Mutlulukla bakindi etrafina. Uzun zaman olmustu gelmeyeli, ne cok ozlemisti. Bazi cocuklar nefret ederken onun burnunda tutuyordu. Arkadasi Cem ve Esraya buyuk supriz olacakti. Aslinda her daim birlikteydiler ama okula gelecegini soylememisti. Yaklasik 7 aydi gelemiyordu, lanet hastalik basina bela, ayagina pranga olmustu. Hala oyleydi, tam kurtulmus sayilmazdi...
Bahceye girdigi anda merakli bakislari uzerinde toplamisti bil. Bazilari begeniyle suzuyor, bazilari merakla bakiyordu....
Kantine geldiginde arkasi ona dogru oturan iki arkadasini gordu. Gulumseyerek sessizce yanlarina ilerleyip arkalarindan kollarini ikisininde boynuna doladi. İki saskin arkadas Nazliya bakip kaldilar. Esra soktan hemen cikip "Nazli? İnanmiyorum, ne isin var burda?" Dedi ard arda. Nazli onlerindeki masaya oturup cantaaini masanin ustune koyarak hala agzi acik olan Cem arkadasina goz kirpip yuksek bi kah kaha atdi. Oyle bi kah kahaydi ki, tum kantinin gozleri uzerlerine donmustu bile. "Bakmayin oyle aval aval. Size supriz yaptim iste." Ona bakanlari umursamiyordu bile, her zamanki eglenceli, tatli, guler yuzlu kizdi. Cem agzini kapatip "eh be kizim, madem geleceksin niye haber vermiyorsun? Arabayla gelirdik. Yormaman gerek kendini" Nazlinin aniden kaslari catildi. "Evet, haber verseydin alirdik. Yorulma sen" Eseada Ceme destek olunca Nazli dudaklarini duz bi hale getirip "bana bi soz vermenizi istiyorum" dedi. İkiside ciddi bi hale gelince Cem "ne sozu?" Dedi. Nazli "hastaligimi ikinizden baska kimse bikmeyecek. Hic kimse anladinizmi? Hic kimse. Kimsenin bana acir gozle bakmasini istemiyorum. Hayatimi yasayacagim ben. Oleceksem olurum, kalacaksam kalirim, ama birakinda hayatimi yasayayim". Oyle ciddi bi sekilde konustu ki, hic biri itiraz edemedi. Ama hala tamamda diyemiyorlardi. Esra kafasiyla onaylayip "tamam, soz" dedi. Nazli basini ceme cevrince oda ayni sekilde karsilik verdi. Aldigi cevaplar hosuna gidince siritarak arkasina yaslandi. Fazla nese dolu eglenceli bi kizdi. Bi kere onun size sikayet ettigini gormez, tam aksine sikayetlernizi dinler hep huzur bulmanizi saglar...
Kikirdayip arkasina yaslandi. "Olley be, hahay, bekle beni okul...Ben geldim..." Cem nazlinin bu haline kah kahlarla gulerken Esrada kikirdamaya baslamisti bile. Nazli hizla ayaga kalkip ikilinin ortaaina gecerek ikisininda yanaklarina birer opucuk kondurup "kantini buraya yigacagim, bi zahmet isteklernizi alayim..." İkiside biliyordu arkadaslarinin halini. İtiraz yerine istek sralama vaktiydi. "Bir hamburger, bir kola yeter bana guzellik" Cem sfarisini verirken Nazlo bir garson edasiyla kafasini sallayip birelini not defteri olarak diger elini kalem gibi kullandi. "Siz ne alirdiniz hanim efendi?" Soru Esraya gelmisti. Esra bieaz duaunur gibi yapib "cikolata, cikolata, cikolata" diyince Nazli kah kahayi basip onayladi. Bir cift siyag gozunde esraeti altina alinmisti bu guzek kiz. Hizla kantinden istekleri alip masaya birakip tam oturacakken "madem sparis almayi bu kadar cok seviyorsunuz, bizimde istediklerimiz getir bari" diyrn kiz sesine dondu basi. İleride bi masada sarisin bi kiz ce onunde bi adam vardi. E bunlar okul tipinde birileri degildi ki, burda ne isleri vardi? "Bunlar kim?" Diye sordu. Esra omuz silkip "bilmiyoruz, kimse bilmiyor. 1aydir okuldalar. Surekli kantinde bahcede dolaniyorlar ama pek tekin tipler degiller, sen aldirma otur." Nazi usulca kafasini sallayip aldirmadan oturdu. Kendi hamburgerini issirip cignerken tekrar konustu fazlasiyla kasinan kiz. "Sagirmisin ufaklik? Hadi sparislerimizi al" onun asil sinir oldugu yanindaki adamin nasil olduda bu kadar dikkatini ceke bilmesiydi. Bu yuzden eziklemeye calisarak, ezik oldugunu gostermek istiyordu. Cem tam donecekken Nazli koluna dokunup durdurdu. Lokmasini yutup kafasiyla onaylayip Ceme goz kirpti. Kimse bulasamiyordu bunlara ama Nazliya bulasirlarsa yakardi ikisinide. Nazli ayaga kalkip tam onlerinde durdu. Gece mavisi gozleri gecenin tam rengiyle, siyahlarla bulusurken bi an vucudunun karincalandigini hiss etdi. Nasil bi bakisti o oyle? Yada nasil bi cekim gucuydu. Kafasini hizla cevirdi kiza. "Buyrun hanim efendi? Ne alirdiniz." Dedi. Kiz qalibyetin verdigi keyifle arkasina yaslanip "bi kola, bide hamburger alayim. Sen ne alirsin Arazcim?" Kiz tek kasini kaldirarak karsisi daki adama bakti. Eger bi sey soylerse yazik olacakti adama. Karsisindaki kizin dik bakislarina bakti bi sure. Hic eziklenecek bi bakis yoktu...
Kafasini iki yana sallayip "hic bir sey" dedi. Nazli memnuniyetle gulumseyip kantine dogru yol aldi. Bi hamburger ve kolayi alarak ger dondu. Cemin sert bakislariyla karsilasinca siritarak yaklasti masaya. Onlarda anladi bi plani oldugunu, bu yuzden tekefonu hazirlamis, eglenceye hazirlaniyorlardi. Nazli hamburger ve kolayi masaya birakti. Kiz siritarak one egilirken Nazli ciddi bakislariyla hamburgerin ekmegini alip kenara koyarak geri kalan soslu etini falan bi guzel kafasina carpti. Ciglik atan kiza umursamadan "afiyet olsun, dur sen zahmet etme kolanida icireyim" diyerek kolaninda agzini acip kafasindan assagi boca etdi. Kantinde herkesin korkarak gezdigi kizi Nazli rezil etmis, ezip gecmisti. "Kiminle ugrastigina iyi bak. Karsinda eze bilecegin bocek yok, seni bocek diye ezecek biri var." Diyip bekledi. Korkusuzdu, kimseye boyun egmezdi. En cokta dirayei olmayi hastaligi yuzunden ogrenmisti. Sinirli kiz ayaga kalkip Nazliya bi adim atacakti ki, "Seren otur assagi " diyen Arazin sesiyke duraksadi. Sinirle ona donup "ama, halime baksana" diyince Arazin sert sesi bi daha yankilandi kantinde "otur dedim. Kendin kasindin..." Diyince Seren o pis haliyle otirmak zorunda kalmis Nazliysa siritarak adinin Araz dugunu ogrendigi cocuga donerek iki parmagini sakagina iki kere vurup bas selami vererek uzaklasti. Arazinda hosuna gitmisti bu kucuk velet. Kantin kah kahlara bogulurken onun akli ona yavsamak yerine, eglence ve guven karisimi selam vermesine takilmisti. Oda basiyla onaylayarak karsilik verince Nazli yerine oturmus, Esra ve Cemle 5lik cakismistilar. "Helal be kizim, iyi verdin dersini" diyen esraya goz kirpip "ezdirmem, ezmeye calisani yere oyle bi yapistiririm ki, kaziyarak ayrirlar" oyleydi. Atarli giderli...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cemberin Efendisi
Teen Fictiongizemli, sessiz, karanlik ve fazlasiyla ilgi cekici bi adam. sade, guzel, eglenceli, huzurlu ve hasta bi kiz.... "ne yaptim ben sana?" dedi kiz dolan gozleriyle. bi umut dedi, belki bi umut kurtulurum umuduyla bakti adamin gozlerine. ama tek bi insa...