Na een tijdje gezeten te hebben nemen Natasja en ik afscheid van de jongens en vertrekken naar onze plekken in de zaal, als we bij onze plekken komen zien we dat we vooraan zitten, Natasja doet een klein dansje van blijdschap en dan komt 5 seconds of summer op, het voorprogramma.
Na het voorprogramma komen de jongens op en ik kijk naar Natasja en zie hoe blij ze kijkt.
Ze voelt ondanks dat ik haar pas net ken als een hele goede vriendin!
Ik maak mezelf los van mijn gedachtes en geniet van het concert. Dan voor what makes you beautiful begint neemt Harry het woord,"dit nummer draag ik op aan iemand in de zaal die ik in een korte tijd heel leuk ben gaan vinden." Verteld hij en dan beginnen ze met zingen. Onder het nummer zie ik Harry een paar keer naar Natasja kijken als ik het haar vertel valt het haar ook op en begint ze te blozen, ze zouden een leuk stel maken.
--
sorry dat het zo kort is maar ik heb het mega druk met examens en werk enzo dus niet heel veel tijd om te schrijven!
Maaarrrr...
Ik heb 2 vragen ingestuurd gekregen dus ik zal ze beantwoorden :)
vraag 1: Zou je hetzelfde als 1D willen leven met de papz enzo?
Ja en nee, het lijkt me geweldig om mensen te hebben die je laten weten dat ze je muziek goed vinden en je de kans hebt om de hele wereld over te gaan.
Maar ik zou er niet tegen kunnen om geen privacy meer te hebben, ik bedoel ze kunnen niet eens normaal naar de supermarkt zonder een gillende fan of camera tegen te komen.Vraag 2: Als een van hun je vriendje zou zijn, wat zou je dan allemaal doen qua vakanties?
Ik zou genieten van de tijd, aangezien ze niet vaak thuis zijn zou ik het simpel houden, het liefst gewoon lekker 1 weekje bank hangen en misschien op vakantie naar een simpel iets maar dan heb je dus weer het probleem dat ze geen privacy hebben en dat heb je dan thuis net iets meer.Ik hoop dat jullie nog meer vragen achterlaten, ik vind het leuk om ze te beantwoorden.
ooh en verder bij 7 comments van 7 verschillende accounts
xx
JE LEEST
i'm in love with you and all your little things. ft. Niall Horan (dutch)
FanficSommige mensen dromen weg bij de muziek van one direction zo ik ook alleen bij mij ontstaan er dan tranen in mijn ogen en realiseer ik me hoeveel ik hem mis, mijn love, mijn leven, mijn Niall.