015

508 24 3
                                    

Nadat we onze schoenen aan hadden getrokken liepen we naar de lift en gingen we naar beneden waar iedereen op ons stond te wachten. De jongens gingen alvast weg terwijl ik alleen achter bleef in de lobby, ik stuurde Natasja een whatsapp dat ik in de lobby op haar aan het wachten was. Al snel reageerde ze en een paar seconde later stond ze voor mijn neus. We besloten dat we eerst nog wat leuke kleren gingen scoren en aangezien het concert toch pas 's avonds is hebben we daar ruim de tijd voor. We namen een taxi naar de stad en begonnen zodra we daar waren gelijk met winkelen. "Zullen we eerst naar de starbucks?" Vraag ik omdat ik dat al sinds ik hier aankwam niet meer gedronken heb. "Ja, is goed." Zegt Natasja nog steeds een beetje verlegen. "Niet zo verlegen zijn joh, ik ben ook maar een gewoon mens." Zeg ik lachend tegen Natasja. "Haha sorry, het is gewoon het besef dat ik hier nu met jouw loop, dit wil iedereen denk wel, shoppen met de vriendin van Niall Horan." Zegt ze blozend. Ondertussen zijn we bij de Starbucks aangekomen en bestellen we onze drankjes, zodra we die hebben gaan we ergens zitten.

"Is er nog een winkel waar je graag heen zou willen? " Vraag ik Natasja."Uuhm ik zou wel heel graag een keer naar de forever 21 willen het lijkt me een hele leuke winkel." Zegt ze waarna ik besluit dat we dus naar de forever 21 gaan. Zodra onze starbucks op is staan we op en lopen we verder naar de forever 21.

Na het shoppen gaan we terug naar het hotel om ons omtekleden en klaar te maken. We trokken alle twee een nieuw gekocht setje aan en deden elkaars make up. Ik moet zeggen dat Natasja er echt talent voor heeft, mijn make up zat super mooi. 

Terwijl ik bezig was met de make up van Natasja ging mijn telefoon af, ik zag dat Niall belde en nam op en zetten de telefoon op speaker zodat ik ondertussen verder kon gaan met Natasja haar make up. Natuurlijk melde ik Niall wel even dat de telefoon op luidspreker stond. Hij melde dat zodra we klaar waren met "meidendingen"  we naar de arena konden komen, we zouden dan daar met z'n alle gaan avondeten en nog gezellig even backstage zitten. Ik melde dat we bijna klaar waren en we zo snel mogelijk zouden komen. Ik sloot het gesprek weer af en maakte Natasja haar ooglook af met een glitterende oogschaduw.

Toen we klaar waren stond ondertussen ook de taxi al voor de deur van het hotel, we stapte in en reden naar de arena.

--

sorry guys,

Ik was gewoon even mijn motivatie kwijt en toen ik die weer gevonden had werd ik ziek! Nu gelukkig weer beter dus weer een hoofdstukje. Ik ga proberen om in de vakantie vooruit te schrijven, ik heb alleen geen idee of het gaat lukken.

btw nieuwe regel:

Ik ga verder na 2 reacties van verschillende personen!

ik heb namelijk af en toe het gevoel alsof ik voor piet snot aan het schrijven ben!

maar alsnog heel veel liefde voor jullie.

Hoe was jullie Valentijnsdag? Hadden jullie een Valentijn? 

Ik had een hele saaie Valentijn omdat ik ziek thuis zat, helaas dus niet de laatste Valentijnsdag van middelbareschool kunnen meemaken. Maargoed er zijn ergere dingen!

xx

i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu