Hey, merhaba. Böyle bir hikaye vardı hatırladınız mı? James ve Lily'i anlatıyordu.
Biliyorum çok çok çok gecikti ve one shot olan bir hikaye olmasına rağmen hepsini bir arada yazma vaktim olmadığından gereğinden fazla uzadı ama 15 tatilde bu hikaye tamamlanacak.
Saygı, anlayış, bekleyiş, vaktiniz için teşekkür ederim.
*yayınladıktan 1 dakika sonra bugünün 31 Aralık olduğunu fark ederek geri döner*
Size yeni yıl mucizelerine inanmanızı söylemeyeceğim. Ama mucizelere inanın. Sadece yeni yıla değil, yeni bir güne, doğan her güneşe inanın. Hayatı her zaman iki yönlü düşünün. Eğer her başlangıç bir son getiriyorsa, bu daima kötü olmak zorunda değil. Kötü zamanların da aynı iyi zamanlar gibi bir sonu olduğunu unutmayın.
Yeni bir yıl, sadece insanların kendini motive etmesi için araçtır. İnsan inanmak ister. Yeni başlangıçlara, farklı olacağına inanmak ister. Kararlar alır. Unutmayın, hata yapacaksınız, 2018'e, 2030'a girerken yine kendinize özürler dileyecek, yine kararlar alacak ve belki yine uygulamayacaksınız. Ama önemli olan, bunların hepsinin bizim elimizde olması. Eğer gerçekten 2017'nin daha iyi olacağına inanıyorsanız, o zaman daha iyi yapmak için dilek dilemekten fazlasını yapın. Sevilmek istiyorsanız önce sevin, mutlu olmak istiyorsanız önce mutlu edin, güvenilmek istiyorsanız güvenin, başarı istiyorsanız çalışın. 2017, yeni bir hayat demek değil belki, ama bazı şeylerin değişebileceğine inanmak için umut kaynağı.
7. Sınıf- Noel Zamanı
James erkekler yatakhanesine adım attığında saat gece yarısını geçeli çok olmamıştı ve en yakın arkadaşları uyumamış bir şekilde onu bekliyorlardı. Peter hariç. O çoktan uyumuştu ve Remus da sırf meraktan ayakta gibiydi. Ayrıca Sirius James'e kızgındı ve bu ortamı dehşet verici şakalardan uzak tutacak biri gerekti.
"Hey, uyumamışsınız." dedi James kısık sesle, diğer erkekleri uyandırmak istemezdi. Her ne kadar ortalıkta bağırmak istese de.
"Sen de yeni geldin," dedi Sirius ve James onun kasılmış suratına bakarak kaşlarını çattı, bu Sirius'un sorun var deme şekliydi.
"Evans'laydım." dedi James, bu Sirius'un yapmacık ifadesini kaybedip şaşırmasına yol açsa da konuşacak daha önemli konuları vardı.
"Bu yüzden de Filch'i kontrol etmeyi unuttun, yarın haftasonu, ertesi gün tatilse ne yaparız Çatalak?" James görevini ihmal etmenin mahcubiyetiyle başını eğdi.
"Filch'i kontrol etmem gerekiyordu, mutfaktan yemek çalman için." Bu plan genelde kusursuz işlerdi, bu yüzden James Sirius'u yalnızca bir sorun olduğunda uyarırdı.
"Mrs. Norris'e yakalandım!" dedi Sirius. "Neyseki yanıma biraz et almıştım ki onu uzaklaştırabildim. Ama yemekler yalan oldu."
"Borcum olsun," dedi James.
"Evans'la ne yapıyordunuz?" diye sordu Remus ve Sirius hak vererek kafasını salladı. James yatağa oturup cübbesini bir kenara atarken güldü. Remus ve Sirius bakıştı. "Belki de bilmemeliyiz." dedi Remus, yapmacık bir korkuyla.
"Sluggy'nin Noel balosu var." dedi James. "Ve Evans'a benimle gelip gelemeyeceğini sordum."
"Hah," dedi Remus. "Senelik gelenek. Ben de önemli sandım." Remus yeniden yorganı üstüne çekip yatağa gömülecek oldu ve Sirius da aynını yapmak için hamle yaptı.
"Kabul etti." James bunu söylediğinde ikisi de yerinden sıçradı, hatta Sirius yan tarafındaki sürahiyi devirince Peter da uyandı ve Peter'a durumu açıklayıp kırık sürahiyi yeniden birleştirene kadar birkaç dakika geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Potter Masalı
FanficHayatın beklenmedik sürpriziyle herkesten farklı olduğunu öğrenen Lily Evans; şımarık, kendini beğenmiş James Potter. Her şeye rağmen yıllar boyu konuşulmuş bir aşkın temellerini attıklarını nereden bilebilirlerdi ki? Kapak için @Hersus' a ve @dobb...