016

432 16 5
                                    

Eenmaal bij de arena aangekomen stapte we de taxi uit en betaalde ik.

Nadat ik betaald had belde ik Niall om te vragen waar we heen moesten. Ik zag Natasja naast me licht nerveus worden, ik stelde haar gerust met een hand op haar schouder. Ondertussen nam Niall op en ik vroeg hem waar we heen moesten. Nadat hij het uitgelegd had begonnen we richting de jongems te lopen, toen we langs wat fans liepen herkende ze me en begonnen ze te gillen. Ik was niet heel bekend maar die hard fans wisten wie ik was. We liepen snel verder en toen we uit het zicht van de meisjes waren vroeg Natasja,"wow reageren mensen altijd zo als ze je zien?" Ik moest lachen."Gelukkig niet, dan had ik nu al doof geweest. Omdat Niall en ik elkaar niet zo vaak zien ben ik niet zo bekend, alleen de die hard fans kennen mij." Legde ik uit.

Na een tijdje kwamen we uit bij de kleedkamer van de jongens waar we naar binnen gingen.

Eenmaal in de deur opening stond ik stil, daar stond.....

--

PAMPAMPAMPAMMMM

geheheh cliffhanger!

sorry dat ik zo lang niet geupdated heb maar ik zag het gewoon even niet meer zitten.

In de tussentijd heb ik Elyar Fox ontmoet!

Voor de mensen die hem niet kennen hij is een britse youtube zanger :)

www.youtube.com/eldoode

Ook beheer ik zijn streetteam wat behoorlijk veel werk is, maar ik zal meer mijn best gaan doen op dit verhaal!!

Ik ga verder bij 5 comments hihi

xx

i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu