Bölüm 1- İlk Kurtarış

1.7K 85 15
                                    

Yağmurlu havalarda en çok neyi yapmayı severim bilir misiniz? Sokaktan geçen insanları korkutmayı ve korkularını görmeyi. Uzun siyah paltom ve elimden düşmeyen sigaram bile onları korkutmaya yetiyor. İşin garip tarafı bu beni mutlu ediyor. İnsanlardan ve diğer herşeyden nefret ediyorum.

Son kez sigaramın dumanını içime çektim ve yere fırlattım.  Bu arada elinde şemsiyeyle koşarak gelen bir kız gördüm. Sanırım birşeyden kaçıyordu. Ya da birinden. Ses çıkarmadan zevkle olanları izledim. Kızın peşinden bir adam koşuyordu. Elinde bira vardı ki sarhoş olduğunu anlamamak aptallık olurdu. Kız çığlık atıyordu ama bu sokakta tek ben vardım. Dudaklarım kıvrılınca aklıma gelen fikri sevmedim değil. Bu kızı kullanacaktım. Bana inanması için onu bu ayyaştan kurtarmam gerekirdi ki yapacaktım. Onu kurtaracaktım.

Kız elinde ki şemsiyeyi yere fırlattı ve daha hızlı koşmaya başladı. Zemin kaygan olduğundan dolayı yere çakıldı. İstemsizce güldüm. Bir dakika, bir dakika bu çok komikti ve isteyerek güldüm. Adam kızı nihayet yakalamıştı. Burada iş bana geliyordu. Koşarak adamın yanına gittim ve yumruğumu ayyaş sıratına geçirdim. Ayyaş olduğu için anında yere çakılıp kalmıştı ve kalkacak gücü bulamıyordu. Kızı yerden kaldırdım. Oldukça hafifti. 

"Teşekkür ederim" dedi kafasını yerden kaldırıp bana bakarak. Güldüm ve "Yapmam gerekeni yaptım." dedim. Tamam tamam bu işleri pek beceremiyordum. Daha doğrusu gülmem bile ürkütücüydü. Bunu kızın yüzü düşünce anladım. "Be-benim eve gitmem gerek." dedi kız ve korkuyla dikilip hızla yürümeye başladı. Bu kızla oynamak harika olacaktı...

VOTE YAPIN LÜTFEN. BİLİYORUM İLK BÖLÜM KÖTÜ OLDU AMA SONRAKİ BÖLÜMLER HARİKA OLACAK SÖZ VERİYORUM. MULTİMEDİA BARBARA. YANİ KIZ BARBARA OLACAK. 10 VOTE OLSUN YB GELECEK.

LETHALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin