.v.

Langzaam word ik wakker en open mijn ogen, mijn ogen zijn rood en mijn hoofd bonkt als een gek, ik had mezelf vannacht weer in slaap gehuild net zo als de andere nachten, nu al twee weken lang was hij weg en ik mistte hem verschrikkelijk.

Maar geen tijd om hier over na te denken, ik moest weer beginnen aan mijn eerste mission impossble van de dag, op tijd op school komen.

Na dat ik me omgekleed heb en mijn make-up heb gedaan pak ik snel mijn cowboy bag en vlieg de trap af, ik loop de keuken in en maak snel ontbijt wat ik op eet, geen tijd voor lunch die koop ik wel op school.

In alle haast gaat ook mijn telefoon nog eens af.

"Hello Beauty,

Goed geslapen?

Kom na je school zo snel mogelijk naar het vliegveld, er wacht daar een verassing op je!

Xx Nialler"

Hmm, wat zou die verassing zijn? Nou ja geen tijd om over na te denken.

Als ik op de klok kijk schrik ik nog tien minuten voor de bel, ik pak mijn tas en jas en ren de deur uit.

Gelukkig is mijn school niet zo ver van mijn huis en ben ik er dus zo.

Als ik alles in mijn locker heb gestopt gaat de bel, ik hoop dat deze dag snel voorbij is, ik wil weten wat niall's verassing is!

Note:

Eerste stukjes zijn altijd slecht toch?

Like/Comment/Fan??

i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu