-Serios Scott , aici m-ai adus?!ii spun, in timp ce mintea mea încerca să proceseze faptul ca ne aflam in locația asta .
-Dar ce , nu-ti place West ?!imi spune el , in timp ce un zambet ii apare pe fata .Firar zâmbetul lui frumos ! Primul impuls a fost sa il plesnesc, dar apoi mi-am intors privirea.
Coboară , face un ocol al masinii , dupa care imi deschide usa .
Face gestul lui specific (sarutatul mâinii) ,dupa care ma apuca de brat , aproape târăndu-ma in club.Muzica tehno răsuna în boxe , in timp ce Steven imi aduce o doza de cola dietetica : a 5-a pe care o beau . Nu stiu unde dispăruse Scott , dispăruse afara de ceva timp .
Voiam sa il caut ... să stiu ca e bine.
M-am ridicat de pe scaun , dar doua maini puternice m-au inpins inapoi pe scaunul unde fundul meu deja amortise total .-Pleci fără mine?!spune el , in timp ce se asează langa mine .
-Iti bati joc de mine, nu-i asa Scott?!
-Nu chiar , dar eu unul m-am plictisit.
-Stii ca atunci cand am fost amândoi aici , era si EA.. Si tu ai ....
-Mda ... dar ce legătură are .. Maddy , esti bine ?!spune el , observând ca fata mea era palidă; ii fac un semn discret din ochi, iar el se intoarce si o vede .
Scott se apropie de mine si imi mângâie părul, in timp ce imi sopteste :" Da-o naibii! Nu o sa ii permit sa ne strice seara "
Am ras , dupa care am vazut-o ca era în fata noastra .
-Ma scuzati, dar nu puteti sa va luati o camera ?!spune ea
-Te deranjează asa tare?!ii spune Scott
-Stii Scott, nu cred ca i-ar conveni lui Madeline sa iti afle secretul .
-Ce secret!?
-Nu conteaza! Vanessa , misca-ti curul ala departe de ea !spune el , in timp ce maxilarul i se incordeaza foarte tare .Trebuia sa fac ceva . Nu puteam sa las lucrurile asa .
Îl intorc cu fata spre mine . Îl privesc în ochi si il sărut .
Fluturii au inceput sa isi faca simțită prezența, in timp ce Vanessa mai avea cateva secunde si exploda .Suntem in masina lui . Tăcerea era apăsătoare . De obicei eu vorbesc foarte mult , dar acum pur si simplu nu puteam spune nimic .
"Stii Scott, nu cred ca i-ar conveni lui Madeline sa iti afle secretul ." .
Cuvintele astea imi răsunau in cap . Pur si simplu.
Am decis sa rup tăcerea .
-Deci , despre ce secret vorbea Vanessa?
El se uita o clipă la mine . Puteam vedea in ochii lui un sentiment ciudat . Nu mi-am dat seama ce fel de sentiment era , pentru ca in secunda 2 s-a intors la condus .
-Nu conteaza asta . Tu trebuie sa ai incredere in mine . Ok?spune el si ma prinde de mana .As vrea sa rămânem asa . El isi depărtează mana . Se uita la drum .
Se aude un zgomot . Mă doare capul. Vad negru . .
CITEȘTI
Madeline
Aktuelle LiteraturMadeline citeste despre dragoste , dar nu o simte . Nu stie cum e sa iubesti, nu a avut parte de o poveste romantică si nici nu isi doreste asta . Dar toate planurile ii sunt date peste cap de Scott, singurul băiat care a invatat-o pe Madeline ce...