După toate evenimentele de astazi, am decis ca aveam nevoie de o pauza si de putin timp petrecut cu cea mai bună prietena .
Tina a descris usa casei ei , iar eu am intrat , gasindu-l pe tatăl ei pe canapeaua din living .
Casa Tinei este mult mai mică decât a mea . Nu existau scările uriase pe care le uram si camerele goale. Totul era aranjat , ordonat , intr-un cuvant " perfect " .-Buna seara !ii spun , dupa care ma îndrept spre camera Tinei , care se afla la etaj , langa baie.
-Buna , Madeline!ma saluta tatăl ei , apoi se intoarce la programul sport pe care il urmărea .Intru timidă in camera Tinei si ma asez pe pat . După cateva minute bune , aud o bataie in usa . Deschid usa si o vad pe Tina cu lacrimi in ochi .
-Vino aici !spun eu si o îmbrățișez. Ce ai patit!?
-T-t-tata ! spune ea cu lacrimi in ochi .
-V-ati certat ?!
-Da !spune in timp ce alte lacrimi isi făceau aparitia pe fata ei rozalie .
-Nu stia ca m-am despărțit de Charlie, iar acum am decis sa ii spun , si nu a reactionat prea frumos . M-a durut faptul ca se astepta la asta . Tu iti dai seama ?!
-Proasta ce esti ! Eu credeam ca e ceva mai grav!Hai , spun eu si o trag spre pat .Am aprins laptop-ul ei si am pornit o melodie la nimereală . Am inceput sa dansez ca nebuna prin cameră . In scurt timp , Tina mi s-a alaturat .
Ne oprim cand auzim o bătaie în usa . Stiam deja cine era .
-Intrati , domnule Jonshon!spun in timp ce tatăl Tinei intra , acoperit de foarte multa mâncare si un bax de cola dietetica .
-Cred ca o sa aveti nevoie de astea !
- Mulțumesc!spun si il ajut sa aranjeze toate lucrurile pe birou .
-Tata?!spune Tina, fix cand acesta era gata sa iasa pe usa . Te iubesc !spune si il îmbrătisează strâns.Tot ce am putut sa fac a fost sa asist la acest moment minunat si sa zambesc . Am incercat sa imi stăpânesc lacrimile , dar am esuat.
-Haide fraiero, vino aici!《》
-Deci ,cum merg lucrurile între tine si Scott ?!ma intreaba Tina , in timp ce ia un cupcake si il mânanca
-Prost ! Nu inteleg de ce se comportă ca un mare prost! Pot sa jur ca este bipolar .. Mă doare , mult! spun in timp ce imi sterg lacrimile .
-Si acum ce ai de gând sa faci ?ma intreaba ea
-Cred ca o sa ma duc acasa , desi nu as vrea asta .
-Esti sigura?! spune ea.
-Da !Imediat ce am ajuns acasă, m-am îndreptat spre baie . Mi-am facut un dus si m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni de trening si un maieu, ca apoi sa merg in mansarda .
-Ce cauti aici?!
Scott ma privea nedumerit .
-Ai de gând sa imi răspunzi sau ma lasi cu ochii in soare ?!Astept un minut . Scott nu îmi raspunde .
-Pamantul catre Scott . Raspunde!-Ah , scuze !spune el in timp ce isi trece mana prin părul lui aranjat perfect . Unde ai fost ?!
-Nu te interesează... acum lasa-ma
-Nu te las !spune el si ma prinde de sold.
-Lasa-ma !
-Niciodată!
-Te ce te comporti asa ... de ce ma faci sa sufăr?!spun eu in timp ce o lacrima curge pe obrazul meu .
El imi sterge lacrima , in timp ce se uită in ochii mei .
-Ce sunt cu sms-urile alea , Scott ?!Ce este cu atitudinea ta ?!Te rog, raspunde-mi , continui eu in timp ce inecrcam sa nu mă pierd in ochii lui .
-Tot ce fac , fac pentru binele tău .
-Eu cred ca procedezi gresit.
-Of ...esti chiar imposibila . SMS-urile acelea erau lectiile care te vor ajuta , doar ti-am promis . Trebuia sa iau putina distanta , altfel nu te-as fi ajutat deloc . Scuza-ma !
-Nu-mi place ce ai facut , si crede-ma , nu mai am nevoie de lectii .Pot să sa ma descurc si sigură , Scott .
-Ok!spune el , lasandu-ma sa plec
-Si te rog să nu mai vii in acest loc!
CITEȘTI
Madeline
General FictionMadeline citeste despre dragoste , dar nu o simte . Nu stie cum e sa iubesti, nu a avut parte de o poveste romantică si nici nu isi doreste asta . Dar toate planurile ii sunt date peste cap de Scott, singurul băiat care a invatat-o pe Madeline ce...