Na het concert worden we backstage gelaten waar we de jongens weer zien ik geef Niall een knuffel en vertel hem dat hij heet super goed deed, in mijn ooghoek zie ik dat Harry zijn armen om Natasja slaat, snel laat ik Niall los en begin ik met ahww roepen, al snel volgen de rest van de jongens me en ik zie dat Harry en Natasja helemaal rood worden.
Zodra ze elkaar los hebben gelaten loopt Natasja snel de wc in, terwijl ze probeerd haar gezicht te verbergen. Ik lach zachtjes en hoor haar vanuit de wc "ik krijg je nog wel. Karma is a bitch." Roepen waardoor ik het niet meer hou en in lachen uitbarst waardoorde andere al snel volgen.
Als we eenmaal uitgelachen zijn besluiten we om af te spreken in het cafe van de arena omdat de jongens zich nog om moesten kleden en Natasja en ik ondertussen wel dorst hadden gekregen.
We liepen de deur uit en de gang op, toen we daar een tijdje liepen zagen we opeens Luke lopen en ik zag dat Natasja naast me gelijk stil stond van de schrik. Ik fluisterde haar zachtjes toe dat Luke een super aardige jongen is als je maar rustig bent. Ondertussen kwam hij al steeds dichterbij en ik zag dat hij me herkende, want ja ik had hem al een paar keer gezien op skype als Niall weer in hun bus zat omdat volgens hem de wifi daar beter is, stiekem denk ik dat hij eigenlijk de grootste fan van 5sos ooit is, maar ik geef hem gelijk, ze maken goede muziek.
Luke gaf me een knuffel en ik stelde hem voor aan Natasja waarna ze samen een foto maakte en hij helaas weer verder moest en we dus weer afscheid namen. Ondertussen liepen Natasja en ik verder naar het cafe waar we toen we daar eenmaal waren een tafel uitkozen en alvast wat te drinken bestelde.
--
Even snel iets geschreven omdat ik de 3.5K reads heb gehaald, wow super bedankt iedereen voor hwt lezen en commenten en voten super! En please blijf er ook mee doorgaan!
de vragen:
Als je 1D zou mogen ontmoeten wie van hen zou je dan als eerst een knuffel geven?
Zonder enige twijfel Niall James Horan!
Wat zou je doen als Harry bij jouw thuis zou aanbellen?
Hem binnenlaten, op een stoel laten zitten hem dan vast binden met een touw en hem dan houden.
Iedereen super bedankt voor de succes wensen voor mijn examens, ze starten woensdag dus ik zal de komende twee weken niet kunnen updaten!
Maar als jullie er nou voor zorgen dat ik de vrijdag na mijn examens 7 comments heb van 7 verschillende accounts zal ik weer een hoofdstuk online gooien!
Tot dan, veel plezier met dit hoofdstuk en iedereen die ook examens heeft heel veel succes!!
xx
JE LEEST
i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)
Fiksi PenggemarSommige mensen dromen weg bij de muziek van one direction zo ik ook alleen bij mij ontstaan er dan tranen in mijn ogen en realiseer ik me hoeveel ik hem mis, mijn love, mijn leven, mijn Niall.