de volgende ochtend toen ik wakker werd zag ik dat Niall al weg was en een briefje achter had gelaten met dat hij honger had en alvast was gaan eten, die jongen had ook altijd honger. Ik besloot op me eerst rustig om te kleden en te douche en dan ook te gaan ontbijten. Na een klein uurtje was ik helemaal klaar en ging ik naar de ontbijt ruimte waar ik iedereen al zag zitten. Toen ik aankwam lopen werd ik door iedereen begroet en nam ik plaats naast Niall die een kus op mijn wang drukte.
Ik nam wat te eten en begon dat toen op te eten terwijl ik luisterde naar wat iedereen vandaag ging doen, zo te horen gingen er wel meer de stad in maar ja wat wil je als je in Parijs bent, dat is ook echt een super mooie stad die je natuurlijk niet iedere dag bezoekt (tenzij je er woont dan).
Nadat we allemaal uitgegeten waren namen we afscheid van de rest en liepen het hotel uit en de stad in. We hadden besloten om eerst te gaan winkelen en dan wat te gaan eten en wat we daarna gingen doen was voor mij ook een raadsel ik denk terug naar het hotel.
Als eerst gingen we naar Abercrombie omdat zowel ik als Niall helemaal geobsedeerd zijn door die winkel en we er dus altijd wel even in gaan zodra we er een zien. We lopen de winkel in en gaan ieder onze eigen kant op, al snel zie ik heel veel leuke dingen hangen maar een jurkje springt er tussenuit ik haal mijn maat uit het rek en besluit om nog even verder te kijken in de winkel, als ik bij de paskamer aankom heb ik dan voor mijn gevoel ook de halve winkel in mijn handen maar ja wat boeit het ik heb de tijd op te passen en nee ik koop het toch niet allemaal daar heb ik niets eens genoeg geld voor.
Net als ik het leuke jurkje aan heb roept Niall me dat ik moet komen kijken naar wat hij aan heeft als ik mijn hokje uit loop valt zijn mond open "zeg alsjeblieft dat je dat jurkje neemt" zegt hij met een lach op zijn gezicht. Ik lach naar hem en bekijk hem dan van top tot teen "Als jij dat neemt neem ik dit jurkje!" Zeg ik met een klein lachje omdat hij er fantastisch uitziet. "nou vooruit dan maar!" Zegt hij. Ik loop mijn pashokje weer in en begin andere dingen te passen. Als ik alles gepast heb hang ik een paar dingen terug maar het meeste neem ik. Eenmaal bij de kassa zie ik dat Niall al aan het betalen is en daarna word ik geholpen. "Dat word dan € 200,- alsjeblieft" zegt het meisje achter de kassa met een lach op haar gezicht als of ze net gezegt heeft dat ik alles voor 5 euro krijg, ik kijk haar geschrokken aan, ik wist dat het een hoog bedrag zou worden maar dit kan ik echt niet betalen."Welke van deze dingen is het duurst? Die mag je er afhalen." Zeg ik haar beschaamd en zie dat ze al snel het jurkje pakt ik slik een keer en in mijn hoofd heb ik een lang en innig afscheid met het jurkje."Geef het jurkje maar aan mij." Hoor ik Niall vanaf achter me tegen het meisje achter de kassa zeggen. Ik draai me om en geef hem een hele grote knuffel en hoor ondertussen het meisje achter de kassa "ahww"zeggen wat me doet glimlachen. Niall betaald het jurkje en ik natuurlijk mijn andere dingen en we lopen richting de uitgang van de winkel. "Wacht!" Hoor ik opeens iemand schreeuwen en we draaien ons om."Ben je toevallig nog opzoek naar een baantje, wij zoeken nog mensen voor in onze winkel in Amsterdam." Vraagt een jongen die hier waarschijnlijk werk aan mij. WACHT EVEN.... Word ik hier nu gevraagd om bij Abercrombie te komen werken? "Uuhm... Eigenlijk ben ik nog wel opzoek naar iets ja" Zeg ik met een lach." Ik zie dat je nu op vakantie bent zal ik anders je nummer doorgeven zodat iemand van de vestiging contact met je opneemt?" Vraagt de jongen."Ja is goed, heb je een papiertje dan schrijf ik mijn nummer op" zeg ik hem vriendelijk. Hij pakt snel een papiertje en ik schrijf mijn nummer erop en bedank hem nog maals voor dat ik en Niall de winkel uit lopen.
--
I'm back bitches! Allereerst sorry dat het zo lang duurde maar ik had het gewoon heel druk met mn studie en werken enzo...
En dan als tweede mocht je nog vragen hebben laat ze gerust achter bij de comments en dan geef ik er zo goed mogelijk antwoord op!
JE LEEST
i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)
FanfictionSommige mensen dromen weg bij de muziek van one direction zo ik ook alleen bij mij ontstaan er dan tranen in mijn ogen en realiseer ik me hoeveel ik hem mis, mijn love, mijn leven, mijn Niall.