Capitolul 3

95 9 18
                                    

Mă îndrept cu pasi repezi spre liceu.  Intarziasem la prima ora .Doamne , cat de proasta sa fiu?!

Intru in clasa. Toți elevii si mai ales domisoara Parker , profesora de geografie , mă priveau insistent .

-Ma scuzati ca am întârziat , încerc eu sa ma scuz . Tata m-a rugat sa il ajut cu un proiect !!
Stiam ca domnisoara Parker il va suna pe tata , dar mai stiam inca un lucru : ca tata ma va ajuta .
Mă asez in ultima banca si imi scot cartea de geografie .  Incerc sa fiu cat se poate de atenta la ora , dar esuez lamentabil .. .

Ora a decurs normal .. 
Îmi iau cărțile si ies din clasa . Ma îndrept spre dulap , îmi las cărțile,  iar apoi mă duc in cantina , unde ma asteptau Ximi si Tina , alaturi de intreaga echipa de majorete.

-Bunaaa , Maddy!!spun fetele in cor. 
-Buna !!spun eu .
In echipa majoretelor se aflau 2 dintre cele mai bune prietene ale Scorpiei,  asa ca , atunci cand ele erau în preajma , ma abtineam de la bârfe si subiecte ceva mai sensibile .
Astazi mi-am văzut linistită de salata mea , fara a mai vorbi nici cu cele mai bune prietene .

După ora a 4-a am simtit cum capul meu mai avea putin si exploda , asa ca m-am învoit si am plecat acasa .

Ajung intr-un final acasa .
-Buna , iubita !!imi spune tata si ma ia in brate . Am rezolvat problema cu domnisoara Parker !! Mi-a cerut multe detalii despre"  proiect ". Este chiar enervantă!!
-Vino sa iti prezentam pe cineva!!spune mama din bucătărie . 

Îmi urmez tatăl si ajung in bucătărie . Acolo se afla mama si inca o persoana .
-Scumpo , el este Scott , nepotul unui prieten !!imi spune mama . Va sta la noi pentru o perioada . Sper sa va înțelegeți bine .
-Credeam ca vrei sa imi arati ceva mai interesant , ii spun eu si plec in dormitorul meu .

Simt ca explodez de-a binelea !! Băiatul din West locuieste cu mine in casă!!
Reformulez : băiatul din West , care o cunoaste pe Scorpie si care m-a sărutat in West locuieste cu mine in casa .

Ma asez pe pat , imi iau laptop-ul si incep sa pornesc unul din playlist-urile mele preferate .
Ma las dusă de val si incep sa cânt odata cu melodia. 

Ma opresc când il vad pe Scott stand in pragul usii .
-Ce cauti aici?!
-Pot sa intru ?!ma intreaba el pe un ton cat de poate de serios .
-Daca trebuie ...ii spun eu si ma ridic din pat .
-Ce cauti aici?!il intreb din nou
-Unde aici?!
-Peste tot .. in casa mea , in camera mea , in viata mea !!!
-As vrea sa iti multumesc ca m-ai ajutat la West  .. Fata aia se tot tinea după mine , si trebuia sa o îndepărtez intr-un fel . Legat de casa , chiar nu stiam ca tu locuiesti aici , jur !! Chiar nu vreau sa te supăr cu ceva !!imi spune si isi trece mana prin parul lui aranjat perfect . 
-Altceva?!
-Ni-mic....spune el si se aproprie de mine . 
-Tu ai vorbit pana acum , asa ca o sa iti spun si eu cateva lucruri .  Daca esti in grupul de prieteni al Scorpiei ... ăă ... Vansessei.. trebuie sa stai la 50 de metri distanta fata de mine .
-Scorpia?!spune el si incepe sa rada .
-Da , scorpia . Si 2 :  Nu ai voie sub nicio forma in 2 locuri : camera mea si mansarda . Nu ma interseaza ca mama , tata sau mai stiu eu cine ti-a spus ca esti liber sa te plimbi prin casă,  ai inteles ?!
-Da sefa , spune el si imi sărută mâna dreaptă,  apoi se face nevăzut . 

Gestul lui m-a lasat masca...
In timpul cinei , mama , tata si invitatul surpriză au socializat foarte mult .
Am aflat ca Scott era cu un an mai mare ca mine si , surprinzator sau nu , învățăm la acelasi liceu . Are un Porche rosu , iar părinții lui au murit intr-un accident acum 2 ani . Pentru chestia asta chiar imi pare rau. El a locuit o vreme la un unchi , care era un bun prieten al mamei .

Dupa cina m-am dus direct in mansarda . Simteam nevoia sa fiu singura . 
M-am asezat pe unul din fotoliile gigantice din piele si am inceput sa plâng . Nu aveam un motiv anume , pur si simplu îmi doream sa ma descarc , fara sa fie nevoie sa povestesc cuiva ce mi s-a intamplat .
-Ce ai pățit?!imi spune Scott si se aseaza langa mine .
-Nimic !!ii spun si incerc sa ma opresc din plans , dar nu reusesc ; Lacrimile curgeau fara voia mea si erau din ce in ce mai multe .
-Ei bine , daca nu vrei sa imi spui o sa  stau  cu tine pana când o să fi bine !!imi spune el , după care arunca o privire prin jur si adauga: Ce loc misto !!
-Multumesc !
-De ce nu imi dai voie sa intru aici ?!
-Pentru ca ... *iau o mica pauza * aici este locul meu !! Îmi place sa vin aici cand vreau sa raman singura , când vreau sa citesc , când ma simt foarte bine sau chiar foarte rau . Este locul meu !!
-Iar acum cum te simți ?!imi spune el si ma lasa sa imi asez capul pe umărul lui .
-Nu stiu !!

Adorm langa Scott!! Poate că nu era un om chiar asa de rau !! Poate ca era drăguț!!

Ma trezesc !! Eram in acelasi loc , numai că eram singura..
Arunc o mica privire in jur si vad un trandafir rosu si un bilețel.
Pe el scria : Multumesc ca mi-ai arătat locul tău!! Sper sa ajung sa te cunosc mai bine !!-S .
Scrisul lui era incredibil de ordonat si delicat , intr-un cuvant caligrafic . 

Am inceput sa zâmbesc!! Chiar m-a socat aceasta surpriză.   Deci isi doreste sa ma cunoasca mai bine ... ce  înseamnă asta?!  

Doamne,  trebuie sa nu imi mai fac atatea planuri !! Eu sunt o tocilara,  el e un băiat care niciodata nu s-ar uita la una ca mine !!

MadelineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum