Prekvapenie #25

178 10 6
                                    

Adrien pov.

Keď som prišiel domov, môj svet sa zdal o čosi rúžovejší. Mal zmysel.
"Drápku moc." zašepkal som aby som nikoho nezobudil a chytil som vyčerpaného Plagga do rúk a opatrne som ho položil na vankúš, ktorý ležal na mojej posteli.
" Plaggu, čo ti je?" vystrašene som prehovoril na Plagga.
" To nič, som len vyčerpaný. Poď už spať." odpovedal Plagg, otočil sa a snažil sa zaspať. Kedže sa celý klepal, prikryl som ho obrúskom a ľahol si taktiež.
       Nemohol som vôbec zaspať. Stále som rozmýšľal nad Beruškinými slovami a rozmýšľal, či má zmysel bojovať o jej srdce.
" Choď už spať Adrien, zajtra bude zase náročný deň." ustarostene prehovoril Plagg.
"Rozkaz pane." vtipne som odpovedal a zaspal som.

(.....Ráno....)

"Adrien, už je vhodný čas, aby si sa začal chystať do školy." jemným hlasom ma zobudil Plagg.
"Adriene, o 15 minút príde vaša limuzína, že budete hotový." v tom momente vošla Nathallie do mojej izby a už nie jemne ako Plagg ale pohotovo ma zobudil jej hlas.
"A zase to začína." tichým hlasom som si povedal sám pre seba a začal som sa svyžným krokom chystať do školy. Po rannej hygiene som sa šiel prezliecť a  naraňajkovať. Keď už prišla limuzína, vzal som si môj batoh a dal si ho cez rameno. A toto sa opakovalo každé ráno u nás doma.
        "Pane, kam to bude?" prehovoril namňa hlas v predu.
" Ku škole prosím." keď som to dopovedal, zapútal som sa a vyrazili sme na cestu.
"Už sme tu. O koľkej vás mám prísť vyzdvihnúť?" opýtal sa ma šofér limuzíny.
"O 14:00." a už som bežal do školy.
      Áno, dnes znova meškám. Už chodím neskoro do školy ako Marinett. Ale sú to len tri minúty.
      Keď som vošiel do triedy, učiteľka v triede nebola a tak som si vydýchol. Sadol som si na svoje miesto vedľa Nina a ten ma s úsmevom privítal.
"Čau Adriene, nestretol si náhodou po ceste Marinett? Alya je už od predvčerajška nervózna čo sa s ňou stalo. Nedvíha jej telefón a naposled ju videla plakať v svojej izbe, má o ňu dosť veľký strach." opýtal sa Nino a bolo vidieť, že aj jeho trápi, čo sa deje s Marinett.
"Ahoj Nino, nie nestretol, a vlastne kde je Alya, že nieje v škole?" teraz som sa opýtal ja Nina.
"Len skočila na wc, čoskoro príde."usmial sa a chytil sa pritom za hlavu.
          Keď sa v tom......

Chvíľka "napätia". A teraz vás nechám hádať.😅 Čo si myslíte že sa stane? Vaše návrhy mi posielajte do komentára a ten ktorý bude najbližšie k správej odpovedi dostane venovanú jednu časť tohto príbehu. Už sa teším na vaše očakavajúce dianie.😁 Vaša Andrea.😍😎

Miraculous- Nová Éra HrdinovWo Geschichten leben. Entdecke jetzt