Bölüm 2- Yeni Çocuk

1.5K 74 13
                                    

Bu bölüm Angelina Ross yani başrol kızın anlatımından olacak. Umarım beğenirsiniz. Multimedia: Angelina Ross

Bölüm Müziği: The Script - Hall of Fame ft. will.i.am

Lanet alarmın lanet sesiyle sıcacık yatağımdan kalktım. Aslında okullar yaz aylarında olmalıydı. Soğuk bir kış günü bizi sıcacık yataktan kaldırmaları suç olmalı. Çıplak ayaklarımı pamuklu terliğimin içine soktum ve banyonun yolunu tuttum. Banyoya girince ilk olarak duş aldım. Ardından dişlerimi fırçaladım. Kıyafetlerimi giydim. Çantamıda alıp evden çıktım. Kahvaltı yapmayı sevmediğimden okula hiç geç kalmazdım. Dün çok ilginçti. Yani rüyam. Bir ayyaş adam peşimden koşuyordu ve siyah paltolu bir adam gelip beni kurtarmıştı. Gülümsemesi o kadar ürkütücüydü ki korkarak yürümeye başladım. O adamı bir daha görmek istemiyorum. Rüyama nasıl girdi onu bile bilmiyorum.

Ben bunları düşünürken çoktan okula gelmiştim bile. Erken geldiğime lanet ettim çünkü okul kapısında deli gibi öpüşen iki sevgiliyi gördüm. Iyy bari burda yapmayın ya. Yüzümü buruşturdum ve onlara bakmamaya çalışarak okulun içerisine girdim. Koridorda ki dolabımın yanına gittim ve içinden ilk gireceğim 3 dersin kitabını aldım. Geometri, Fizik, Edebiyat.. İlk derse Geometri'yi koyanı -edebsizleşmenin sırası değil Angelina- neyse tamam. En arkada ki sırama oturdum ve yanımda ki sıra arkadaşımı izlemeye başladım. Defterine birşeyler çiziyordu. Garip şekiller. İnsan yaratık karışımı birşey. Neden insanlar bu kadar karamsal olmak zorunda? Bende karamsarım ama o kadarda değil. İçeri ders öğretmeni girince herkes ayağa kalktı ve öğretmen oturun demeden herkes oturdu. İstemsizce güldüm. Yanımda ki garip arkadaşım ne gülüyosun şeklinde bana baktı. Gülümsememi kestiği için onu bıçaklamak istemiştim.

Ders bitince lavaboya gitmem gerektiğini düşündüm ve sıramdan kalkıp tuvalete doğru yürümeye başladım. Fizik hocası Bayan Carol geç girdiğinden hızlı olmama gerek yoktu. Telefonumu cebimden çıkarmamla düşürmem bir oldu. Sakarlık işte. Eğilip alırken önümde eski bir ayakkabı giyen iki ayak gördüm. (Tamam gülmeyin :D) Kafamı yerden kaldırıp karşımda ki çocuğa bakınca ürktüm. Bu-bu oydu. Rüyamda ki adamdı bu. Yüzümün düştüğünü görünce yine o korkutucu gülümsemesini yaptı. Korkmadım değil. "Kalkmayacak mısın?" Konuşmuştu. Sesi kalın tonlardaydı ve ağzında ki derin sigara kokusu öksürmeme neden olmuştu. "Ka-kalkıyorum." dedim ve telefonumu elimde sıkıca tutarak tuvalete gittim.

Yüzümde pek fazla makyaj olmadığı için yıkamam da pek sakınca yoktu. Su o kadar soğuktu ki irkilmiştim. Kenarda duran otomatik kutuya baktım. (Gülmeyin yaa ismini bilmiyom :D)  Elimi kutuya götürünce içinden peçete çıktı. (Gülüyom şuan :DD) Peçeteyle yüzümü sildim. Ardından buruşturup çöpe attım. Bahse girerim ki Bayan Carol derse girmişti bile. Tuvaletten çıktım ve hızlıca sınıfa doğru koştum. 2.derse başlamışlardı bile. Utanarak kapıyı çaldım. Kapı açıktı ama öylecede sınıfa giremezdim.

"Nerdeydin Angelina?" Bayan Carol'un kısa, siyah ve kıvırcık saçları vardı. Gözlüğü o kadar komikti ki her defasında beni güldürüyordu. "Ho-hocam tuvalete gitmem gerekti. Özür dilerim. Girebilir miyim?" Sınıfın kahkası beni deli ediyordu. "Anladım regl sancıları." O anda kırmızı olduğumun bahsine girebilirim. Sınıf dahada kahkaha atıyordu. "Gir." dedi Bayan Carol ve gözlüğünü yukarı kaldırdı. Hızlıca geçip yerime oturdum. Sınıfta bir değişiklik vardı. Boğucu derecede sigara kokuyordu. "Angelina önünde oturan okula yeni gelen arkadaşımız Justin. Bu sene bizim sınıfta okuyacak." Önde oturan simsiyah giyinen çocuk arkasına baktığında gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Bu oydu. Rüyamda ki ve koridorda ki çocuk. "Me-merhaba." dedim zorlukla. "Sen kekeme misin?" diye sordu ve ardından güldü. Sınıfta öyle. "Hayır!" dedim ve kitabımı açtım. Bu çocuk kimle uğraştığını bilmiyordu! O, o çok sinirdi! 

LETHALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin