New Teaser!

397 21 2
                                    

“Kenapa kau kejam sangat?”

Pergerakan Yu Jin terhenti.

“Waktu dia nak bunuh diri, kau langsung tak halang. Bagi dia, kau adalah segalanya. Tapi bagi kau? Dia tak kurang macam sampah. Kau buang dia dari hidup kau macam tu je. Tanpa sedikit pun rasa perikemanusiaan.”

Yoongi senyum sambil bersandar pada meja guru. Pandangannya tepat ke mata Yu Jin.

“Dia mati dibunuh. Bukan mati bunuh diri. Kau pembunuhnya. Kau tikam kebahagiaan dia. Kau bunuh hidup dia.”

“Tak. Ji Hoon bunuh diri. Semua ni bukan salah aku!”

“Macam mana kuat kau palsukan fakta, kau tetap tak boleh ubah kenyataan yang kau tu seorang pembunuh.”

Yu Jin tekup telinga dia. Tak. Ini semua khayalan. Semua ni permainan perasaan.

“Aku selalu terfikir.. layak ke kau dipanggil manusia?”

Yoongi bangun dan terus ke tempat duduk Yu Jin. Dagu gadis itu diangkat dengan jari telunjuk.

“Shin Yu Jin, kau rasa kau layak ke?” soal Yoongi.

Yu Jin diam. Bila tiada jawapan yang dia dapat, kedua pipi Yu Jin dicengkam Yoongi.

“Kau tak dengar ke apa aku tanya, hah?! Pekak ke? Oh, lupa. Kau kan bukan manusia. That’s why kau tak tahu nak jawab soalan aku.”

Yoongi senyum sinis bila nampak air mata Yu Jin.

“Baru sekarang kau nak menangis? Waktu buat dosa dulu tak rasa bersalah pula.”
Kepala Yu Jin ditolak ke tepi. Beg sekolah dicapai Yoongi.

“Hey, bitch. See you tomorrow. Jangan skip sekolah pula esok. I’ve your address, phone number and some of your personal info. Bye, jagiya. Take a good care of yourself for me.”

Hujung rambut Yu Jin disentuh Yoongi sebelum dia keluar dari kelas. Yu Jin tak mampu nak tahan diri dari menangis.
Yoongi tersenyum di sebalik pintu.

Shin Yu Jin, ini baru permulaan.

Welcome to my dark world.

                                            -

This is my first bts fanfiction so im a little bit excited. Check out my works!

We Got Married?!Where stories live. Discover now