Kocoure! #19

222 15 0
                                    

Chat pov.

"Čo som jej spravila tentokrát?" opýtala sa ma nechápavo Beruška.

Nad tým istým som premýšľal aj ja. Čo jej tentokrát spravila Ladybug? A čo s tým som mal spoločné ja? Veď mňa každý zbožňuje a nie nenávidí. Kde sa stala chyba?

"Tak to naozaj neviem, ale muselo ju to naozaj veľmi naštvať." prehovoril som.
"Je mi ľúto, že som jej tak veľmi minule ublížila a strápnila pred Adrienom. Nemusela som to až tak preháňať. Vedela som, že po ňom ide, a ja som to všetko pokašľala." smutne prehovorila Ladybug, a spadla zúfalo na kolená.

Nemohol som sa na ňu dívať aká je sklamaná z toho, akú chybu v minulosti spravila. Bolo mi jej ľúto, a tak som sa jej odvážil prehovoriť do duše.

"Beruška, ty za to nemôžeš. Ani ja by som nebol rád, ak by mi niekto klamal a špinil mi moje meno. Chcela si mu len pomôcť. A strápnila sa sama. Aj keď je pravda, že ty si jej k tomu dopomohla. A vlastne, prečo si tak vybuchla?" rozprával som sa s ňou a čupol som si k nej, aby som jej pri tom mohol hľadieť do očí.
"Noo, ani sama neviem. Neznášam, keď si o mne niekto vymýšľa, že ma pozná. Môžem ti zaručiť, že o mojej pravej identite vie iba jedno dievča, a ňou nieje Lila." odpovedala vážne a utrela si slzy, ktoré jej stekali po líciach.
"To naozaj? A kto to teda vie?" s radosťou som sa opýtal Berušky aj keď som čakal nie peknú odpoveď.
"Chat, ty vieš, že my dvaja nemôžme poznať svoje identity. Ak by nás ovládol Akuma, mohli by sme sa navzájom prezradiť." odpovedala mi Beruška.
Bolo jej vidieť na tvári, že aj ju to trápi, že to nemôžme vedieť.
"Aha, tak dobre no." smutne som odpovedal.
"Beep, beep." naraz nám zazvonilo mirákulum na znak toho, že máme len päť minút nato, aby sme prišli domov a tým sa premenili už na Marinett a Adriena.
"Tak ja už musím." povedala Beruška a už s úsmevom letela domov.
"Tak ahoj moja princezná." tichšie som dopovedal a taktiež som letel domov.

(U Adriena doma)

"Tak toto si dokašľal chlapče." len čo som sa transformoval, už domňa hučal Plagg.
"Zase si premárnil šancu." doplnil.
"Ale, bojím sa jej to povedať, čo na tom nechápeš?" povedal som rozčúlene a hodil som sa do postele.
"Mal si toľko možností, ale ty každú jednu premrháš. Eiffelovka, stretko ešte pred vyučovaním, každý deň po záchrane Paríža." prehováral mi do duše Plagg, a stále si držal hlavu.
"Ja viem." smutne som zdvihol hlavu z vankúša a sadol som si na posteľ.
"Crrr, crrr."
Keď som v tom započul zvonček.

Kto to tak môže byť? Nikoho dnes nečakám. Môže to byť Nino, ktorý si určite niečo zabudol a nenašiel to v škole. Tak to idem hneď zistiť.

Nechám vás trošku v napínavej scénke aj keď možno tušíte kto zvonil. Svoje typy píšte do komentárov a kto ho uhádne, tomu venujem jednu časť. Tak hurá do hádania fans.

-Vaša Catbug❤

Miraculous- Nová Éra HrdinovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora