-Trezirea !! Trezeste-te!!imi spune o voce groasă, in timp ce doua mâini ma mangaie usor pe par .
-Tatii ... nu vreau !!
-In 5 minute te vreau jos !!spune el si pleaca , nelasandu-mi timp sa protestez .Intru in baie . Stau 5 minute si ma holbez in oglinda imensa amenajată de tata . Ochii mei verzi si buzele mari ma făceau sa arat uman . Obrajii mei excesiv de rosii , nasul meu linguiet si ochelarii mei dădeau impresia ca sunt "regina tocilarilor" , dupa spusele Vanessei , zis si SCORPIA .
Imi fac un dus rapid , cobor treptele imense din casa mea si ma duc in bucătărie, acolo unde ma asteapta tata .
-Haide , iubita, credeam ca te-ai blocat in baie !!spune tata si imi pune în fața o farfurie .
-Tata , nu pot sa mănânc atat !!spun eu.
-Ba da , este foarte putin!!spune el .Am 58 de kg si sunt clasa a unsprezecea. Eu ma consider grasa , desi tatăl meu are alta viziune asupra mea , de aici si porecla "iubita" . El avea 2 iubite : mama si eu .
Tata ma considera frumoasa, ba chiar atrăgătoare. Isi dorea sa am un prieten , sa socializez mai mult.In schimb , mama ma plăcea asa cum sunt. Si ea ma copleșește cu chestii de genul " esti frumoasa, superba, nu te mai subestima " , dar asta nu inseamna ca nu ma enervează la culme .
-Madeline , te duc eu la scoala ?ma intreaba tata pe un ton cat se poate de serios . Am vorbit cu mama ta si nu poate să te duca .
Mama era doctora la un spital din oras , iar tata era profesor la un alt liceu . Slava Domnului ca nu preda la liceul meu !!
După cateva minute bune , ii raspund tatei , imi iau ghiozdanul si plec spre liceu.
În curtea liceului , toți elevii erau asezati in sir indian , după clase . Îmi caut prietenele cu privirea prin multimea de elevi .
-Treci aici , imi spune o voce si îmi face loc în marele si nesfarsitul sir de elevi .
-Bai Tina, te-ai tuns?!
-Da , acum vino sa iti spun cateva bârfe!!Tina este genul de persoana care te inveseleste , indiferent de starea in care te afli . Are un metru saizeci , ochii caprui si buzele mici . Parul il are pana la jumătatea spatelui, de fapt îl avea , dar s-a decis de curand sa se tunda .
Este sefa echipei de majorete . Faptul că umbla cu o tocilara ca mine este ceva de admirat la ea . Ca orice majoreta ii plac barfele . Are un iubit cu un an mai mare ca ea , Charlie , care este căpitanul echipei de fotbal .-Deci Ximi ce a pățit?!o intreb , dar sunt întreruptă de vocea blanda a directoarei.
-Dragi elevi , bine ați revenit !! Sunt bucuroasă sa le spun bobocilor "bun venit " in liceul nostru , Black South!! Va urez un an scolar plin de succese si realizari!!spune ea , iar apoi se face nevăzută, alaturi de ceilalti profesori .
-Deci , Ximi a spus ca este bolnavă.. Nu vrea sa se întâlnească cu el !!
-O inteleg, dar nu e ok!!ii spun eu aproape in soaptă, deoarece nimeni nu trebuia sa afle aceste lucruri .
-Hai taci tu , aia care citesti romane de dragoste , dar care nu a avut niciodata un iubit ...
-Nu vreau un iubit !!i-am trantit-o eu si am intrat furioasa in liceu .Ziua a decurs normal . Si prin normal ma refer la plictisitor . ..
Mai am o ora si pot sa ma duc acasa , sa imi fac o ciocolată caldă si sa imi termin noua carte de citit...
Intru grăbită in baie . Imi scot ochelarii si incerc sa imi potrivesc lentilele de contact .
Aud cateva zgomote . Era Vanesaa . Cu un băiat . ..
Ma întorc repede spre chiuvetă si îmi imi vad de treaba, ignorând ce făcea Vanessa cu un băiat, in baia fetelor .-Hei , ce avem noi aici ?!spune Vanessa .Boby , ne vedem in pauza , spune ea si il sărută de fata cu mine .
-Vanessa , poți sa faci ce vrei unde vrei, dar te rog nu o face in fata mea ... Acum scuza-ma , am putina treaba . .
-Fii atenta , tocilara dracului!! Daca te prind ca ii spui ceva lui Mason de chestiile pe care le fac eu , te omor !!spune ea si imi da o palmă .
Îmi acopar obrazul instinctiv si incerc sa imi opresc lacrimile.Iese din baie , lansand in urma mirosul parfumului ei siropos .
Lacrimile încep să curgă...
Vanessa este o scorpie , dar a întrecut limita...
CITEȘTI
Madeline
General FictionMadeline citeste despre dragoste , dar nu o simte . Nu stie cum e sa iubesti, nu a avut parte de o poveste romantică si nici nu isi doreste asta . Dar toate planurile ii sunt date peste cap de Scott, singurul băiat care a invatat-o pe Madeline ce...