Korkunun Ecele Faydası Yok

613 7 0
                                    

                 RUZGAR
   Yagmur bu ara bir seyler karistiriyordu. Cok ozledim onu. Okula da gelmiyordu. Devamsizliktan kalacakti neredeyse. Bana eger gelseydi anlatacakti ama nerede. Ariyorum ariyorum acmiyor. Bu kiz ne yapmaya calisiyor Allah askina. İnsallah bugun gelir.
                  YAGMUR
    Alarm caliyordu. Okula gitmeli miydim? Gitmemeli miydim? Sanirim bu sene kalacagim aman bosvereyim gitmeyecegim zaten. Ya da gideyim Ruzgar denen bir sey var sonucta. Hazirlandim, asagi indim babamla kahvaltimizi yaptik. Hayat normal gidiyordu babam "Terapiye gidiyor musun duzenli olarak?" dedi. Bu ara ne cok isim vardi. İlki uyusturucudan kurtulmak, madde bagimliligi, okul, Ruzgar, annem, Selim. Ve kendi sorunlarima vakit ayiramiyordum. "Gidiyorum" diye yalan soyledim. Evden ciktim okula gittim. Mudur odasina cagirdi hic sasirmadim acaba neden?

- Yagmur okula hic gelmiyorsun.

- Ozel aile ici nedenlerden gelemedim.

- Sizin aile sorunlariniz hic bitmiyor.mu?

- Bitmiyor (Sanane gerzek benim ailemden)

- Peki sinifta kalirsan ne yapacaksin.

- 1 sene daha okuyacagim ya da siz bir seyler yaparsiniz.

- Ne gibi seyler mesela.

- İimm orasi sizin isiniz.

- Hadi senin dersin var cikabilirsin.

   Kac senedir bunlarla ancak bu dilden konusabiliyoruz. Tek dertleri para egitim falan degil. Ders Ruzgarin dersiydi. Ama benim bayilma ataklarim halen devam ediyordu. Yine bayildim. Ruzgar revire goturdu. Ben uyaninca revirde konusmaya basladik.

- Yagmur anlat artik yeter!

- Neyi?

- Olanlari mesela.

   Anlattim. Ama tecavuz ve uyusturucu kismini attim. Orasini bir ben bir de Burak biliyordu.

- Vayy olaylara gel neler olmus boyle?

- Neyse eve gitmeliyim.

- Ee dersler?

- Salla(!)

  Sallayamazdim. Ama salladim iste. Eve geldigimde babam ise gitmek uzereydi tam cikarken Selim ve 4 tane koruma geldi eve. Selim babama "Seni oldurecegim demistim hem de kizinin onunde!" diye bagirdi. "Baba kac!" dedim. Babam "Oldur orospu cocugu senden ne beklenir baska?" dedi. "Son duani et Ali" dedi. 4 izbandut silahi cektiler ve tam ates edeceklerken "Durun!" dedim. Merakla baktilar "Yapamazsiniz lutfen ne isterseniz yaparim ama babama kiymayin annem yok babasiz yapamam ne isterseniz yaparim" dedim. Selim "Sahi mi kucuk kadin?" dedi. Aptal hala kadin saniyor. "Evet" dedim. "Sence ben ne isterim?" dedi. Mesaji aldim. "Yukari hadi o zaman" dedi. Babami oldurmeyecekti belki ama daha beter edecekti. Babam da yukari geliyordu. Nasil yaptiysa Selim'in elinden silahi aldi ve kendine dogrulttu. "Olumum senin pis elinden olmasin kizima zarar veremezsin kizim seni cok seviyorum sakin unutma ve kendini boyle pislik tiplere yedirme asla okulunu bitir eline meslegini al ve kac kurtul terapini ihmal etme" dedi. Agliyordum basimi onayladim. Konusamiyodum. Bogazima yumruk oturdu. Ve silah sesiyle yikildim. Babami bu hale ben getirdim. Benim sucumdu her sey. Ne yapacaktim simdi? Hemen yanina egildim aglamaya basladim. Polisler geldi. Ambulans falan derken bir sey hatirlamiyorum. Bu anneminki gibi degildi gercek bir olumdu. Ve asla donmeyecekti. Uyuyamiyordum. Babamin cenazesinin oldugu gun annem ve Melis oradaydi. Ruzgar elimden tutuyordu. Cok kalabalikti herkes bas sagligi diliyordu ve cevaplayacak halim kalmadi fenalasip bayildim. Babamin uzerine toprak atislarini onun yok olusunu seyrettim. Selim hapse girdi. Cok sukur ama babam da mezara girdi. Babami cok sevmezdim ama o benim babamdi. Yine de yanimda olmustu ve sevgiyi hakederdi. Hayatimiz ne kadar da degisti. Babami gomdukten sonra eve geldik. 3-5 gun sonra eve haciz memurlari geldi. "Babanizin yuklu borcu var evinizi almamiz gerek" dedi. Her seyi tum esyalarimizi aldilar. Babamin esyalarini ve kendi esyalarimi valize koydum. Eve son kez baktim ve Ruzgar'a gitmeye karar verdim. Kapiyi saskinlikla acti kapi kenarinda dustum beni koltuga yatirdi. Esyalari iceri koydu ben agliyordum. Beni sakinlestirdi. Babamin hic parasi kalmamisti. Simdi ne yapacaktim... Ruzgar'da kalamazdim. Geriye tek secenek ANNEM. Annem'e goturmesini istedim Ruzgar'dan. Goturdu de. Annem de onda kalmami istemisti. Bu saatten sonra annem vardi sadece. Hep boluk porcuktu. Baba var anne yok anne var baba yok. Annem beni misafir odasina goturdu. Bana sonradan oda hazirlanacakti. Annem'e sarildim doya doya agladim. Doktor geldi ve bana sakinlestirici verdi uyuyakalmisim. Uyandigimda Melis saclarimi oksuyordu "Abla uzulme sen uzuldukce ben daha cok uzuluyorum" dedi. "Uzulmuyorum" dedim. Annem geldi. Melis'i gonderdi "Babandan az miktarda miras kalmis ve okul parani artik ben yatiracagim izin ver sana yapmadigim anneligimi yapayim" dedi. Caresizdim sadece guldum. "Sevindim" dedi. Disari cikti. Ben de yataktan kalktim giyindim ve okula gittim. Herkes sasirdi babasi yeni olmemis miydi? diye dusundu. Ama bu kadar basit yikilamazdim. Bana yakismazdi. Ruzgar'i buldum. Onunla dertlestik bana iyi geliyodu. Kendimi iyi hissetmeye basladim. Ruzgar'in kucagina yeniden bayildim.

Sonsuzluğa YürüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin