En Güzel Uyanış

1.2K 17 1
                                    

Merhaba arkadaslar hikayemin cok begenilmedigini dusunuyorum. Eger begendiyseniz arkadaslariniza onerin ve okuyucu sayimiz artsin. Neyse size guveniyorum. Bu bolumu cok istekli bir sekilde yazamadim cok hastayim. Ama yinede guzel oldu. Sozu fazla uzatmadan hikayeye basliyorum.
         ROBERT MATHERS
   Doktorlar gercekten yalanciydi buna inaniyorum. Kafam allak bullak olmustu. Ailesi gercekten anlattigi kadar ilgisizdi kizlari oluyordu ama kimin umrundaydi ki? Simdi yasayacak miydi olcek miydi? Beklemek isin en kotu kismidir. Belki gunlerce belki aylarca bekleyecegim onun uyanmasini suanda tek duam bir an once uyanmasiydi. Ben yarin okula nasil gidecektim. Eger gitmezsem

sacma sapan dedikodular cikabilirdi. Bilmiyorum gercekten suanda napacagini bilemeyen biri olmustum. Kendimi gittikce agir hissediyordum. Ona sarilmayi ozledim. Onu burada boyle gorecegime olmeyi tercih ederdim. Okula gitmeliydim sabah saat 06.00ya yaklasiyordu. Ustumde kiyafetlerim vardi fakat kanliydi onun temiz, masum, guzel kanlari uzerimdeydi. Eve gitmek icin ciktim gercekten cok dalgindim ama belli etmemem gerekirdi. Okuldakilerin sinirini bozmaya hakkim yoktu. Eve gelmistim nihayetinde. Salonda yerde bir flar buldum bu onundu. Gozlerim doldu kim demis erkekler aglamaz diye agliyordum deli gibi haykirarak. Hemen kendimi toparladim ve evden ciktim. Okula gittigimde cevremde merakli bakislar vardi. Herkesin sordugu ilk soru "Noldu?". Cevaplamaya gucum kalmamisti. Yorgun ve tukenmistim. Bunlarin hepsini bir yana birakarak derse girdim. Normal bir sekilde hayatima devam ettim. Okul bittiginde hastaneye firladim. Daha dogrusu once arabaya. Yoldayken tuvalette aptal bir dususun nasil bir insani oldurecek hatta hafiza kaybi yasatacak kadar onemli oldugunu dusunuyordum. Aklim almiyordu. Hastaneye geldigimde babasi Ali Bey vardi sadece. Yanina gittim.

- Ruzgar Bey oglum neden zahmet ettiniz ben ilgileniyorum.

- Ne zahmeti efendim lafi mi olur. Durumu nasil?

- Durumunun doktorlar iyi oldugunu bugun ya da yarin uyanacagini soyluyorlar. Fakat...

- Fakat ne?

- Hafiza kaybi kesinlesmis ama Allah'tan geciciymis yani 1-2 ay falan surermis.

- Yasasin da baska bir sey istemiyorum.

- Kac yillik ogretmenisiniz?

- Yil degil 1 aylik falanimdir maksimum.

- Yaa bu kadar ilgili olmaniz sasirtti.

- Benim dersimde oldu bunlar ve ben buraya getirdim ilgili olmam sizce de dogal degil mi?

- Haklisiniz.

Hassiktir adam anlayacak diye odum koptu. Ama suan Yagmur'u gormek istiyordum. Yogun bakima dogru yurudum iceri girdim. Konusmaya basladim.

   Yagmurum nolur uyan artik kimilda hareket et bir sey yap ama uyan. Seni cok ozledim benim kim oldugumu belki hatirlamazsin bile ama soyle bir soylenti vardir halk arasinda eger bir kisi hafizasi kayipken bile sevdigini hatirlarsa gercekten seviyordur. Beni suan taniyamadiysan bile duy sadece dinle. Uyandiginda her sey cok guzel olacak hadi uyan hadii.

   Bekledigim tek sey hayat belirtisiydi. Beklerken elleri kimildamaya basladi. Goz kapaklari oynadi hemen doktoru cagirdim. Odadan ciktim kosarak Ali Bey'e dogru gittim ve haberi verdim. Ali Bey ile yogun bakima dogru kostuk. Uyanmisti tamamen etrafa yabanci gozlerle bakiyordu simdi onu odaya alacaklardi. Hem heyecanli hem de mutluydum cok sukur Allah'im dualarim kabul olmustu.

Sonsuzluğa YürüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin