2

7 2 0
                                    

Bi kac gundur okula gidiyordu ve her gun o ikiliyi goruyordu. Seren pek fazla bulasmiyordu ama Araz Nazlinin aklina oyle bi yerkesmisti ki, fazlasiyla merkali kizimiz Arazin pesine dusmustu bile. Yaslari onlardan hayli buyuk olmasina ragmen, onlarin okulunda ne yapikari fazlasiyla meraklandiriyordu.  Adimlarini mudirun odasina dogru yonlendirirken dusundu...
Niye burda ola bilirler? Ne sebep ola bilirki? En assagisi 25 yasindaydilar ve burayla hic bir baglantilari olmadigi halde, sebep ne ki?...

Kapinin onune geldiginde tiklatdi. "Gel" komutuyla iceri girdi. Onu gulumseyerke karsilayan mudure "merhaba hocam. Gele bilurmiyim?" Diye sordu. Basiyla onaylayan mudurun izniyle gidip onunde durdu. Aptal kiz keske kapiyi kapatmayi akil etsdydi...

"Buyur kizim, bi sorunmu var?" Diye sordu mudur. Nazli gulumseyip "hocam su okulumuzdaki ikili, Seren ve Araz." Mudur duydugu isimle hemen kaslari catilmis ve vucudu gerilmisti. "Evet, ne olmus onlara?" Tepki vermemeye calissada baya belli etmisti. "Niye okulumuzdalar? Yani cok merak etdimde, gercekten bizden fazlaca buyukler, hemde surekli ya bahcede geziniyorlar, yada kantindeler. " Mudur ayaga kalkip ciddi ve soguk sesiyle "seni ilgilendirmez kizim. Kafani yorma boyle seylere, hadi dersine" diyerek kibafca kovdu. Oflayan nazli onlari dinleyen bir cift kulaktan habersizdi tabi. Onaylayarak cikti odadan. Bos kolidorda kendi kendine konusmaya baslamisti, hala dinlendiginin farkinda olmadan. "Of ya, soylese olur sanki. "

"Kim bunlar?"

"Pesinizi birakmam lan, bulacagim"

"Bulmazsam deliririm merakimdan"

Hala konusuyordu ve arkasindan yaklasan Adamin bile farkinda degildi. Aniden omzundan tutulup hizla dondurulmesiyle gozleri kocaman acilirken hasta kalbide hizlanmaya baslamisti. Daha agzini bile acamadan bir cift sinirli siyahlarla karsilasti. "Bana bak ufaklik, ayagni denk al ve benden uzak dur. Unutma fazla merak iyi degildir..." Diyerek hafif itekleyip hizla uzaklasti. Nazli elini cirpinan kaline koyup derin nefesler aldi.

Hizli adimlarla arkadaslarinin yanina geldi. Onun telasli halini goren Cem "noldu Nazli? Ne bu halin?" Dedi sirada one doru dilenirken. "Ya ben bu ikiliyi mudire sormaya gitdim, bi sey demedi, kibarca kovdu. Kolidorda kendi kendime konsuyordum, Araz beni duymus qaliba kolumu tutarak ondan uzak durmami soyledi. Fazla merak iyi degilmis. Ama bulacagim oglum, bende Nazliysam onlarin ne halt karistirdigini bulacagim" Cem sinirle ayaga kalkip Nazlinin yuzune dogru bagirdi. "Sakin, sakin bulasayim deme. Heleki bide bu haldeyken Nazli sakin. " Oyle bi bagirmisti ki, Nazli sokla dona kalirken Esra agzi acik Cemi izliyordu. Onu ilk kez boyle gormustu, sinirli, tehlikeli, ve kizqin boga gibi. Laflarini siralayip hizla uzaklasti yanlarindan.

Nazlo sesizce sirasina oturup sustu. Arkadasinin ona o denli bagirmasi agrina gitmisti ve kalbini kirmisti. Zaten yipranmaya hazir olan kalbini bide o kirmisti. "Nazli" Esra Nazlinin o halini gorunce teselli etmek istedi ama nazli elini kaldirip susturdu. Hizla cantasini toparlayip ayaklandi. "Ben gidiyorum. Zaten sonuncu ders" diyip bi sey demesine izin vermeden cikti.

____________

Cem sakinlestikten sonra Nazliya fazla tepki gosterdigini anlayip sinifa dondu. Ama Esrayi yalniz bulunca kaslari catildi. "Esra, Nazli nerde?" Diye sordu bos sirani gostererek. Eara tera bi bakis atip "elinin korunde. Oyle bi bagirdinki cekip gitti" ardindan oda siradan kalkip uzaklasmaya basladi. Cem yumrugunu sikip kisik sesle "kahretsin. Ah be merakli kedi ne olur sanki kurcalamasan. Bi bildigmiz varki, kurcalama diyoruz ama degilmi..." Kendi kendine konsuo siraya gecti. Telefonu cikartip watsApp'a girdi. Nazliyi bulup...

Gonderilen: Nazli guzelim...

Guzelim, ozur dilerim, gercekten bagirmak istememistim. Sadece sana bi sey olmaaindan korkuyorum ve onlar pekde iyi insanlara benzemiyor. Lutfen bana kirilma...

Yazip gonderdi. Bi kac dakika so ra mavi tik olmustu. Ama dakikalar gecmesine ragmen cevap gelemis hatta offline olmustu.

______

Satlerdir Cem Nazlinin oesinde dolanoyordu ama Nazli yuzune bile bakmamisti. Evet Nazlo kirilmaz kusmez ama kustugundede affi zor olurdu. "Hadi ama guzellik" dedi kantinde onunu keserek. Yine bir cift siyahlarin esiri olmustular. "Cem cekil onumden" diyip hirladi. 18 yasindaydi ve bazen oyle bi hava yaratiyordu ki, sanki 28 yasindaymis gibi hukumlu ve sert.

Cemberin EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin