002

907 32 0
                                    

Als ik de bel gaat ren ik snel het lokaal uit, het leek wel alsof er nooit een einde aan deze dag kwam.

Ik haal mijn spullen uit mijn locker en ren naar huis om daar mijn spullen af te zetten, als ik binnen kom zie ik mijn moeder op de bank zitten." Ga snel je spullen pakken lieverd, je moet zo gaan anders is daarlijk je verassing weg, ik breng je wel naar het vliegveld".

Ik ren snel naar boven en grijp als een gek alle spullen die ik als eerst vind bij elkaar en stop ze in een tas, als ik alles heb ren ik weer naar beneden en loop de kamer in waar mijn moeder al klaar staat met haar jas aan en auto sleutels in haar hand.

We stappen snel de auto in, ik besluit snel Niall nog even te sms'en:

"ik ben onderweg naar het vliegveld maar wat is nu die verassing? Xx"

Als ik namelijk ergens niet van hou zijn het verrassingen! Al snel krijg ik reactie van Niall:

"Dat zie je nog wel! Als ik het je nu zou vertellen zou het toch geen verrassing meer zijn? Xx zie je snel"

Ja net wat ik dacht, hij was dus niet van plan het te gaan vertellen, maar wat zou hij bedoelen met dat zie je snel? Of zou hij gewoon bedoelen dat we snel gaan Skypen?

Pff te veel vragen. Ik ontwaak uit mijn gedacht als ik voel dat we stil staan, we zijn bij het vliegveld."leuk mam, maar wat kom ik hier nou doen? En hoezo heb ik al die spullen bij me?" Vraag ik toch wel licht nieuwsgierig. "Rustig aan meis, je zal het zo zien" antwoord mijn moeder en ze glimlacht naar me, als we het vliegveld in lopen geeft mijn moeder me een boekje,"maak deze pas open als ik weg ben." Zegt ze voor dat ze afscheid neemt en verdwijnt, ik blijf achter met een hoofd vol vragen. Snel maak ik het boekje open en zie een vliegticket naar Parijs zitten, wat moet ik daar nu weer? Ik besluit om me maar gewoon in te checken en naar de starbucks te lopen, als ik daar twee meisjes hoor praten ben ik stil,"omg ik kan niet geloven dat we naar een One Direction concert gaan in Parijs, ik heb er zo'n zin in!" Zegt het blonde meisje tegen haar bruin harige vriendin.

Wacht, One Direction is in Parijs? Dat betekend dus dat ik Niall weer ga zien.

Als ik mijn starbucks op heb loop ik naar het vliegtuig en stap in en ga op zoek naar mijn plek, ik tweet nog even snel

@Jessicaxoxo: about to go to Paris, surprise from lovely @NiallOfficial

Daarna schakel ik mijn telefoon uit en wacht ik rustig tot het vliegtuig opstijgt.

i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu