Selam cok degerli okuyucularim size layik olmaya calisiyorum ve surekli sinavda bile bu hikayeyi dusunuyorum. <3
YAGMURUynadigimda gordugum kisi evet annemdi ama neler oluyor hicbir sey anlamadim. Anlamak da istemedim zaten. Cok korkmustum aklimdan bin bir sey gecti. Bilmiyorum neler oluyor ama buyuk ihtimalle ortada buyuk bir yalan ve oyun donuyordu. Hemen "Neler oluyor? Siz de kimsiniz?" diye sordum. "Annenim yavrum annen taniyamadin mi?" dedi. "Biri beni dovsun nolur b-ben bir sey anlamiyorum" dedim anlamamiscasina. "Anlatacagim kizim korkma her sey gercek ama senden bir sey isteyecegim bana soz ver!" dedi. "Peki ama ne isteyeceksin?". Annem bana cok soguk gelmisti suan Carol bile daha oz anne gibiydi ve ben hala kabus goruyorum saniyordum. "Bak kizim bizim bilmedigin ozel guclerimiz var mesela ben yari zombiyim yari insanim ama kimse bunu anlamiyor simdi sana kanitlayacagim" dedi. Acikcasi hem korktum hem de deli midir nedir diye dusunmekten kendimi alikoyamadim. Harbiden bu kadin napiyordu ya? Sonra yuzumdeki ifadeyi gorunce kahkaha atarak "Hahahaha kizim saka yaptim tabikide boyle bir seyler yok" dedi. Suan yillardir ozlemini duydugum kadindan korkuyordum.
- Bak annem misin degil misin bilmiyorum ama artik anlat da ben de bileyim hadi.
- Peki kahve ister misin?
- Anlat!
-Kizim biliyorsun ben olmustum ya da siz oyle sandiniz her neyse bunlarin hepsi birer kurguydu. Bu benim oyunumdu ve sen benim aptal oyunum yuzunden bu nefret ettigin hayati yasadin aslinda sen bu hayattan degil benden nefret ediyordun farkinda degildin Ozur dilerim melegim...
- Tamam da konuya gel artik olayi bi anlat sonra konusalim bunlari.
- Babanla kavgasiz gunumuz yoktu hatirlarsan ama ben onu hic sevmedim onda hic aski tatmadim. Zorla evlenmis gibiydim sanki zaten oyle de oldu sayilir neyse bu kadar ayrintiya girmeyelim.
- Dur bi dakika o ayrintiya gir merak ettim.
- Her seyin bir zamani var bunu da ogreneceksin ama simdi bekle sadece anlatacaklarimi dinle !
- İyi tamam anlat.
- Ben babani aldatiyordum ve aldattigim adamla kacmak icin bir yontem dusunduk ve bunu bulduk. O zamanlar genctik ve sacmaladik. Amacim hem Ali'nin beni iyi hatirlamasi hem de senin anneni orospu bilmemeni saglamakti.
- Peki planin neydi?
- O gece evden kacacaktim ve kaza yapip hastaneye gidecektim doktorlara her seyi ogretmistik. Seni yanima cagirdigimdaki yaptigim konusmaya kadar her sey onceden belliydi. Sonra da kactik bana benzeyen cesedi de gomdurduk.
- Peki bunlari yaptiktan sonra mutlu olabildin mi?
- Evet oldum ama icimde hep beni yiyip bitiren vicdan azabi vardi.
- Bir sey demek istemiyorum hepsi bu kadar mi ?
- Hayir sacmalama bu kadar olabilir.mi onca sene?
- Olamaz ama daha fazla duymak istemiyorum dinledikce senden nefret ediyorum ben simdi gidecegim bir daha sakin karsima cikma benim annem falan yok!
- Melis gitme Melis Melis
- Uzgunum gidecegim.
Melis de kimdi? Aman bosver sirf onunla biraz daha kalmam ve Melisi sormam icin uydurdu. Aglamadim ve hicbir sey hissetmedim. Ama beni bu hayata mecbur etti. Suan bayilmamin sebebi bile oydu. Yillardir onu masum babami suclu bildim. Durum tam tersiymis lanet girsin. Babama olan nefretin bile sebebiydi bizim hayatimizi mahvetti. Neyse onu dusunmeyecegim ve kimseye de anlatamayacagim. Belki de sacma bir oyunudur yine. Eve gittigimde herkes bana dik dik bakiyordu. "Ne oldu?" diye bagirdim. "Hic gec kaldin merak ettik" dedi babam. "İyiyim ve evdeyim baba ben odama cikiyorum" dedim ve odama ciktim. Dusunmemek icin cabalasam da dusunuyordum hatta aglamaya basladim artik benim Taylor'dan farkim yoktu. Hic degilse annesi onu terk etmemis onun icin bunlari yapiyordu. Ama suan duygu yogunlugumdan mantikli dusunemiyordum o kesindi. Oda uzerime dogru geliyordu her sey ustumdeydi gozum karariyor basim donuyordu. Babam odaya girdi "Bugun terapiye gitmememissin" dedi. Suan kimseyle konusacak halde degildim icimden kosmak haykirmak deli gibi bagirmak ve aglamak geldi. Babama isim cikti arkadasim cok hastaymis diye bahane uydurarak evden ciktim. Ruzgar'in evine dogru yurudum. İsigi yaniyordu kapiyi caldim saat biraz gecti ama yapacak baska bir seyim yoktu. Kapiyi acti ve yere seriliyordum az kalsin kapi agzinda beni kucagina alip odaya kadar tasidi. Kolonya koklatti ve "Ne oldu? İyi misin? Buraya nasil geldin?" diye basladi soru yagmuruna. "Yapamiyorum ben Ruzgar sensizlige dayanamiyorum" dedim. "Ben cok dayaniyorum ya sorma senden ayri 3 hafta 300 yil gibiydi anliyor musun?" dedi. "Bence bizim askimiz ayip degil ikimiz de pislik degiliz ben daha lanetlerini gordum bizim askimiz masum ve saf temiz bir ask inan bana" dedim. Ayaga kalktim belimden tuttu ve dudaklarima atladi hemen. Opusmeye basladik bu opucuk fazla guzeldi. Deli gibi opusurken daha ileri gitmeye basladik. Bu sefer engel olamiyordum. Galiba ben de istiyordum ama yanlisti birinin bizi durdurmasi gerekti. Suan opucukler masumluktan cikmis erotiklesmislerdi. Dayanamadim ve kendimi akisina biraktim.
Sabah uyandigimda giyiniktik belli ki dun gece kotu seyler yapmamistik. Birbirimizin kollarinda eli belimdeydi. Diger eli elimdeydi. Hicbir sey dusunmedim o uyuyordu ve optum cok tatliydi. Sonra benimde uykum geldi ve yeniden yattim. Tekrar uyandigimda o benden once uyanmisti. Yuzumu oksuyordu, bana bakiyordu derince. Optu beni ve " O kadar guzel uyuyordun ki anlatamiyorum" dedi. Sonra kalkti ve mutfaga dogru giyindi gitti. Sonra yanima geldi. Belime sarildi ve kucagina aldi beni assagi kahvaltiya indik 2 dakikada harikalar yaratmisti ve guzelce kahvaltimizi yaptik bugun Cumartesiydi. Okul yoktu ve hemen eve gitmek gibi bir derdim yoktu. Ruzgar "Ben okulu birakiyorum" dedi. Anlamadim ne yapmaya calisiyordu bu cocuk?
- Nasil ya anlamadim ne diyorsun Ruzgar?
- Gayet basit ben okulu birakiyorum eger birakmazsam askimizi ozgurce yasayamayacagiz ayrica yakalanirsak hayatimiz mahvolacak. Ben ogrencisiyle ask yasamaktan ogretmenlikten atilacagim sen de okuldan atilacaksin. Ailene de bu durumu aciklayamazsin. Cok dusundum ve kararimi verdim.
- Hayir senin eline gecmis bir firsat bu birakamazsin. İzin vermeyecegim.
- Yagmur zorlama.
- Bak eger birakirsan ben okulda yalniz kalacagim. Kimse beni sevmez eger sen de gidersen guvenecegim kimse kalmaz ve seni bu kadar sık goremem.
- Emin ol daha fazla goreceksin.
- Ruzgar yapma sacmalama nolur bu askin senin hayatini mahvetmesini kariyerini etkilemesini istemiyorum.
- Ben o okula gelip seni gordugum her gun vicdan azabi cekiyorum. Yagmur israr etme birakacagim.
- Bir sey demiyorum.
- Babamdan kurtuldum simdi bu isi de mahvedersem ona geri donecegim ve bana zafer kazancak.
- Yanlis dusunuyorsun Ruzgar. Nolur beni orada yalniz birakma.
- Tamam simdi konuyu kapatalim bosver suan ani yasa.
- Tamam canim hadi disari cikalim.
- Nereye gitmek istersin?
- Sen nereye gotururusen.
- İiimmm buldum.
- Nereye?
- Surpriz canim hadi yuru.
- Yaa soyle!
- Hadii !
Ustumuz giyinikti kapiyi cektik ve ciktik. Arabaya bindik ve muzigi actik. Son sese cikardim calan sarki Eminem'den Beautiful'du. Gercekten cok iyiydi ama radyodan degildi ses. O an anladim ki Ruzgar Eminem hayraniydi. "Eminem hayrani misin?" dedim. "Evet beni en iyi anlayan kisi o" dedi. "Taniyor musun da?" dedim biraz alayci bir sesle. "Evet Amerika'da tanistik simdi abim gibi severim hatta haftaya ucakla oraya gidecegim ve beraber gezecegiz" dedi. İnanmadim ve ona "Gercekten mi? İnanamiyorum Ohaa! " dedim. "İnanmiyorsan haftaya sen de gel bak ciddiyim" dedi. "Ahaha o biraz zor gondermezler" dedim. "Kaciririm o zaman" dedi. Bu gercekten iyi fikirdi. Suan sarki degisti ve bu sarki hem cok guzeldi hem de bizi anlatiyordu. "І will always love you" Whitney Houtson'dan. Ayni anda birbirimize bakip "Bu bizim sarkimiz" dedik. Sonra gulmeye basladik. Gelecegimiz yere geldik. Lunaparkti anlasilan filmleri aratmayacak kadar romantik olacakti bugunumuz. Daha iceri girmeden mutluluktan ucuyordum. İnsallah bayilmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğa Yürüyorum
Novela JuvenilRüzgar yeni geldiği okulda öğrencisi Yagmur'la aşk yaşar. Başlarda problemli olan Yagmur'un başına bu hikayede gelmedik şey kalmaz. İlişkileri mutlu gider fakat sorunlar artmaya başlar. Bakalım bu iki gencin hikayesinde neler olacak? Nasıl bitecek?